عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 1 اسفند 1393
بازدید : 7421
نویسنده : احمدمولا

من اولش خیلی خوشگل بودم

اما نامردا تو بیمارستان عوضم کردن

میفهــــــــــــــــمی؟عوض شدم |:

 

اگه اعصابت خرابه اهنگ بخون…

یهو میبینی که داری میخندی

چون صدات از اعصابت خرابتره

***

ﺭﻭﯼ ﺑﻌﻀﯽ ﺁﺩﻣﺎ ﺑﺎﯾﺪ ﺗﺸﺪﯾﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ

ﺍﻧﻘﺪ ﮐﻪ ﻣﺎﻫﻦ

ﻣﺜﻼ ﻫﻤﯿﻦ ﻫﻤﺴﺮ ﻋﺰﯾﺰﻡ

ﺍﻟﺒﺘﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻧﯿﻮﻣﺪﻩ

***

بچه ها میخوام خدافظی کنم باهاتون برای همیشه

احساس میکنم وقتم اینجا خیلی هدر میشه

شرمنده به کارام نمیرسم

مرسی از همه ی نظراتتون و توجهاتتون

حلالم کنید اگه بعضی وقتا سرکارتون گذاشتم

دقیقا مث الان

***

روزهایی پر از امید

سلامتی وشادابی

زیبایی و قشنگی

مهربونی و دوستی

.

.

.

از طرف شما برای خودم خواستارم

***

مورد داشتیم طرف تو وصیت نامش نوشته

درایو E کامپیوتر رو ندیده فرمت کنید.

***

تــو دنــیا یــه دونـــه ای

.

.

.

به هـــر حــال اتــفــاقــیه کــــه افــتـاده

ولـــی مـــطمئــن بــاش دنــیا

یه اشتــباهــو دو بـار مــرتــکــب نـمــیشه

***

اگه يه روز همه فراموشت كردن

من با توام

اگه همه بهت ظلم كردن

من با توام

اما اگه همه دوست داشتن

شرمنده من با اونام

***

من عشق تو را در دلم منتشر کردم

.

.

.

ولی همین دیروز به جرم نشر اکاذیب احضاریه دادگاه به دستم رسید

***

هنگام بغض یک زن بهش نزدیکتر بشید

و موقع بغض یک مرد ازش فاصله بگیرید

قبل از خواب هم که مسواک بزنید

همین دیگه

***

در یک حرکت دست به دست هم دهیم

و به سمت خورشید فوت کنیم تا هوا خنک بشه

زمان رو تنظیم کنید: ساعت 12 ظهر فردا

همگی فوت کنید مطمئن باشید تاثیر داره

لطفا اطلاع رسانی کنید

***

یه ضرب المثل آفریقایی می گه:

یرخ یلیخ وت

یعنی تو خیلی برام عزیزی

جالب اینکه اگر از آخر به اول هم بخونی

همین معنی رو میده نه؟

***

تنــــفـــس آغاز دوباره ی زندگیست

عشـــــــــق لحظه ی زیبای پرواز است

و

دوســــــــــت دل سپردن به تمام زیبایی هاست

خــــدا رو شـــــکر که تو یکی هیچــــکدوم نیستی

وگـــرنه دنــــیام نـــابود بود… ^_^

***

اه چه تلخه

.

.

.

شکلات 96% میگم

چی لابد فکر کردی عشق و عاشقی؟

برو عمو حوصله داریاااااااااااااااا

***

ﭼﻪ ﮐﻴﻔﯽ ﻣﻴﺪﻩ ﺗﻮ ﺑﺎﺭﻭﻥ ﺗﻮﯼ ﻳﻪ ﮐﻠﺒﻪ ﺟﻨﮕﻠﯽ

ﺑﺎ ﻋﺸﻘﺖ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﻮﻣﻴﻨﻪ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ

و ﺻﺪﺍﯼ ﺳﻮﺧﺘﻦ ﭼﻮﺏ ﺳﮑﻮﺕ ﺭﻭ ﺑﺸﮑﻨﻪ

ولی بعد ﻳﻬﻮ ﻳﻪ ﺧﺮﺱ ﮔﻨﺪﻩ ﺑﻴﺎﺩ ﺗﻴﮑﻪ ﭘﺎﺭﺗﻮﻥ ﮐﻨﻪ

ﺗﺎ ﻫﻴﭽﻮﻗﺖ ﺩﻳﮕﻪ ﻫﻮﺱ ﺍﻳﻦ ﺭﻭﻳﺎﻫﺎ رو نکنین

***

آدم باس

واسه رسیدن به آرزوهاش تلاش کنه (:

مثلا من آرزو دارم آبجی داشته باشم

ولی در عوض یه داداش کوچولو دارم

که به کمک یه روسری و لاک صورتی به آبجی تبدیل میشه! ^_^

***

اونی که دستش تو دست شماست

.

.

.

قبلا دستش تو دماغش بوده |: تازه قبل ترشم دستشویی بوده |:

چیه انتظار داشتی بگم دستش تو دست من بوده؟ |:

من عمرا به همچین کسی دست بزنم کصافطو مال خودت |:

***

واسه کسی بمیر که واست تب

.

.

.

لت بخره…..

***

به اندازه تار موهام دوست و رفیق دارم

ولی وقتی محتاجشونم همیشه کچلم

***

من خيلى بانمكم نميدونمم چرا

دست خودم نيس

.

.

.

ى نيگا كنيد ببينيد دست شما نيس؟

***

مورد داشتیم

یارو شبکه استانی نگاه میکرده

یهو یه خیابون اشنا میبینه

سریع خودشو میرسونه فیلمبرداری رو از نزدیک ببینه

***

بدترین حس دنیا

اونی که همیشه مراقبش بودی که کسی بهش بدی نکنه

اونی که یه لبخندشو به کل دنیا نمیدادی

۱۰۰ بار غرورتو شکست و بازم بخشیدیش

ولی اون به خاطر اینکه لواشکش رو برداشتی باهات قهر کنه!!! |:

***

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﺮﯾﺪ ﺧﺮﯾﺪ

.

.

.

ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮﺩﯾﺪ ﺧﺮ ﻧﯿﺴﺘﯿﺪ؟

ﻧﻪ ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﯾﺪ؟ (:

من برم به اكتشافات بعديم برسم … !

***

حکیمی ﺭﺍ ﭘﺮﺳــﯿﺪﻧﺪ: ﭼﻪ موقع ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻣﻨﺎﺳﺐ تر ﺍﺳﺖ؟

حکیم ﮔﻔﺖ: ﺯﻣﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺷﺨﺺ ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺷﻮﺩ!!

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر ثروت؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: ﻧﻪ !

ﮔﻔﺘﻨﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر جسمی؟

ﮔﻔﺖ : ﻧﻪ !

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺗﻮﺍﻧﺎ ﺍﺯ نظر عقلی؟

ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩ: نه!

ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ: ﺍُسکولمون ﮐﺮﺩﯼ؟

ﭘﺎﺳﺦ ﺩﺍﺩ: ﺁﺭﯼ!




:: موضوعات مرتبط: عاشقانه ها , اس ام اس , فلسفی , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو