ژله بستنی شیشه ای


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 اسفند 1393
بازدید : 2712
نویسنده : احمدمولا

 

 

ژله بستنی شیشه ای

 

ژله توت فرنگی 2 بسته  .  ژله آلوورا 1 بسته  .  بستنی توت فرنگی 1 لیوان  .  توت فرنگی مقداری

 

 

 

طرز تهیه : ژله آلوورا و 1 لیوان آب جوش را داخل کاسه ای بریزید و مخلوط کنید ، کاسه را روی حرارت بخار آب قرار دهید و مخلوط کنید تا ژله شفاف شود.

 

قالب ژله را چرب کنید و 1/3 ژله آلوورا را داخل قالب بریزید و به صورت کج 10 دقیقه داخل فریزر بگذارید تا نیم بند شود ، قالب را از فریزر خارج کنید و توت فرنگی ها را روی ژله قرار دهید و باقی ژله را روی توت فرنگی ها بریزید و مجدد داخل یخچال قرار دهید تا بسته شود ( دقت کنید در هر 2 مرحله قالب کج باشد ).

 

 

 

1 بسته ژله توت فرنگی را با 1 لیوان آب جوش مخلوط کنید و روی حرارت بخار آب قرار دهید و هم بزنید تا شفاف شود ، پس از اینکه ژله کمی خنک شد بستنی نرم شده را به آن اضافه کنید و با همزن بزنید تا یکدست شود ( دقت کنید که بستنی را نیم ساعت در دمای اتاق قرار دهید تا نرم شود سپس اضافه کنید ).

 

قالب را از فریزر خارج کنید و ژله بستنی را روی توت فرنگی های بسته شده بریزید سپس قالب را داخل یخچال بگذارید تا ژله بستنی خوب سرد و سفت شود ، بسته دوم ژله را با 3/4 لیوان آب جوش حل کنید و پس از اینکه خنک شد روی ژله بستنی بریزید و مجدد داخل یخچال قرار دهید تا بسته شود ، پس از آماده شدن قالب را چند ثانیه داخل ظرف آب جوش قرار دهید تا از قالب جدا شود سپس برش بزنید و سرو کنید.

 

نکته ها : میتوانید از میوه و ژله های مختلفی استفاده کنید ، برای پایه کار میتوانید از چند رنگ ژله استفاده کنید.





:: موضوعات مرتبط: انواع کیک و شیرینی , ,
:: برچسب‌ها: احمدمولا , احمدمولی , احمد مولا , احمد مولی , توت فرنگی , دسر توت فرنگی , دسر ژله ای , طرز تهیه ژله , ژله , ژله بستنی , ژله بستنی توت فرنگی , ژله بستنی دو رنگ , ژله توت فرنگی , ژله دو رنگ , ژله شیشه ای , ژله میوه ای , ژله ویترینی , ژله چند لایه ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو