جدیدترین مدل شال و روسری ۲۰۱۵ سری دهم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 3 اسفند 1393
بازدید : 5430
نویسنده : احمدمولا

جدیدترین مدل شال و روسری ۲۰۱۵ سری دهم

اگر گران قیمت ترین و شکیل ترین مانتوها و پالتوها را بپوشید و کفش زیبایی به پا کنید این برای شیک پوشی شما خانم های حساس به ظاهر کفایت نمی کند. حتما لازم است انتخاب خوبی برای پوشش سرتان داشته باشید تا زیبایی سایر لباس هایتان بیشتر به چشم بیاید.

شاید خیلی ها تصور کنند که شال ها و روسری ها تنها پوششی برای پوشاندن موها باشد، اما حقیقت تنها این نیست و شما باید بدانید شال ها و روسری ها در تمام دنیا به عنوان ابزار مد و زیبایی نیز به حساب می آیند و حتی در کشورهای اروپایی که حساسیتی روی حجاب وجود ندارد سرپوش ها به عنوان ابزار زیبایی خانم ها شناخته می شوند. در این شماره از «دیده بان» راهنمایی برای انتخاب بهتر شال ها و روسری ها به شما ارائه کرده ایم.
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


روسری و شال خود را با فرم صورت تان هماهنگ کنید

آشنایی با فرم صورت مساله ای است که کمک زیادی به زیباشدن ظاهرتان می کند. اگر شکل هندسی صورت تان را بدانید، آن وقت علاوه بر اینکه می توانید مدل های مناسبی برای فرم موهایتان پیدا کنید، به راحتی هم می توانید انتخاب مناسبی در زمینه شال و روسری داشته باشید.

طول صورت را کوتاه کنید

در صورت مستطیلی و دراز، طول صورت از عرض بزرگتر است، پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد. در این حالت باید طوری روسری و شال بپوشید که طول صورت را کوتاه تر کنید و لبه های تیز صورت گرد شود. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مستطیلی شکل است. شما می توانید با شال گوشه های صورت تان را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند انتخاب نکنید. با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری صورت خود را کوتاه  تر کنید. از هدبند یا دستمال سرهای تیره انتخاب کنید. روسری و شال خود را به صورت گرد ببندید. برای این کار حتما کناره های روسری و شالت تان را تو بزنید تا گونه هایتان مشخص شود. از مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. روسری و شال هایی با پارچه های نرم و لخت انتخاب کنید.

همه مدل ها برای صورت بیضی ها

 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


اگر صورت بیضی دارید، بیشتر مدل ها برای شما مناسب است. شما با صورت بیضی می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید. اما اگر فکر می کنید صورت تان کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید و کناره های شال و روسری تان را تو بزنید تا گونه ها مشخص تر شود.

مثلثی ها چانه بپوشانند

در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است، شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود. روسری و شال را طوری سر کنید که گوشه های پیشانی تان پوشیده شود. می توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

صورت تان را گرد کنید

چون در این صورت های مربع، چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید. شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل است. شما می توانید با شال گوشه های مربعی صورت تان را گرد کنید. شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند و همچنین مدل هایی که از پشت بسته می شوند انتخاب نکنید. شال هایی با جنس های نرم و لَخت به درد افرادی می خورند که صورت های مربع شکل دارند.

صورت گردها پیشانی بلند کنند.
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


در صورت های گرد پیشانی عریض و کوتاه است. شما باید با روسری و شال عرض پیشانی را کمتر و در عوض بلندتر نشان دهید. از هدبند یا دستمال سر می توانید استفاده کنید اما نباید بیشتر از ۴/۱ پیشانی را بگیرید. به هیچ وجه کاری نکنید که ارتفاع پیشانی کم شو. برای بلندتر نشان دادن پیشانی از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و روسری و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید. کناره های شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنید. از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد

.

جدیدترین مدل شال و روسری


ذوزنقه ای های برعکس!

نوع دیگری از صورت های ذوزنقه ای هستند که در این صورت ها عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ است. شما باید برعکس حالت مدل ذوزنقه ای قبلی عمل کنید. از هدبند یا کلاه های تیره انتخاب کنید یا روسری و شال تان را طوری بپوشید که لبه های پیشانی گرفته شود.

عرض پیشانی را کم کنید

بعضی از افراد دارای صورت های ذوزنقه شکل هستند. در این صورت عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است و شما باید روسری و شال را طوری ببندید که لبه های فک پوشیده شود.

از هدبند استفاده نکنید چون پیشانی شما را کوچکتر می کند. اما اگر اصرار بر هدبند یا کلاه زیر روسری دارید از رنگ های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود.

طرح ها و رنگ های مناسب برای تیپ های متفاوت
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


حالا که با فرم صورت تان آشنا شدید و مدل مناسب بستن روسری را یاد گرفتید، وقت آن رسیده که اطلاعات مناسبی هم درباره طرح ها و رنگ های شال ها و روسری ها به دست بیاورید. تلفیق آشنایی با فرم صورت و انتخاب طرح و رنگ مناسب شال و روسری به شما کمک می کند تا ظاهر مناسبی در پوشش سرتان داشته باشید.

طلایی و مشکی عامه پسند
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


رنگ طلایی و مشکی از آن دسته تلفیق هایی است که عامه پسند بوده و ناخودآگاه شما را به شخصی خاص تبدیل می کند.

این روسری در  کنار مانتویی خردلی یا مشکلی فوق العاده است. اگر مانتویی مشکی رنگ را ترجیح می دهید بهتر است به فکر انتخاب کیف و کفشی به رنگ شتری باشید. در این صورت، مطمئن باشید از ظاهرتان راضی خواهیدبود.

با بته جقه اصیل باشید

 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


بته جقه یکی از نقش های تزئینی و اصیل ایرانی است، تلفیق رنگ مشکی و سفید این روسری از آن مدل هایاست که دل مادرها را می برد. بهتر است این روسری را در کنار مانتویی مشکی رنگ امتحان کنید و خوش پوش باشید.

آبی فیروزه ای اسرارآمیز
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


از آن دسته رنگ هایی که به خاطر خاص بودنش پرطرفدار است، این رنگ به ظاهر آرامش خاصی می دهد. دوستداران آبی فیروزه ای، اسرارآمیز و با ثبات اند. در کنار این روسری بهتر است از مانتویی روشن استفاده کنید تا شکیل شوید.

پوست پیازی گرم و دلنشین
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


از آن روسری های خوش آب و رنگ که روی پوست اکثر افراد به زیبایی می نشیند. طرح براق این روسری ساتن به درد مجالس رسمی و کمی سنگین تر می خورد. بهتر است در کنار رنگ پوست پیازی این روسری از مانتوی مشکی رنگ استفاده کنید تا جلوه روسری تان دوچندان شود.

تلفیقی از سنگین و شاد
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


طرح این روسری به کار مادرهایی می آید که علاقه ای به رنگ تیره در ظاهرشان ندارند. اگر این روسری حریر با زمینه کرم و خال خال های قرمز را در کنار مانتویی کرم استفاده کنید، متفاوت خواهیدبود.

سرپوش های پشمی راه حل مناسب فصل سرما

شال ها بهترین راه حل برای روزهای سرد و خنک زمستانی هستند. شما می توانید با انتخاب یک سرپوش پشمی علاوه بر اینکه ظاهرتان را به زیبایی ست کنید، پوشش مناسبی هم در مقابل سرما و سوز زمستان داشته باشید. این کاربرد شال ها و روسری های پشمی به اندازه ای مثبت است که حتی در کشورهای اروپایی که اجباری برای پوشاندن سر و موها وجود ندارد، خانم ها در فصل سرما سرشان را با شال ها و روسری ها می پوشانند و اتفاقا از داشتن این حجاب بسیار هم راضی هستند.

روسری های بزرگ ترکمنی از سرپوش های پرطرفدار در فصل زمستان هستند. این روسری ها علاوه بر اینکه قواره دار و بزرگ هستند، معمولا از پارچه های پشمی هم تهیه می شوند و بسیار گرم هستند. نکته جالب دیگر در مورد این روسری ها این است که روسری های ترکمنی رنگ ها و طرح های بسیار شاد و زیبایی هم دارند و معمولا توجه خانم های شیک پوش را به خودشان جلب می کنند. بنابراین اگر به دنبال یک سرپوش زیبا و گرم برای فصل زمستان هستید حتما سری به فروشگاه هایی که اجناس صنایع دستی می فروشند بزنید و در اولین فرصت یک روسری خوش رنگ و زیبای ترکمنی تهیه کنید.

حاشیه دار برای مهمانی رسمی
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


اگر قصد شرکت در مهمانی رسمی را دارید جنس ساتن با طرح براق حاشیه های دور روسری از آن مدل هایی است که به کارتان می آید. بهتر است در کنار رنگ روشن این روسری از مانتویی تیره رنگ استفاده کنید تا ظاهرتان از یکنواختی دربیاید.

آبی نفتی اسپورت
 

جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم


در کنار مانتویی کرم و شلوار جین سرمه ای رنگ، این روسری فوق العاده می شود. در کنار این روسری ساتن با رنگ زمینه آبی نفتی بهتر است از کیف و کفش به رنگ حاشیه دور روسری استفاده کنید.

مدل شال و روسری




:: موضوعات مرتبط: شال و روسری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س ,  ‎روزگار ‎نقشه سایت ‎ارتباط با ما محصولات سایت روزگار روزگار روزگار جدیدترین مدل شال و روسری ۲۰۱۵ سری دهم بهمن ۱۵م , ۱۳۹۳ مدل شال و روسری آموزش بستن شال و روسری , جدیدترین مدل شال و روسری , شال و روسری زنانه 2015 , شیک ترین شال و روسری 94 , مدل بستن شال و روسری , مدل روسری مجلسی , مدل شال مجلسی , مدل شال و روسری 2015 , مدل شال و روسری ایرانی 1394 , نحوه بستن شال و روسری جدیدترین مدل شال و روسری ۲۰۱۵ سری دهم اگر گران قیمت ترین و شکیل ترین مانتوها و پالتوها را بپوشید و کفش زیبایی به پا کنید این برای شیک پوشی شما خانم های حساس به ظاهر کفایت نمی کند , حتما لازم است انتخاب خوبی برای پوشش سرتان داشته باشید تا زیبایی سایر لباس هایتان بیشتر به چشم بیاید , شاید خیلی ها تصور کنند که شال ها و روسری ها تنها پوششی برای پوشاندن موها باشد , اما حقیقت تنها این نیست و شما باید بدانید شال ها و روسری ها در تمام دنیا به عنوان ابزار مد و زیبایی نیز به حساب می آیند و حتی در کشورهای اروپایی که حساسیتی روی حجاب وجود ندارد سرپوش ها به عنوان ابزار زیبایی خانم ها شناخته می شوند , در این شماره از «دیده بان» راهنمایی برای انتخاب بهتر شال ها و روسری ها به شما ارائه کرده ایم , جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم روسری و شال خود را با فرم صورت تان هماهنگ کنید آشنایی با فرم صورت مساله ای است که کمک زیادی به زیباشدن ظاهرتان می کند , اگر شکل هندسی صورت تان را بدانید , آن وقت علاوه بر اینکه می توانید مدل های مناسبی برای فرم موهایتان پیدا کنید , به راحتی هم می توانید انتخاب مناسبی در زمینه شال و روسری داشته باشید , طول صورت را کوتاه کنید در صورت مستطیلی و دراز , طول صورت از عرض بزرگتر است , پیشانی و فک هم اندازه و لبه های تیز دارد , در این حالت باید طوری روسری و شال بپوشید که طول صورت را کوتاه تر کنید و لبه های تیز صورت گرد شود , شال ها بهترین گزینه برای صورت های مستطیلی شکل است , شما می توانید با شال گوشه های صورت تان را گرد کنید , شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند انتخاب نکنید , با انواع هدبند و اکسسوری زیر روسری صورت خود را کوتاه تر کنید , از هدبند یا دستمال سرهای تیره انتخاب کنید , روسری و شال خود را به صورت گرد ببندید , برای این کار حتما کناره های روسری و شالت تان را تو بزنید تا گونه هایتان مشخص شود , از مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید , روسری و شال هایی با پارچه های نرم و لخت انتخاب کنید , همه مدل ها برای صورت بیضی ها جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم اگر صورت بیضی دارید , بیشتر مدل ها برای شما مناسب است , شما با صورت بیضی می توانید شال و روسری خود را به دلخواه ببندید , اما اگر فکر می کنید صورت تان کشیده است بهتر است هدبند یا دستمال سر در زیر روسری یا شال بپوشید و کناره های شال و روسری تان را تو بزنید تا گونه ها مشخص تر شود , مثلثی ها چانه بپوشانند در صورت مثلثی چون عرض چانه خیلی کم است و چانه نوک تیز است و در عوض پیشانی عریض است , شما باید عرض پیشانی را کم کنید تا با چانه متناسب شود , روسری و شال را طوری سر کنید که گوشه های پیشانی تان پوشیده شود , می توانید تیزی چانه را با روسری و شال بگیرید به این صورت که شال و روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود , صورت تان را گرد کنید چون در این صورت های مربع , چانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید , شال ها بهترین گزینه برای صورت های مربعی شکل است , شما می توانید با شال گوشه های مربعی صورت تان را گرد کنید , شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند و همچنین مدل هایی که از پشت بسته می شوند انتخاب نکنید , شال هایی با جنس های نرم و لَخت به درد افرادی می خورند که صورت های مربع شکل دارند , صورت گردها پیشانی بلند کنند , جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم در صورت های گرد پیشانی عریض و کوتاه است , شما باید با روسری و شال عرض پیشانی را کمتر و در عوض بلندتر نشان دهید , از هدبند یا دستمال سر می توانید استفاده کنید اما نباید بیشتر از ۴/۱ پیشانی را بگیرید , به هیچ وجه کاری نکنید که ارتفاع پیشانی کم شو , برای بلندتر نشان دادن پیشانی از هدبندهایی که رنگ روشن دارند استفاده کنید و روسری و شال خود را تیره تر و به صورت مستطیلی سر کنید , کناره های شال و روسری را به هیچ وجه تا نزنید , از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا به صورت شما شکل بدهد , جدیدترین مدل شال و روسری ذوزنقه ای های برعکس! نوع دیگری از صورت های ذوزنقه ای هستند که در این صورت ها عرض پیشانی از عرض چانه بزرگتر است و پیشانی بسیار باز و بزرگ است , شما باید برعکس حالت مدل ذوزنقه ای قبلی عمل کنید , از هدبند یا کلاه های تیره انتخاب کنید یا روسری و شال تان را طوری بپوشید که لبه های پیشانی گرفته شود , عرض پیشانی را کم کنید بعضی از افراد دارای صورت های ذوزنقه شکل هستند , در این صورت عرض پیشانی از عرض چانه کوچکتر است و شما باید روسری و شال را طوری ببندید که لبه های فک پوشیده شود , از هدبند استفاده نکنید چون پیشانی شما را کوچکتر می کند , اما اگر اصرار بر هدبند یا کلاه زیر روسری دارید از رنگ های روشن انتخاب کنید و روسری و شال تان را تیره بپوشید و کناره های آن را در قسمت شقیقه تو بزنید تا عرض پیشانی بزرگتر شود , طرح ها و رنگ های مناسب برای تیپ های متفاوت جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم حالا که با فرم صورت تان آشنا شدید و مدل مناسب بستن روسری را یاد گرفتید , وقت آن رسیده که اطلاعات مناسبی هم درباره طرح ها و رنگ های شال ها و روسری ها به دست بیاورید , تلفیق آشنایی با فرم صورت و انتخاب طرح و رنگ مناسب شال و روسری به شما کمک می کند تا ظاهر مناسبی در پوشش سرتان داشته باشید , طلایی و مشکی عامه پسند جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم رنگ طلایی و مشکی از آن دسته تلفیق هایی است که عامه پسند بوده و ناخودآگاه شما را به شخصی خاص تبدیل می کند , این روسری در کنار مانتویی خردلی یا مشکلی فوق العاده است , اگر مانتویی مشکی رنگ را ترجیح می دهید بهتر است به فکر انتخاب کیف و کفشی به رنگ شتری باشید , در این صورت , مطمئن باشید از ظاهرتان راضی خواهیدبود , با بته جقه اصیل باشید جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم بته جقه یکی از نقش های تزئینی و اصیل ایرانی است , تلفیق رنگ مشکی و سفید این روسری از آن مدل هایاست که دل مادرها را می برد , بهتر است این روسری را در کنار مانتویی مشکی رنگ امتحان کنید و خوش پوش باشید , آبی فیروزه ای اسرارآمیز جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم از آن دسته رنگ هایی که به خاطر خاص بودنش پرطرفدار است , این رنگ به ظاهر آرامش خاصی می دهد , دوستداران آبی فیروزه ای , اسرارآمیز و با ثبات اند , در کنار این روسری بهتر است از مانتویی روشن استفاده کنید تا شکیل شوید , پوست پیازی گرم و دلنشین جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم از آن روسری های خوش آب و رنگ که روی پوست اکثر افراد به زیبایی می نشیند , طرح براق این روسری ساتن به درد مجالس رسمی و کمی سنگین تر می خورد , بهتر است در کنار رنگ پوست پیازی این روسری از مانتوی مشکی رنگ استفاده کنید تا جلوه روسری تان دوچندان شود , تلفیقی از سنگین و شاد جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم طرح این روسری به کار مادرهایی می آید که علاقه ای به رنگ تیره در ظاهرشان ندارند , اگر این روسری حریر با زمینه کرم و خال خال های قرمز را در کنار مانتویی کرم استفاده کنید , متفاوت خواهیدبود , سرپوش های پشمی راه حل مناسب فصل سرما شال ها بهترین راه حل برای روزهای سرد و خنک زمستانی هستند , شما می توانید با انتخاب یک سرپوش پشمی علاوه بر اینکه ظاهرتان را به زیبایی ست کنید , پوشش مناسبی هم در مقابل سرما و سوز زمستان داشته باشید , این کاربرد شال ها و روسری های پشمی به اندازه ای مثبت است که حتی در کشورهای اروپایی که اجباری برای پوشاندن سر و موها وجود ندارد , خانم ها در فصل سرما سرشان را با شال ها و روسری ها می پوشانند و اتفاقا از داشتن این حجاب بسیار هم راضی هستند , روسری های بزرگ ترکمنی از سرپوش های پرطرفدار در فصل زمستان هستند , این روسری ها علاوه بر اینکه قواره دار و بزرگ هستند , معمولا از پارچه های پشمی هم تهیه می شوند و بسیار گرم هستند , نکته جالب دیگر در مورد این روسری ها این است که روسری های ترکمنی رنگ ها و طرح های بسیار شاد و زیبایی هم دارند و معمولا توجه خانم های شیک پوش را به خودشان جلب می کنند , بنابراین اگر به دنبال یک سرپوش زیبا و گرم برای فصل زمستان هستید حتما سری به فروشگاه هایی که اجناس صنایع دستی می فروشند بزنید و در اولین فرصت یک روسری خوش رنگ و زیبای ترکمنی تهیه کنید , حاشیه دار برای مهمانی رسمی جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم اگر قصد شرکت در مهمانی رسمی را دارید جنس ساتن با طرح براق حاشیه های دور روسری از آن مدل هایی است که به کارتان می آید , بهتر است در کنار رنگ روشن این روسری از مانتویی تیره رنگ استفاده کنید تا ظاهرتان از یکنواختی دربیاید , آبی نفتی اسپورت جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم در کنار مانتویی کرم و شلوار جین سرمه ای رنگ , این روسری فوق العاده می شود , در کنار این روسری ساتن با رنگ زمینه آبی نفتی بهتر است از کیف و کفش به رنگ حاشیه دور روسری استفاده کنید , مدل شال و روسری مطالب مرتبط جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال و روسری ۲۰۱۵ , ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمجدیدترین مدل های روسری برند ترکیه ای Karaca Esarp سال ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال مجلسی رنگ سال ۲۰۱۵ , ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال و روسری ۲۰۱۵ | مدل شال و روسری ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل روسری ۲۰۱۵ + مدل روسری ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال و کلاه ۲۰۱۵ | مدل شال و کلاه ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهم مدل شال و کلاه ۲۰۱۵ | مدل شال و کلاه ۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال و روسری ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل روسری ۲۰۱۵ + مدل روسری ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال دخترانه ۲۰۱۵ , ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل شال و کلاه ۲۰۱۵ | مدل شال و کلاه ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمشیکترین مدل شال و روسری ۲۰۱۵ سری اول جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل لباس عروس ایرانی ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمجدیدترین مدل رنگ مو متناسب با رنگ سال ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمفال سال ۲۰۱۵ نیمه دوم مهر تا اسفند جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل کیف دستی زنانه + مدل کیف مجلسی زنانه ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمجدیدترین مدل دیزاین ناخن و مدل لاک ناخن جدید ۲۰۱۵ – ۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمعکس های چاتای اولوسوی cagatay ulusoyr + بیوگرافی چاتای اولوسوی ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمجدیدترین مدل ست لباس زمستانی ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمعکس های سریال عشق تعطیل نیست + دانلود سریال عشق تعطیل نیست جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمعکس جدید و شخصی سولماز حصاری + بیوگرافی سولماز حصاری جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمراهنمای خرید و انتخاب لباس آبی جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمست لباس متناسب با رنگ سال ۲۰۱۵ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمعکس های جدید ویکتوریا جاستیس Victoria Justice سری دوم جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل کفش مجلسی مردانه ۲۰۱۵ | مدل کفش مجلسی مردانه ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهممدل کیف های زنانه ۲۰۱۵ , ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمرنگ سال ۲۰۱۵ + رنگ سال ۱۳۹۴ جدیدترین مدل شال و روسری 2015 سری دهمجدیدترین مدل بوت و نیم بوت دخترانه ۲۰۱۵ – ۹۴ محصولات سایت روزگار روزگار ارسال نظر نام شما : ایمیل : متن و پیام شما :  روزگار آرایش و زیبایی آرایش صورت آرایش مو سلامت مو مدل ناخن آشپزی و تغذیه آموزش انواع غذاها آموزش شیرینی پزی اخبار اخبار اقتصادی و بازگانی اخبار بین المللی اخبار جامعه اخبار حوادث اخبار سیاست خارجی اخبار سیاسی اخبار علمی و آموزشی اخبار فرهنگی و هنری اخبار ورزشی اخبار کنکور و دانشگاه اخبار گوناگون تیتر روزنامه ها اسرار خانه داری شستشو , نظافت , لکه گیری مهارتهای زندگی هنر در خانه بیوگرافی دنیای مد اخبار مد و ستاره ها دکوراسیون ست لباس طلا و جواهرات مد و مدگرایی مدل ساعت و عینک آفتابی مدل شال و روسری مدل شینیون مدل لباس مدل لباس بچه گانه مدل لباس شب مدل لباس عروس مدل لباس مجلسی مدل لباس مردانه مدل لباس نامزدی مدل مانتو مدل مو مدل پالتو مدل کفش مدل کیف روان شناسی تست روانشناسی روانشناسی زناشویی روانشناسی کودکان مشاوره خانواده زناشویی دانستنیهای جنسی دانستنیهای قبل از ازدواج سرگرمی اس ام اس تبریک تولد اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس عاشقانه بازی محلی حکایت خواندنی و دیدنی داستانهای خواندنی دنیای بازیگران رمان ضرب المثل عکس بازیگران عکس خنده دار عکس عاشقانه عکس های فيلم و سريال فال و طالع بینی متن عاشقانه مطالب طنز و خنده دار معما و تست هوش کارت پستال و تصاویر متحرک کاریکاتور گالری عکس سلامت ایدز و اعتیاد بهداشت بانوان بهداشت کودکان بیماری و راه درمان تغذیه سالم داروهای گیاهی و طب سنتی رژیم درمانی ورزش درمانی پیشگیری بهتر از درمان علمی گزارش علمی فرهنگ هنر دانلود آهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود سریال دانلود فیلم هنر و هنرمند قیمتها در بازار قیمت خودرو ورزش زیبایی اندام کامپیوتر و اینترنت ترفندهای کامپیوتری موبایل , لپ تاپ و تبلت گردشگری عجایب گردشگری روزگار اس ام اس خیانت مدل ساعت مردانه ۲۰۱۵ | مدل ساعت دکوراسیون اتاق نوجوانان پیشنهاد مدل مو برای سال ۲۰۱۵ | مدل مو عکس های جدید مهسا کامیابی سری دوم عکس های جدید سحر جعفری جوزانی + بیوگرافی سحر جعفری جوزانی ترول های جدید و خنده دار ۲۰۱۵ جدیدترین مدل لباس مجلسی ۲۰۱۵ سری اول عکس مژده لواسانی و پدر و مادرش در تلوزیون شیکترین مدل مانتو و پالتو دخترانه ۲۰۱۵ برند ایرانی ژُلى – Jolie design شیکترین مدل میز غذاخوری ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ عکس های ماریا شاراپووا Maria Sharapova + بیوگرافی ماریا شاراپووا ۲۰۱۵ طراحی ناخن و لاک ناخن جدید دخترانه ۲۰۱۵ پیشنهاد مدل ساعت برای سال ۲۰۱۵ | مدل ساعت ۲۰۱۵ آموزش تصویری استفاده از نخ دندان عاشقانه ترین عکس های عاشقانه و عکس نوشته های غمگین و تنهایی داستان عاشقانه و پند آموز عکس بازیگران ایرانی در اینستاگرام سری اول جدیدترین مدل مانتو اریکا متناسب با رنگ سال ۲۰۱۵ عکس های عاشقانه جدید و فانتزی رمانتیک + متن های عاشقانه احساسی ازدواج سام درخشانی و نرگس محمدی عکس های عاشقانه و احساسی دختر و پسر دانستنی های شب زفاف + آموزش شب زفاف عکس های جدید مونیکا بلوچی Monica Bellucci + بیوگرافی بلوچی ۲۰۱۵ مدل کت و دامن مجلسی ۲۰۱۵ + مدل لباس مجلسی عکی و بیوگرافی مریم معصومی بازیگر نقش سمانه سریال همه چیز آنجاست مدل بلوز دخترانه ۲۰۱۵ عوارض لاک زدن برای کودکان عکس های و بیوگرافی کیم سو یون بازیگر نقش دوگی در سریال سرنوشت جدیدترین مدل پالتو های دخترانه مد سال ۲۰۱۵ آموزش ویروس کشی کامپیوتر عکس عاشقانه غمگین عکس های جدید و شخصی لیلا بلوکات + بیوگرافی لیلا بلوکات حکایت کوتاه حرف مفت گلچین شعر های عاشقانه و اس ام اس عاشقانه سال ۱۳۹۴ عکس های بهاره افشاری بازیگر نقش نسترن در سریال آخرین بازی جدیدترین مدل آرایش صورت و مدل میکاپ صورت ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ مدل لباس عروس ۲۰۱۵ تعرض جنسی کارمند شرکت توریستی +عکس راهنمایی خرید لباس عکس های عاشقانه دختران تنها ۲۰۱۵ جدیدترین مدل مو کوتاه متناسب با رنگ سال ۲۰۱۵ عکس های جدید و شخصی حدیثه تهرانی + بیوگرافی حدیثه تهرانی عکس های جدید و شخصی نجمه جودکی + بیوگرافی نجمه جودکی مدل لباس مجلسی بلند ۲۰۱۵ بارداری زنان مبتلا به ایدز عکس های جدید و شخصی نیوشا ضیغمی + بیوگرافی نیوشا ضیغمی عکس های خنده دار و ترول های خنده دار آبان ۹۳ داستان این قانون بیمارستان ناپدید شدن طناز خامه مجری شبکه من و تو پیشنهاد مدل پالتو برای سال ۹۴ | مدل پالتو ۱۳۹۴ دانلود کتاب ۵۰ سایه خاکستری مدل لباس عروس ۲۰۱۴ مدل لباس عروس گیپور و کار شده ۲۰۱۵ عکس های جدید و شخصی هانیه غلامی + بیوگرافی هانیه غلامی بیوگرافی و عکس های جدید و شخصی لیونل مسی Lionel Messi مدل ست لباس دخترانه ۲۰۱۵ | مدل ست لباس دخترانه ۱۳۹۴ مدل لباس مجلسی بچه گانه ۲۰۱۵ مدل لباس عروس ۲۰۱۵ سری چهارم عکس های سریال خانواده کیم چی + بازیگران سریال خانواده کیمچی اسفند ۱۳۹۳ بهمن ۱۳۹۳ دی ۱۳۹۳ آذر ۱۳۹۳ آبان ۱۳۹۳ مهر ۱۳۹۳ شهریور ۱۳۹۳ مرداد ۱۳۹۳ تیر ۱۳۹۳ خرداد ۱۳۹۳   توضیحات سایت ابر برچسب ها استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است , این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد , مانتو اروپایی مدل مانتو اسپورت مدل مدل مانتو و روسری ست مانتو با ساپورت مدل مو پسرانه وجدیدترین مدل مو model manto مدل مانتو 94 مدل مو دخترانه مدل مانتو سبز مانتو اریکا مدل لباس مجلسی مانتو مدل لباس عروس مانتو سندس مدل مانتو ۹۴ مدل مانتو ۲۰۱۵ مدل مو مدل مانتو 2015 مدل مانتو صفحات جانبی اللــهم صــل علــي محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم Feed Rss Atom Sitemap Tags Google , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو