عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



1,200,000 تومان
26,500 تومان
35,000 تومان


تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 3385
نویسنده : احمدمولا

در صورتی که شما نیز از یکی از مدل های گوشی های سونی اریکسون استفاده میکنید ، به مشکل آزار دهنده ای که هر از چند گاهی پیش میاید برخورد کرده باشید. به این شکل که به هنگام باز کردن یک عکس یا فایل صوتی و استفاده از گزینه "استفاده به عنوان" گوشی شما خاموش و روشن (ریست) میشود

 

متن کامل در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , موبایل ، لپ تاپ و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , حل مشکل ریست شدن گاه به گاه گوشی های سونی اریکسون , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 3339
نویسنده : احمدمولا

پس از نوآوری های متعدد شرکت ایرانسل در زمینه شبکه تلفن همراه ، این بار سرویس جدیدی توسط این شرکت برای دارندگان کلیه سیم کارتهای دائمی و اعتباری ایرانسل فراهم شده است. "لطفأ با من تماس بگیرید!" عنوان این سرویس بسیار جالب است که به تازگی به جمع سرویس های ایرانسل پیوسته است. شما توسط این سرویس میتوانید به طور کاملأ رایگان ، پیام کوتاهی با مضمون "لطفأ با من تماس بگیرید!" را برای شماره مورد نظر خود ارسال کنید! این موضوع به ویژه در زمان هایی که شارژ کارت اعتباری شما و یا حتی زمان های قطعی شماره بسیار به کمک شما خواهد آم

 

متن کامل در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , موبایل ، لپ تاپ و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , ارسال SMS رایگان , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 3127
نویسنده : احمدمولا

تالیا را میتوان دومین اپراتور و نخستین شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری در کشور نامید. تالیا با ارائه سرویس هایی با کیفیت مطلوب و همچنین قیمت مناسب توانسته است کاربران زیادی را جلب نماید. اندک زمانی است که خدمات فوق العاده ای به این سیم کارت ها افزوده شده است اما بسیاری از کاربران هنوز از آنها بی خبرند یا طریقه استفاده از این خدمات نوین را نمی دانند. این 11 سرویس جدید عبارتند از: اتصال به اینترنت ، کنفرانس تلفنی ، ارسال و دریافت ایمیل از طریق SMS ، نمایش محدوده پوشش شبکه ، پرینت مکالمات ، محدودیت تماسهای ورودی ، دریافت پیام های فرهنگی تبلیغاتی ، اطلاعات هواشناسی ، خرید اینترنتی کارت شارژ ، دریافت پیام صوتی و خرید کارت شارژ از طریق ATM ؛ در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه کار این 11 سرویس جدید بپردازیم. انتظار مکالمه ، نمایشگر ، انتقال مکالمه دریافتی به شخص دیگر و پیام کوتاه نیز 4 سرویس پیشین دیگر تالیا بودند که به بررسی آنها نیز خواهیم پرداخت.

 

متن کامل در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , موبایل ، لپ تاپ و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , تالیا , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 3360
نویسنده : احمدمولا

گوشی‌های iPhone 6 و iPhone 6 Plus نسبت به مدل‌های قبلی گوشی‌های آی‌فون دارای صفحات نمایش بزرگ‌تری هستند. این موضوع طبیعتاً می‌تواند لذت بیشتری را نصیب کاربرانی کند که از صفحات نمایش بزرگ لذت می‌برند. اما صفحات نمایش بزرگ یک مشکل جدی نیز دارند و آن این است که نمی‌توان همواره با آن‌ها با یک دست کار کرد و باید با یک دست گوشی را نگه داشت و با دست دیگر صفحه نمایش را لمس کرد. اما در آی‌فون 6 و آیفون 6 پلاس این مشکل با قابلیتی به نام Reachability حل شده است. به وسیله‌ی این قابلیت می‌توان به آسانی با یک دست با گوشی در هر حالتی کار کرد.

در حالت Reachability صفحه نمایش گوشی به سمت پایین کشیده می‌شود و فضای خالی در بالای صفحه نمایش ایجاد می‌شود. این موضوع (ترفندستان) موجب این خواهد شد که صفحه نمایش بزرگ گوشی عملاً به یک صفحه نمایش کوچک تبدیل شود.

برای دست‌یابی به حالت Reachability کافی است دو بار سریع و پشت سر هم دکمه Home گوشی را لمس کنید. دقت کنید دکمه را فشار ندهید بلکه تنها دو بار آن را لمس کنید.

خواهید دید که حالت Reachability فعال شده است و می‌توانید با صفحه نمایش کوچک‌تری کار کنید.

برای بازگشت به حالت اولیه نیز مجدد دو بار کلید Home را لمس کنید.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , موبایل ، لپ تاپ و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , با آی‌فون 6 و 6 پلاس یک‌دستی کار کنید! , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 1640
نویسنده : احمدمولا



از تاریخ 8 آوریل 2014 شرکت مایکروسافت به طور رسمی پشتیبانی از ویندوز XP را پایان داد. بدین معنا که دیگر هیچ‌ به‌روزرسانی برای این ویندوز ارائه نمی‌گردد. اگر شما نیز از کاربران ویندوز XP بوده باشید به موجب این اتفاق به دلیل حفظ امنیت رایانه، ناچار به نصب نسخه‌های جدیدتر ویندوز خواهید بود. اما اگر سخت‌افزار سیستم شما جهت نصب نسخه‌های جدیدتر ویندوز کافی نباشد چه خواهید کرد؟ و یا اگر همچنان حاضر به دل کندن از ویندوز XP نباشید چطور؟ در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی جالب و کاربردی بپردازیم که از طریق آن می‌توانید همچنان تا سال 2019 ویندوز XP خود را مستقیماً از طریق مایکروسافت به‌روز کنید.


بدین منظور:
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره‌ی Run باز شود.
در محیط Run عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید.
پس از باز شدن پنجره‌ی ویرایش‌گر رجیستری ویندوز، به مسیر زیر بروید:

HKEY_LOCAL_MACHINE\\SYSTEM\\WPA

اکنون بر روی WPA راست‌کلیک کرده و از منوی New بر روی Key کلیک کنید.
نام این کلید جدید را PosReady قرار دهید.
در مرحله‌ی بعد، در حالی که کلید PosReady در حالت انتخاب است، از قسمت سمت راست پنجره بر روی فضای خالی صفحه راست کلیک کنید و از منوی New بر روی DWORD Value کلیک کنید.
نام این مقدار جدید را Installed قرار دهید.
سپس (ترفندستان) بر روی Installed دوبارکلیک کنید.
اکنون در پنجره‌ی باز شده، Value data را برابر 1 قرار داده و روی OK کلیک کنید.
کار تمام است و اکنون می‌توانید با مراجعه به Windows Update در محیط ویندوز اقدام به به‌روزرسانی ویندوز کنید.

لازم به ذکر است بایستی دقت داشته باشید که این ترفند تنها بر روی نسخه 32 بیتی ویندوز XP کار می‌کند.
همچنین باید توضیح داد که نسخه‌ای مخصوص از ویندوز ایکس پی به نام Windows Embedded Industry وجود دارد که مخصوص بخش‌های صنعتی است. این نسخه از ویندوز که با نام Windows Embedded POSReady نیز شناخته می‌شود مربوط به سال 2009 و بر اساس سرویس پک 3 ویندوز XP تولید شده است. مایکروسافت به‌روزرسانی‌های این نسخه از ویندوز را تا سال 2019 ارائه خواهد کرد. با استفاده از این ترفند شما می‌توانید از این به‌روزرسانی‌ها بر روی ویندوز XP خود استفاده کنید.
البته دقت داشته باشید که مایکروسافت به طور رسمی توصیه کرده است حتی با وجود استفاده از این ترفند، نمی‌توان از امنیت کامل ویندوز XP اطمینان پیدا کرد و بهترین راه چاره همواره استفاده از نسخه‌های جدیدتر ویندوز است.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , عشق , دوست , ویندوز این کنید روی ترفند است استفاده نام ترفندستان ذکر کلیک مایکروسافت می‌توانید باشید Windows نیز اگر شما نسخه قرار , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : چهار شنبه 27 اسفند 1393
بازدید : 1635
نویسنده : احمدمولا


فایرفاکس 29 نسبت به نسخه‌های پیشین خود شامل تغییرات زیادی بوده است. یکی از این تغییرات، حذف دکمه‌ی Firefox موجود در سمت چپ و اضافه شدن یک دکمه‌ی جدید جهت باز کردن منو است (این دکمه به دلیل شکل ظاهری خود «دکمه‌ی همبرگری» نیز نامیده می‌شود). شرکت موزیلا تلاش کرده است در ظاهر جدید فایرفاکس، تا جایی که امکان‌پذیر بوده است ساده‌گرایی را در پیش‌ بگیرد و اضافات را برچیند. با این وجود، این ظاهر جدید که Australis UI نیز نام دارد آنچنان به مذاق برخی کاربران خوش نیامده است. اگر شما نیز جزء از این دسته از کاربران هستید، شاید این ترفند باعث شود اندکی از نارضایتی‌تان کم شود! در فایرفاکس 29، یک اسب تک‌شاخ مخفی شده است که در این ترفند به نحوه‌ی آشکارسازی آن خواهیم پرداخت.


بدین منظور:
ابتدا بر روی دکمه‌ی منو (دکمه‌ی همبرگری) در بالای سمت راست مرورگر کلیک نمایید.
سپس روی Customize کلیک کنید.
اکنون خواهید دید که در تب Customize Firefox، صفحه به دو قسمت تقسیم خواهد شد. در سمت راست صفحه، آیکن‌های فعال در منو را خواهید دید و در قسمت سمت چپ نیز آیکن‌های غیرفعال را. با استفاده از ماوس می‌توانید هر آیکن را گرفته و آن را به قسمت دیگر بکشانید.
حال برای آشکارسازی اسب تک‌شاخ، بایستی کلیه آیکن‌های موجود در سمت راست را به سمت چپ منتقل کنید. برای این کار هم می‌توانید از ماوس استفاده کنید و هم بر روی هر آیکن راست‌کلیک کنید و Remove from Menu را انتخاب نمایید.
دقت کنید (ترفندستان) بایستی این کار را بر روی تمام آیکن‌های قسمت Menu انجام دهید.
همچنین دو نوار بالایی شامل نوار Copy ،Cut و Paste و نوار بزرگ‌نمایی و کوچک‌نمایی را نیز به سمت چپ منتقل کنید.
پس از پاک‌سازی قسمت سمت راست بر روی Exit Customize کلیک کنید.
اکنون بر روی دکمه‌ی منو کلیک کنید.
خواهید دید که یک اسب تک‌شاخ بامزه شروع به حرکت می‌کند! در صورتی که نشان‌گر ماوس را نیز بر روی آن ببرید خواهید دید که از حالت سیاه‌وسفید به رنگی تبدیل می‌شود.

برای بازگردانی محتویات منو به حالت قبلی، بر روی Customize کلیک کنید. سپس Restore Defaults را انتخاب کرده و در نهایت Exit Customize را بزنید.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: این کنید روی سمت نیز ترفند است قسمت دکمه‌ی Customize منو کلیک دید آیکن‌های ترفندستان راست خواهید ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1527
نویسنده : احمدمولا

حتما تا کنون به نرم افزار های برخورد کرده اید که باید برای کار دائم با آنها و حذف محدودیت زمانی از شما سریال نامبر خواسته و نیاز به ثبت دائم نرم افزار دارد.اکثر اوقات شما میتوانید به راحتی به سریال یا کیجن و یا کرک و... نرم افزار ها دسترسی پیدا کنید و نرم افزارتون رو ثبت کنید .اما فقط گاهی اوقات!!

زمان هایی نیز وجود دارد که به راحتی به سریال های نرم افزار دسترسی نخواهید داشت و شما مجبور به استفاده از دموی نرم افزار یا حالت آزمایش نرم افزار هستید.ما در این ترفند قصد داریم راهحلی برای رفع این مشکل بزرگ و شایع

ارائه دهیم.پس تا پایان این ترفند از وب سایت تخصصی بهترین های ترفند همراه باشید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند سریال نامبر , رجستری , ترفند رجستری , رجستری کردن ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1778
نویسنده : احمدمولا

تاکنون اپلیکیشن‌های مختلفی برای تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشی‌های موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راه‌اندازی کرده است که به وسیله‌ی آن می‌توانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت می‌تواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوه‌ی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال نمایید.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند ایرانسل , ایرانسل , تغییر صدا , ترفند تغییر صدا ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1630
نویسنده : احمدمولا

مطلبی که امروز آماده کردیم یک ترفند نیست بلکه معرفی نرم افزاری هست که به واسطه اون شما میتونید تمام رفتار دوستانتون رو در فیسبوک دنبال کنید یا بهتره بگم آنالیز کنید.برای مثال متوجه خواهید شد که دوست شمااخیرا چه پروفایل هایی رو مشاهده کرده یا چه صفحاتی رو لایک زده چه کسانی آخرین کامنت هارو گذاشتن و....

برای دریافت این نرم افزار که برای اولین بار از وبسایت بهترین های ترفند ارائه میشه به ادمه مطلب مراجعه بفرمایید.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند فیسبوک , فیسبوک , هک , ترفند هک ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1558
نویسنده : احمدمولا

همان‌طور که می‌دانید هنگامی که در سایت‌های اینترنتی مختلف در حال وارد کردن رمز عبور خود هستید، این رمز عبور نمایش داده نشده و به جای آن کاراکتر دایره یا ستاره نمایش داده می‌شود. اما ممکن است شما تمایل داشته باشید مشاهده کنید که آیا رمز عبور خود را صحیح وارد کرده‌اید یا خیر؛ مخصوصاً اگر از رمز عبوری پیچیده استفاده می‌کنید و در خصوص این که شخص دیگری صفحه نمایش و رمز عبور وارد شده را ببیند نگران نیستید. این قابلیت در مرورگر Internet Explorer وجود دارد بدین شکل که با کلیک بر روی علامت چشم در کادر وارد کردن رمز عبور می‌توان کاراکترهای رمز را مشاهده کرد. اما اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و تمایل دارید این قابلیت در این مرورگر نیز فعال باشد در این ترفند چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.

 

متن کامل در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند مرورگر , ترفند فایرفاکس , مرورگر فایرفاکس , Fire Fox ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1600
نویسنده : احمدمولا

چندی است که گوگل قابلیت ارسال ایمیل به مخاطبین گوگل پلاس را از طریق Gmail فراهم نموده است. بدین صورت که با اضافه کردن یک فرد به حلقه‌ی خود می‌توانید تنها با وارد کردن نام او در قسمت To به هنگام ارسال ایمیل در Gmail برای او ایمیل ارسال کنید. البته گوگل محدودیت‌هایی را نیز در جهت حفظ امنیت و حریم شخصی کاربران اعمال نموده است. به طوری که تا زمانی که ایمیل کاربر را پاسخ ندهید، آدرس ایمیل شما محفوظ خواهند ماند.

همچنین تا زمانی که ایمیل را پاسخ نداده و یا او به لیست تماس‌های خود اضافه نکنید، کاربر امکان ارسال ایمیل مجدد را نخواهد داشت. با این وجود شاید علاقه‌ نداشته باشید که حتی تحت این شرایط هم از جانب افراد غریبه یا حتی افراد موجود در حلقه‌ی خود ایمیل دریافت کنید. در این ترفند به نحوه‌ی محدودسازی این قابلیت خواهیم پرداخت.

 

متن کامل در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند ایمیل , ترفند جی میل , gmail , ترفند اینترنت ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1750
نویسنده : احمدمولا

همان‌طور که می‌دانید در زبان انگلیسی دو نوع حروف کوچک و بزرگ وجود دارد. حال فرض کنید در محیط نرم‌افزار Microsoft Word متنی در اختیار دارید که تمامی حروف آن کوچک است و قصد دارید که تمامی این حروف را به صورت خودکار به حروف بزرگ تبدیل کنید. و یا عکس این موضوع، یعنی می‌خواهید حروف بزرگ را به حروف کوچک کنید. حتی ممکن است بخواهید تنها حرف اول هر کلمه را به حرف بزرگ تبدیل کنید. جالب است بدانید در Word می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید. در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما بازگو می‌نماییم.

 

متن کامل در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند افیس , ترفند ورد , of ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1475
نویسنده : احمدمولا

یکی از مشکلاتی که ممکنه همه ما به اون برخورد کرده باشیم درهم ریختگی و نا مرتب بودن متن پس از کپی کردن یک مطلب از اینترنت در برنامه word میباشد.ر اين آموزش قصد داريم راه درست كپي كردن متن از اينترنت  به word  را آموزش دهيم. خواهيد ديد كه چقدر خوب و منظم متن مورد نظر در word كپي مي شود.

اده ترين راه اين است كه بعد از انتخاب متن مورد نظر از اينترنت و انتخاب گزينه copy به محيط word بياييد حالا از منوي Edit  گزينه Paste Special  را انتخاب كنيد (نه گزينه Paste ). بعد از انتخاب اين گزينه، كادر محاوره‌اي باز مي‌شود كه بايد از آن گزينه Unformatted Text را انتخاب كنيد. با اين كار، فقط متن شما در Word چسبانده مي‌شود بدون اين كه فرمت و شكل و شمايل‌هاي اضافي، مزاحم كارتان شوند.

 

منبع:بهترین های ترفند

سطح :مبتدی



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند , ترفند افیس , ترفند ورد , office , word ,
تاریخ : چهار شنبه 20 اسفند 1393
بازدید : 1558
نویسنده : احمدمولا

پاپ آپ در واقع نوعی سیستم تبلیغاتی است که با باز کردن صفحه ای جدید در سایت توسط مخاطب چندین صفحه تبلیغاتی به صورت ناخواسته باز می شوند. ند سالی ست که سایت هایی با عنوان کسب درآمد از طریق پاپ آپ راه اندازی شده اند که متاسفانه اخیرا این سایت ها رشدی قارچ گونه داشته اند و باعث معضلاتی برای بازدید کننده های وب سایت ها شده اند. در این ترفند از بهترین های ترفند قصد داریم شیوه حذف این گونه صفحات را در انواع مرورگرها آموزش دهیم



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: ترفند تنظیمات اينترنتی، ترفند Internet Explorer، ترفند Fire Fox، ترفند Opera، ترفند Google Chrome :: برچسب‌ها: پاپ اپ, خلاصی از پاپ آپ, صفحات تبلیغایی, حذف صفحات تبلیغاتی, ترفند ,
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
بازدید : 2936
نویسنده : احمدمولا

ساخت اکانت هاتمیل

 

توی این پست قراره مرحله به مرحله نحوه ساخت اکانت هاتمیل (Hotmail) ، یکی دیگه از سرویس دهنده های قدرتمند ایمیل رو آموزش بدم

آموزش در ادامه مطلب …



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ترفندهای کامپیوتری , آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , Logo آموزش تخصصی اینترنت صفحه اصلی تبلیغات ارتباط با ما  موضوعات آموزش راه اندازی انواع اینترنت کامپیوتر تلفن ثابت موبایل (GPRS) ایرانسل همراه اول ساخت انواع ایمیل طریقه ی استفاده از انواع ایمیل ساخت کانکشن کانکشن های ویندوز ۷ کانکشن های ویندوز xp پاک کردن هیستوری انواع مرورگر عمومی آخرین مطالب آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر گوگل کروم آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر اینترنت اکسپلورر_ie آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر فایرفاکس لیست کامل خطاهای مودم آموزش تصویری نحوه استفاده از هاتمیل آموزش تصویری نحوه استفاده از ایمیل آول aol آموزش تصویری نحوه استفاده از جیمیل آموزش تصویری نحوه استفاده از ایمیل یاهو معرفی و دانلود نرم افزارهای مورد نیاز اینترنت آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت موبایل همراه اول در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت موبایل ایرانسل در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت هوشمند dial-up در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت کارتی dial-up در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت ایمیل Aol آموزش تصویری ساخت اکانت هات میل – Hotmail تبلیغات نیم پلاس لینکها فا تولز - ابزار وبمستر فا سایت - طراحی وب سایت نت فایل - خرید و فروش فایل خاص نیم پلاس | سایت تفریحی و سرگرمی برچسب ها آموزش ابتدایی ساخت اکانت هاتمیل آموزش ابتدایی ساخت کانکشن ایرانسل ویندوز 7 آموزش ابتدایی ساخت کانکشن موبایل همراه اول در ویندوز 7 آموزش ابتدایی وصل شدن به اینترنت dial up آموزش ابتدایی و مرحله به مرحله ساخت کانکشن اینترنت هوشمند ویندوز 7 آموزش ایجاد جیمیل گوگل آموزش اینترنت دیال آپ - دیالاپ آموزش تصویری ایجاد جیمیل آموزش تصویری ایجاد گوگل میل آموزش تصویری اینترنت همراه اول برای کامپیوتر آموزش تصویری اینترنت هوشمند ویندوز 7 آموزش تصویری راه اندازی اینترنت ایرانسل در کامپیوتر آموزش تصویری ساخت آیدی یاهو آموزش تصویری ساخت ایمیل آول آموزش تصویری ساخت ایمیل جیمیل آموزش تصویری ساخت هات میل آموزش تصویری ساخت کانکشن dial up آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت هوشمند dial up آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت کارتی dial up معروفترین برنامه های اینترنتی تبلیغات نیم پلاس آموزش تصویری ساخت اکانت هات میل – Hotmail ساخت اکانت هاتمیل توی این پست قراره مرحله به مرحله نحوه ساخت اکانت هاتمیل (Hotmail) ، یکی دیگه از سرویس دهنده های قدرتمند ایمیل رو آموزش بدم آموزش در ادامه مطلب … مرحله اول : ابتدا وارد سایت هاتمیل (www , Hotmail , com) میشیم و روی sign up now کلیک میکنیم (تصویر زیر) مرحله دوم : در این صفحه اطلاعات خواسته شده رو وارد میکنیم و در آخر بر روی I accept کلیک میکنیم (تصویر زیر) نکته : هاتمیل آیدی (Microsoft account name) باید یکتا باشد ، یعنی قبلا کسی اون اسم رو ثبت نکرده باشه نکته : قسمت پسورد باید بیشتر از ۸ کارکتر و کمتر از ۱۶ کارکتر باشه و اسمی که توی کادر اول (first name) وارد کردید نباید توی پسورد استفاده بشه و حداقل ۲مورد از ۴ مورد زیر باید توی پسورد استفاده بشه حروف بزرگ – حروف کوچک – اعداد – نماد نکته : در قسمت (Alternate email address) اگه ایمیلی از سرویس دهنده های دیگه ایمیل ندارید ، روی گزینه ی Or choose security question کلیک کنید تا سوال امنیتی فعال بشه (تصویر زیر) مرحله سوم : اگه همه چی رو درست وارد کرده باشین اکانت شما ساخته میشه و وارد داشبورد اکانتتون میشید ، با کلیک روی گزینه ی Hotmail وارد محیط ایمیلتون میشید (تصویر زیر) (ایمیل ساخته شده در این آموزش net_net_ir@hotmail , com ) تصویری از محیط ایمیل : این آموزشم به پایان رسید و میتونید مشکلات رو توی قسمت نظرات همین پست مطرح کنید موضوع : آموزش, ساخت انواع ایمیل برچسب ها : آموزش ابتدایی ساخت اکانت هاتمیل, آموزش تصویری ساخت هات میل, آموزش ساختن هات میل, آموزش مبتدی و تصویری ساخت ایمیل هاتمیل, ساخت هات میل ۳۱۰ دیدگاه نوشته شده است! « دیدگاه‌های کهنه shakila می‌گه: ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ در ۱۲:۲۰ ب , ظ سلام…من یمشکلی واسم پیش اومده…واسه اینکه وارد صفحه ی هاتمیلم بشم ازم کد امنیتی رو میخاد ک موقع درست کردنش استفاده کرده بودم…اما الان یادم نیست…باید چیکار کنم…؟لطفا کمک کنید…خیلی ضروریه… , پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۳/۲۱ در ۴:۱۷ ب , ظ اگه منظورتون فراموش کردن گزینه ی امنیتی هستش،راهی ندارید دیگه اگه کد امنیتی هستش که همونجا بهتون تصویر میده میتوید وارد کنید پاسخ دادن ناشناس می‌گه: ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ در ۱۲:۴۵ ق , ظ سلام یه سوال داشتم هاتمیل مسنجر نداره؟ممنونمیشم زودتر جواب بدین پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ در ۷:۳۷ ق , ظ مسنجر ویندوز برای هاتمیل هستش windows messenger پاسخ دادن shakila می‌گه: ۱۳۹۳/۰۳/۲۴ در ۱۱:۴۸ ق , ظ ولی مشکل من اینه که هیچ تصویری اینجا وجودنداره… , راستی قبل از گزینه ی امنیتی از من فون نامبر رو هم میخاد…نمیدونم چی شد که یهو این جوری شد… , پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۳/۲۵ در ۶:۳۱ ب , ظ با مرورگر دیگه امتحان کنید اگه تصویر بالا نمیاد اگه شماره تلفن میگیره پس باید کد به شماره تلفنی که موقع ثبت نام وارد کردید ارسال بشه پاسخ دادن حورا می‌گه: ۱۳۹۳/۰۴/۰۲ در ۸:۴۴ ق , ظ از کجا inbox ام رو ببینم؟ پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۴/۰۲ در ۴:۳۱ ب , ظ http://net-net , ir/408/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%88%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%86%d8%ad%d9%88%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d8%a7%d8%aa%d9%85%db%8c%d9%84 , html پاسخ دادن seayesh naseri می‌گه: ۱۳۹۳/۰۴/۰۳ در ۷:۴۴ ق , ظ سلام کد کشور را با تلفن چی بزنیم قبول کنه پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۴/۰۳ در ۵:۵۸ ب , ظ +989350000000 شماره تبلفن خودتونو پاسخ دادن iman می‌گه: ۱۳۹۳/۰۴/۲۸ در ۸:۰۸ ق , ظ عالی پاسخ دادن میترا می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۰۱ در ۷:۵۲ ب , ظ سلام من میخواستم یکی از عکسهامو به عنوان نمایه هاتمیلم انتخاب کنم ولی عکسم ثبت نمیشه اندازه اش هم بزرگ نیست 12کیلو بایته , لطفا راهنمایی کنید , با تشکر پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ در ۱۱:۲۳ ق , ظ چه اروری میده؟ مشکل چیه؟ پاسخ دادن م می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۰۳ در ۱۲:۵۲ ب , ظ سلام در ساخت این ایمیل نمیشه شماره تلفن وارد نکرد؟ پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۰۴ در ۳:۳۴ ب , ظ اگه از ایمیل پشتیبان استفاده کنید شاید ازتون شماره نخواد پاسخ دادن sara می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۱۰ در ۱۱:۳۸ ق , ظ مرسی پاسخ دادن حمیدمحمدنژاد می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۱۱ در ۱:۳۲ ب , ظ باسلام – چرامن هاتمیل ساختم ولی out lookساخته شده پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۱۱ در ۷:۱۴ ب , ظ هاتمیل،اوتلوک و چندتا دیگه از سرویس ها برای مایکروسافت هستن همشون،مشکلی نداره پاسخ دادن faranak می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۲۰ در ۴:۳۰ ب , ظ سلام میخواستم بدونم واسه عضویت درaol شماره تلفن میخواد ولی هر شماره ای که میزم اررور میده باید چی بزنم؟؟لطفا راهنمایی کنین , , پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۵/۲۳ در ۷:۳۹ ق , ظ +989351234567 پاسخ دادن آرش می‌گه: ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ در ۱:۳۸ ب , ظ سلام،میخواست ببینم باجی میل ویا هات میل میشه چت کرد؟چطوری؟ پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۶/۰۴ در ۴:۵۳ ب , ظ هرکدوم از سرویس دهنده ها مسنجر خودشونو دارن،میتونید توی گوگل سرچ کنید یا توی نظرات بگردید،توضیح دادم پاسخ دادن فرانک می‌گه: ۱۳۹۳/۰۶/۲۲ در ۹:۰۳ ب , ظ سلام من میخوام هات میل برای کسی درست کنم که آدرس ایمیل نداره-اون بخش سوال امنیتی هم اصلا نیست که فعالش کنم -فقط در حال بارگیری کردنه-باید چکار کنم؟ مرسی اگه جواب بدین پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ در ۴:۵۹ ب , ظ هیستوری مرورگرتون رو پاک کنید و دوباره امتحان کنید پاسخ دادن ramtin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۷/۱۰ در ۱:۵۳ ب , ظ ماله من چرا نمیشه پاسخ دادن احمدظاهر می‌گه: ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ در ۴:۰۸ ق , ظ سلام دوست عزیز … , من بخاطر ابلیکشن های ویندوز 8 که از طریق گزینه store امکان نسب آنها میسر هست برای خود هات میل ساختم اما در قسمتیکه برنامه مورد دلخا که بصورت رایگان هست زمانیکه میخام انستالش کنم ازم ایمیل آدرس میخواند , ایمیل ادرس میدم قبول نمیکنه , منتظر جواب شما هستم ممنون پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۶/۲۳ در ۵:۰۱ ب , ظ مثلا به چه برنامه ای ایمیل آدرس دادید؟ منظورتون اینه که ایمیل دارید و برای فعال سازی برنامه های دیگه آدرس میدید؟ پاسخ دادن گلناز می‌گه: ۱۳۹۳/۰۷/۲۹ در ۱۱:۴۱ ق , ظ سلام خواهش میکنم راهنماییم کنید میخوام هات میل بسازم اما هر پسوردی میدم اروور میگیره!فقط شماره هم شماره هم حرف فقط حرف تا8کاراکتر بهش دادم باز ارور میزنه برای یاهوو هم همینطور پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۷/۳۰ در ۷:۵۸ ب , ظ باید همه ی اینا با هم استفاده بشه مثل : asdASD12345-&$@#456ghjk پاسخ دادن هانی می‌گه: ۱۳۹۳/۰۸/۱۳ در ۱۱:۲۰ ق , ظ چطوری از صفحه ایمیلم خارج شم پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۸/۲۱ در ۷:۱۹ ب , ظ روی sign out کلیک کنید-گوشه سمت راست بالا پاسخ دادن رضا می‌گه: ۱۳۹۳/۰۸/۲۸ در ۱:۵۷ ب , ظ سلام مر30 اموزششو گزاشتین من خودم این کار بلد بودم فقط اومدم نظرات و بخونم و بعد یک نصیحت کنم استفاده از سرویس هات میل یعنی بدبختی امنیت زیر خط قابل قبول من خودم حدود هفت ساله دارم هک میکنم به راحتی می تونم هات میل هک کنم اما سرویس های مثل جیمیل و ایمیل رو حتی نتونستم یک کوچولو هم وارد عملایت هک بشم بهترین سرویس میل دهی جیمیل گوگل هست که امنیت فوق العاده ی داره فارسی هم میشه امنیت جیمیل از یاهو میل هم قوی تره مر30 از همه ممنون بابت اموزش پاسخ دادن پیر مرد می‌گه: ۱۳۹۳/۰۹/۱۰ در ۹:۰۲ ب , ظ بله اقا رضا حق باشماست… , پاسخ دادن فاطمه می‌گه: ۱۳۹۳/۰۹/۱۵ در ۴:۱۳ ب , ظ سلام چند روز است که تلاش دارم هات میل بسازم اما همواره این پیغام را می دهد: Sign Up Error 450 You’ve reached the daily limit for creating Microsoft accounts , Please wait a day and try to sign up again or contact support for assistance , روزهای بعد هم تلاش کردم , لطفا کمکم کنید پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۰۹/۱۶ در ۱۱:۱۲ ق , ظ میگه توی یک روز از یه تعدادی بیشتر نمیتونید اکانت بسازید چند روز صبر کنید،هیستوری مرورگرتون رو پاک کنید،مودم رو خاموش روشن کنید و اقدام به ثبت نام کنید پاسخ دادن javad می‌گه: ۱۳۹۳/۱۰/۰۱ در ۱۲:۵۹ ب , ظ mamnoon پاسخ دادن محمدجواد می‌گه: ۱۳۹۳/۱۰/۲۱ در ۶:۱۸ ب , ظ سلام , من برای ساخت اکانت درهات میل نمی تونم وارد سایت هات میل بشم , چی کارکنم؟ پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۰/۲۵ در ۹:۵۰ ق , ظ مشکل از سیستم و یا مرورگرتونه از مرورگر دیگه امتحان کنید ، اگه نشد از ف , ش استفاده کنید پاسخ دادن fa می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ در ۹:۱۱ ق , ظ سلام من هات میل دارم , میخواستم ببینم چه برنامه ای برای کامپیوتر و موبایل هست که به محض اومدن ایمیل خودش اطلاع بده و لازم نباشه با مرورگر مدام چک کنم؟ پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ در ۱۲:۲۱ ب , ظ برای موبایل اندرویدی کافیه فقط ست کنید برای ویندوز نمیشه پاسخ دادن « دیدگاه‌های کهنه دیدگاه خود را به ما بگویید , نام (لازم) ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم) جواب معادله را وارد کنید * − 5 = 0 صفحه اصلی طراح قالب ارتباط با ما پشتیبانی توسط : فا سایت Copyright © 2012 تمامی حقوق برای وب سایت نت-نت محفوظ است | Theme Designed by Fasite , ir, ,
تاریخ : سه شنبه 12 اسفند 1393
بازدید : 4133
نویسنده : احمدمولا

آموزش استفاده از جیمیل

 

توی این آموزش نحوه کار کردن با محیط جیمیل ( معرفی بخش ها ، ارسال و خوندن ایمیل ) رو به صورت ساده همراه با تصویر توضیح میدم

آموزش در ادامه مطلب …



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , Logo آموزش تخصصی اینترنت صفحه اصلی تبلیغات ارتباط با ما  موضوعات آموزش راه اندازی انواع اینترنت کامپیوتر تلفن ثابت موبایل (GPRS) ایرانسل همراه اول ساخت انواع ایمیل طریقه ی استفاده از انواع ایمیل ساخت کانکشن کانکشن های ویندوز ۷ کانکشن های ویندوز xp پاک کردن هیستوری انواع مرورگر عمومی آخرین مطالب آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر گوگل کروم آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر اینترنت اکسپلورر_ie آموزش تصویری پاک کردن هیستوری مرورگر فایرفاکس لیست کامل خطاهای مودم آموزش تصویری نحوه استفاده از هاتمیل آموزش تصویری نحوه استفاده از ایمیل آول aol آموزش تصویری نحوه استفاده از جیمیل آموزش تصویری نحوه استفاده از ایمیل یاهو معرفی و دانلود نرم افزارهای مورد نیاز اینترنت آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت موبایل همراه اول در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت موبایل ایرانسل در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت هوشمند dial-up در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت کارتی dial-up در ویندوز 7 آموزش تصویری ساخت ایمیل Aol آموزش تصویری ساخت اکانت هات میل – Hotmail تبلیغات نیم پلاس لینکها فا تولز - ابزار وبمستر فا سایت - طراحی وب سایت نت فایل - خرید و فروش فایل خاص نیم پلاس | سایت تفریحی و سرگرمی برچسب ها آموزش ابتدایی ساخت اکانت هاتمیل آموزش ابتدایی ساخت کانکشن ایرانسل ویندوز 7 آموزش ابتدایی ساخت کانکشن موبایل همراه اول در ویندوز 7 آموزش ابتدایی وصل شدن به اینترنت dial up آموزش ابتدایی و مرحله به مرحله ساخت کانکشن اینترنت هوشمند ویندوز 7 آموزش ایجاد جیمیل گوگل آموزش اینترنت دیال آپ - دیالاپ آموزش تصویری ایجاد جیمیل آموزش تصویری ایجاد گوگل میل آموزش تصویری اینترنت همراه اول برای کامپیوتر آموزش تصویری اینترنت هوشمند ویندوز 7 آموزش تصویری راه اندازی اینترنت ایرانسل در کامپیوتر آموزش تصویری ساخت آیدی یاهو آموزش تصویری ساخت ایمیل آول آموزش تصویری ساخت ایمیل جیمیل آموزش تصویری ساخت هات میل آموزش تصویری ساخت کانکشن dial up آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت هوشمند dial up آموزش تصویری ساخت کانکشن اینترنت کارتی dial up معروفترین برنامه های اینترنتی تبلیغات نیم پلاس آموزش تصویری نحوه استفاده از جیمیل آموزش استفاده از جیمیل توی این آموزش نحوه کار کردن با محیط جیمیل ( معرفی بخش ها ، ارسال و خوندن ایمیل ) رو به صورت ساده همراه با تصویر توضیح میدم آموزش در ادامه مطلب … قبل از هر چیز باید بگم که آدرس ایمیل www , نداره ، اگه تا الان آدرس ایمیل رو با www , شروع میکردید از همین حالا اشتباهتون رو اصلاح کنید (تصویر زیر) خب اول از آدرس www , gmail , com وارد قسمت ورود میشید و اطلاعات ورود رو وارد میکنید و روی Sign In کلیک میکنید (تصویر زیر) بعد از ورود به اکانت خود در جیمیل بطور پیش فرض وارد inbox میشید توضیحات منوی سمت چپ ، بالا (تصویر زیر) Inbox صندوق ورودی ایمیل شماست،ایمیل های دریافتی در این قسمت لیست میشود Starred لیست ایمیل هایی است که توسط شما ستاره دار شده است Important لیست ایمیل هایی است که توسط شما علامتگذاری شده است Sent Mail لیست ایمیل های ارسالی توسط شما را نمایش میدهد Drafts لیست ایمیل های ذخیره شده توسط شما را نمایش میدهد Chats لیست گفتگوهای آنلاین (چت) شما توسط جیمیل All Mail لیست تمامی ایمیل های شما را نمایش میدهد Spam هرزنامه یا ایمیل های اسپم (مزاحم) را نمایش میدهد Trash ایمیل های حذف شده توسط شما را نگه داری میکند ایمیل های دریافتی و خواندن آن ها : خب برای خوندن ایمیل های دریافتی تون کافیه روی موضوع ایمیل یک کلیک بکنید (تصویر زیر) خب حالا ایمیل باز میشه (تصویر زیر) انجام عملیات روی ایمیل : خب برای جواب دادن به ایمیل فرستنده یا ارسال ایمیل به فرد دیگه اول باید ایمیل مورد نظر رو باز کنید و روی فلش کوچیک کنار ایمیل کلیک کنید (تصویر زیر) بعد این لیست براتون باز میشه (تصویر زیر) 1- پاسخ دادن به فرستنده ایمیل 2- ارسال ایمیل به دیگری خب واسه اینکه روی یک ایمیل عملیات دیگه انجام بدین اول باید برگردید به اینباکس بعد تیک کنار ایمیل رو روشن کنید (تصویر زیر) 1- علامتگذاری ایمیل (مثلا انتخاب تمامی ایمیل های خوانده شده) 2- آرشیو کردن ایمیل مورد نظر (مثلا از inbox حذف و در all mail نمایش میدهد) 3- انتخاب ایمیل و فرستنده ایمیل به عنوان اسپم (مزاحم) 4- حذف ایمیل مورد نظر 5- انتقال ایمیل انتخاب شده به پوشه های دیگر (مانند spam,trash,…) 6- برچسب زدن بر ایمیل (با توجه به موضوع ایمیل میتونید برچب بزنید تا در بخش های مربوطه کپی شود) 7- اعمال تغییرات بر روی ایمیل انتخاب شده (مانند خوانده شده ، خوانده نشده و…) ارسال ایمیل : برای ارسال ایمیل ابتدا روی compose کلیک کنید (تصویر زیر) سپس اطلاعات ارسالی را تکمیل کنید و در نهایت روی send کلیک کنید (تصویر زیر) (برای ارسال عکس ، فایل ، ویدئو و… از فایل پیوست استفاده کنید) در صورت ارسال شدن ایمیل پیام your message has been sent را مشاهده میکنید و برای مشاهده همان ایمیل ارسال شده روی گزینه ی View message کلیک کنید (تصویر زیر) چند آموزش کوتاه مرتبط : – اگه پسورد جیمیل خودتون رو فراموش کردید ، برای بازیابی از لینک زیر استفاده کنید https://www , google , com/accounts/recovery – برای خروج از جیمیل ، گوشه سمت راست بالا روی عکس پروفایلتون یا آدرس ایمیلتون کلیک کنید و sign out کنید (تصویر زیر) یا از لینک زیر برای خروج از جیمیل استفاده کنید https://mail , google , com/mail/?logout&hl=en&hlor – اگه نمییتونید از سیستمتون وارد اکانت جیمیل دیگتون بشید یا اکانت جدید بسازید از راه حل زیر استفاده کنید: باید اول از اکانتتون فعلیتون خارج بشید (نحوه خروج بالا توضیح داده شده) موقع sign in زیر کادرش نوشته Manage accounts on this device روش کلیک کنید بعد گزینه ی remove رو بزنید تا ضربدر جلو اکانت روشن شه،با کلیک روی ضربدر اکانت از هیستوری مرورگرتون پاک میشه و میتونید وارد اکانت دیگتون بشید یا اکانت جدید بسازید برای اینکه دیگه این مشکل براتون پیش نیاد،موقع ورود تیک گزینه ی Stay signed in رو خاموش کنید این آموزشم تموم شد،انتقاد و نظر یادتون نره موضوع : آموزش, طریقه ی استفاده از انواع ایمیل برچسب ها : آموزش ارسال ایمیل با جیمیل, آموزش استفاده از gmail, آموزش جیمیل, آموزش کار با محیط جیمیل, چطور از جیمیل استفاده کنیم ۱,۱۹۴ دیدگاه نوشته شده است! « دیدگاه‌های کهنه سيدمسعود می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ در ۱۱:۴۵ ق , ظ سلام میشه لطفا یکی ازدوستان عزیز یک ایمیل برام ارسال کنه تا از درستیش خاطرجمع بشم , thank for you پاسخ دادن پیمان می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ در ۱۲:۳۷ ب , ظ سلام لطفا یه چیزی برام ایمیل کنیین ببینم چجوریه ممنون پاسخ دادن نرجس می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۲ در ۳:۱۴ ب , ظ سلام میشه بهم یاد بدید که چه جوری وقتی وارد شدم کلا خارج بشم از جیمیل , واجبه خواهشا زود جواب بدید , پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۵ در ۲:۵۸ ب , ظ آآموزش های کوتاه انتهای همین آموزش پاسخ دادن saeed می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۷ در ۹:۰۲ ق , ظ اول باید تو تصویر اکانتتون گوشه راست بالا روی آدرس ایمیلتون کلیک کنید و گزینه sign out انتخاب کنین پاسخ دادن علی می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۳ در ۹:۳۰ ق , ظ ممنون برای من که تازه کارم مناسب بود پاسخ دادن fateme می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ در ۳:۵۰ ب , ظ چطورى trash پاک میشه؟! پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ در ۶:۲۳ ب , ظ داخل trash ایمیل هارو تیک بزنید و delete کنید پاسخ دادن atefe می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۸ در ۹:۳۳ ب , ظ ممنون , خیلی بدردم خورد , پاسخ دادن نجمه می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ در ۸:۲۷ ق , ظ برای ارسال فایل از مای کامپیوتر هرچی atachمیزنم نمیاد چیکار کنم پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ در ۷:۴۹ ق , ظ از مرورگر دیگه استفاده کنید پاسخ دادن علیرضا می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۰۹ در ۸:۰۸ ب , ظ با سلام و خسته نباشید ببخشید رمز جیمیلمو فراموش کردم وقتی وارد جیمیل میشی ایا جایی وجود داره که رمزمو نوشته باشه لطفا سریع بهم ج بدین باتشکر پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ در ۷:۵۰ ق , ظ نه دوست عزیز ، باید از قسمت بازیابی پسورد اقدام کنید پاسخ دادن عسل می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ در ۵:۵۸ ق , ظ سلام من یه جیمیل دیروز درست کردم صفحه ش مثل جیمیل قبلیم نیست نا مرتبه باید چیکار کنم مثل تصویرای این صفحه باشه؟ پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ در ۷:۵۰ ق , ظ مشکل از مرورگرتونه هیستوری پاک کنید یا از مرورگر دیگه استفاده کنید پاسخ دادن عسل می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۰ در ۹:۳۱ ق , ظ اینجوریه پاسخ دادن admin admin می‌گه: ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ در ۸:۱۷ ب , ظ اگه تبلت یا گوشیه که مشکلی نداره ، همینطوری باید باز بشه چون ایمیلی ندارید خالیه پاسخ دادن « دیدگاه‌های کهنه دیدگاه خود را به ما بگویید , نام (لازم) ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم) جواب معادله را وارد کنید * + 5 = 13 صفحه اصلی طراح قالب ارتباط با ما پشتیبانی توسط : فا سایت Copyright © 2012 تمامی حقوق برای وب سایت نت-نت محفوظ است | Theme Designed by Fasite , ir , ,
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 3552
نویسنده : احمدمولا

 گروه‌بندی برنامه‌های مشابه در ویندوز 10

نوار وظیفه‌ ویندوز,ترفندهای ویندوز 10

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , [آژانس مسافرتی , رزروهتل] صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ جمعه , 08 اسفند 1393 کامپیوتر و اینترنتترفندهای کامپیوتریگروه‌بندی برنامه‌های مشابه در ویندوز 10 تازه های ترفندهای کامپیوتری  ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 اگر شما نیز به جمع کاربران ویندوز 10 پیوسته‌اید , حتما از این‌ که رایانه‌ خود را به ویندوزی مجهز… فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری آموزش کامپیوتر , رم ریدر آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت سیستم عامل ویندوز , افزایش حافظه ویندوز Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم بیشتر » خانه اخبار داغ نرخ دلار قیمت سکه موبایل خرید خودرو خرید سیم کارت تصاویر دیدنی آژانس گردشگری , رزروهتل , مسافرت و تفریح  گروه‌بندی برنامه‌های مشابه در ویندوز 10 مجموعه: ترفندهای کامپیوتری نوار وظیفه‌ ویندوز , ترفندهای ویندوز 10 وقتی با استفاده از رایانه به انجام فعالیت‌های روزمره خود می‌پردازید ممکن است برنامه‌های مختلفی را به‌طور همزمان اجرا کنید , در شرایطی که حرفه‌ شما نیازمند استفاده‌ مداوم از رایانه باشد نیز زمان استفاده از رایانه افزایش می‌یابد و مطمئنا برنامه‌های اجرا شده از سوی شما نیز بیشتر و بیشتر می‌شود , آیا می‌دانید قابلیت Task View در ویندوز 10 برایتان این امکان را فراهم می‌کند تا به کمک دسکتاپ‌های مجازی در این نسخه از ویندوز , برنامه‌های مرتبط با انجام هرکار را در یک گروه مجزا قرار داده و براحتی کارهای خود را انجام دهید؟ به‌عنوان مثال اگر برای انجام برخی کارها از نرم‌افزارهای طراحی گرافیکی کمک می‌گیرید و برای انجام برخی کارهای دیگر از ابزارهای وبگردی استفاده می‌کنید , می‌توانید برای ابزارهای گرافیکی یک دسکتاپ و برای ابزارهای وبگردی یک دسکتاپ دیگر ایجاد کرده و با مراجعه به هر دسکتاپ به مجموعه ابزارهای موردنظر دسترسی داشته باشید , به‌این ترتیب در هر دسکتاپ محیط خلوت‌تری در اختیار خواهید داشت و با سرعت بیشتری به انجام امور خواهید پرداخت , نوار وظیفه‌ ویندوز , ترفندهای ویندوز 10 1 ـ ابتدا تمام برنامه‌هایی را که قصد دارید در یک گروه کاری قرار گیرند اجرا کنید , به‌عنوان مثال تمام برنامه‌هایی که برای انجام کارهای گرافیکی به آنها نیاز دارید , 2 ـ به نوار وظیفه‌ ویندوز مراجعه کنید (در‌صورتی که نوار وظیفه پنهان است نشانگر ماوس را به پایین صفحه انتقال دهید تا نوار مربوط به‌نمایش درآید) و روی آیکون Task View که به شکل دو صفحه روی یکدیگر است , کلیک کنید , 3 ـ به محض کلیک روی گزینه‌ موردنظر , مجموعه‌ای از تصاویر بندانگشتی از برنامه‌های درحال اجرا به‌نمایش‌ درآمده و گزینه‌ Add a desktop نیز در پایین صفحه مشاهده می‌شود , با کلیک روی این گزینه , یک دسکتاپ جدید برای شما ایجاد می‌شود , 4 ـ با کلیک روی تصویر بندانگشتی متعلق به دسکتاپ دوم وارد دسکتاپ جدیدی می‌شوید و مشاهده می‌کنید که هیچ‌یک از برنامه‌های اجرا شده در دسکتاپ شماره یک در این دسکتاپ وجود ندارد و شما می‌توانید با تکرار مراحل 1 تا 3 , نرم‌افزارهای جدیدی را اجرا کنید و​ دسکتاپ جدیدی به آنها اختصاص دهید , 5 ـ برای حرکت میان دسکتاپ‌ها می‌توانید از آیکون Task View کمک بگیرید و برای ایجاد دسکتاپ جدید نیز می‌توانید پس از کلیک روی آیکون بالا روی صفحه‌ای که شامل آیکون «+» است , کلیک کنید , توجه: هنگامی که روی هریک از دسکتاپ‌ها مشغول کار هستید ممکن است زیر آیکون‌های موجود در نوار وظیفه , خطوط نشانه رنگی را مشاهده کنید , این خطوط نمایانگر اجرای برنامه‌ مورد نظر در دیگر دسکتاپ‌هاست و چنانچه شما روی آن نرم‌افزار کلیک کنید , به دسکتاپی که نرم‌افزار اجرا شده در آن وجود دارد , انتقال خواهید یافت , 6 ـ بـــرای بستن هریک از دسکتاپ‌ها (بستن گروهی برنامه‌های یک دسکتاپ) به Task View بروید و نشانگر ماوس خود را روی تصویر بندانگشتی دسکتاپ موردنظر قرار داده سپس آیکون«X» را کلیک کنید , منبع:jamejamonline , ir  مرتبط با کامپیوتر و اینترنت آینه جادویی ساخت کتابهای دیجیتال با Book Saver طراحی های ساده ولی خلاقانه! عصرانه را سه بعدی پرینت و میل نمایید+عكس طلاوجواهرات , گردنبند , زیورآلات , جواهرات سال , ساعت , ساعت مچی دختر پسرهای جوان حتما کلیک کنید (دنیای مد) قیمت جدیدترین خودروهای روز تورهای ویژه نوروز 94 با قیمتی کاملا متفاوت پیشنهاد برای چهره ایی زیباتر پیشنهاد میکنیم این انیمیشن زیبای ایران را حتما ببینید چرا منزل شما زیباترین منزل دنیا نباشد؟ خانه ایی شیک و متفاوت برای نوروز 94 داشته باشید دیگر نگران هزینه های سنگین دندانپزشکی نباشید »» چگونه چهره ای زیباتر داشته باشیم؟ بهترین مراکز خرید در دبی بلیط های زیر قیمت ( عجلـــه کنید) هتلی بسیار زیبا و دیدنی در ترکیه + عکس تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید خانه تکانی کنید (به همین راحتی) این نکات را همه زنان باید بدانند پس بخوانید جزیره ایی زیبا و دیدنی + عکس خطراتی که همه دختر , پسرها را تهدید خواهد کرد پیشنهاد ویژه برای شاد کردن فرزندتان انواع ماسک های زیبایی Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 رزروهتل , بهترین هتل ها یکی از زیباترین هتل های چالــــوس آژانس مسافرتی , رزرو هتل تورهای ویژه نوروز 94 با قیمتی متفاوت شیشه فروشگاهی , سقف شیشه ایی , درب شیشه ایی چرا منـزل شما زیباتـرین منزل دنیا نباشد؟ لوازم منزل , داتیس خانه ایی شیک و متفاوت در نوروز 94 لباس مجلسی زنانه , پخش پوشاک زنانه جدیدترین لباسهای مهمانی را اینجا ببینید رزروهتل , رزرو آنلاین هتل روی فلش های سبز کلیک کنید (خیلی جالبه) آژانس مسافرتی , رزرو هتل بهترین ها در نورزو 94 (با ما باشید) کولر , کولرگازی , اسپیلت از حمام کردن لذت ببرید با , , , رژیم غذایی , دکتر کرمانی 5 حرکت آسان برای داشتن شکمی تخت جشن , جشنامه همه خانم ها کلیک کنند جراحی بینی , جراحی زیبایی , عمل زیبایی راه هایی برای زیباتر شدن چهره شما درآمداینترنتی , فروش شارژ فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانسل انیمشین نبردآخرالزمان , انیمیشن جدید ایرانی این انیمیشن زیبای ایرانی را حتما ببینید یبوست , بیماری شقاق , هموروئید مدفوع خشک یکی از عوامل بیماری , , , جراحی زیبایی , جراحی گوش , جراحی بینی پیشنهاد هایی که شما را زیباتر خواهد کرد دندان پزشکی , بیمه دندان پزشکی دیگر نگران هزینه های دندانپزشکی نباشید رابطه زناشویی , زناشویی , مسائل جنسی پیشنــهادی ویـــژه برای آرایـــش لب آژانس مسافرتی , رزروهتل , آژانس گردشگری معرفی بهترین هتل های ایران آژانس مسافرتی , رزرو هتل خاطرات بسیار شیرین با همسرتان بسازید لیزر , لیزرموهای زائد پیشنهادی که چهره شما را زیباتر خواهد کرد رزروهتل , بهترین هتل ها یکی از بهترین هتل های یزد پوشاک , مدروز , دنیای مد شیک بپوشید شیک زندگی کنید تازه های کامپیوتر و اینترنت(گرافیک , موبایل و کامپیوتر جیبی , اختراعات جدید , ترفندها و , , , ) سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت  طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ اینترنت مارکتینگ آموزش تایپ سریع , افزونه‌ بهبود تایپ فارسی و انگلیسی با افزونه کاربردی فایرفاکس ساعت , ساعت هوشمند , ساعت هوشمند پبل لو رفتن تصویری از ساعت هوشمند پبل با نمایشگر رنگی سیستم‌عامل مک , ترفندهای کامپیوتری تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری اخبار , اپلیکیشنGoogle Keep , اخبار تکتولوژی اپلیکیشنی با قابلیت‌های متفاوت/ از ارتباط با گجت‌ها تا یادداشت برداری گوشی Coolpad Ivvi K1 , ویژگیهای گوشی Coolpad Ivvi K1 , باریک ترین گوشی جهان با گوشی Coolpad Ivvi K1 آشنا شوید اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , لپ‌تاپ‌های پاناسونیک , لپ تاپ Toughbook CF-54 , لپ تاپ پاناسونیک از سری لپ‌تاپ‌های جان‌سخت Toughbook CF-54 رونمایی کرد اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! هدفون HE1000 , ویژگیهای هدفون HE1000 , حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت تبلیغات خواستگار ممنوع ( جالبه) یک راه برای زیباتر شدن خانه تکانی ( خیلی راحت) تیپی متفاوت در نوروز94 لباس های بسیار زیبا تبلیغات خانه ایی شیک در نوروز 94 جوان ها کلیک کنند اندامی زیبا فقط با , , , همه خانم ها کلیک کنند تغییر دکوراسیون آشپزخانه تبلیغات لباس های سال 94 خانه ایی شیک با , , راهی برای جذب همسرتان مادرها بخوانند تورکیش 94 (ارزان) اخبار سرگرمی سلامت اسرار خانه داری دنیای مد روانشناسی آرایش و زیبایی گردشگری زناشویی آشپزی و تغذیه کودکان و والدین فرهنگ و هنر مذهبی کامپیوتر و اینترنت علمی ورزش بازار فرش مشهد , چرم مشهد کلکسیون جدید برندها , اخباربرندها جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی ابرو‎ , جراحی زیبایی کارت شارژ مستقیم کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )  سیستم‌عامل اندروید , صفحات خانگی اندروید , تبلت حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید تبلت‌های اندرویدی , تبلتهای ارزان , ارزان ترین تبلتهای آندروید 10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی آموزش فتوشاپ , افكت تصوير , روتوش عکس ساخت افکت پازل در فتوشاپ کاهش حجم متن , حجم فایل , ترفندهای اینترنتی دو راه ساده اما پر کاربرد برای کاهش حجم متن ها و عکس هایتان ! گوشی هوشمندSony Xperia C , قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C , بررسی گوشی سونی اکسپریا بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C اخبار , اخبار تکنولوژی , نمایشگاه جهانی موبایل 2014 نمایشگاه جهانی موبایل 2014 مودم‌های وای‌فای , شبکه‌های بی‌سیم خانگی 5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای شارژر , دستگاه Fuel چیست , شارژر Fuel ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس اخبار , اخبارتکنولوژی , محصولات سامسونگ همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان , برنامه پاورپوینت , آموزش تصویری پاورپوینت آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت سوم) دوربین های نیکون , جدیدترین دوربین های نیکون , انواع دوربین های نیکون جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix مرورگر سافاری , آی‌پد , ترفندهای آیپد بستن همزمان کلیه تب‌ها در سافاری دستبند هوشمند Samsung , دستبند هوشمند Gear Fit , کاربرد دستبند هوشمند دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده بهینه سازی ویندوز 7 با استفاده از ابزار troubleshooter , افزایش سرعت سیستم 9 روش ساده جهت بهینه سازی ویندوز 7 مرورگر Mozilla Firefox , تنظیمات مرورگر , ترفندهای اینترنتی راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox فبلت , فبلت چیست , بهترین فبلت ها معرفی چهار فبلت برتر دنیا پین کردن آیکن به تسکبار , نوار وظیفه , ترفندهای ویندوز 8 ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar طریقه جستجو در گوگل , روشهای جستجو در گوگل روش‌های جستجو در گوگل گرانترین گوشی ها , گران ترین موبایل های دنیا , گران قیمت ترین گوشی های موبایل گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید فتوشاپ , آرایش چشم در فتوشاپ , ترفندهای فتوشاپ زنده تر کردن چشم ها توسط فتوشاپ! اخبار , اخبار تکنولوژی , قیمت تبلت پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار جی میل , ترفندهای اینترنتی , آموزش ارسال ایمیل چگونه اقدام به فرستادن ایمیل های «خود ویرانگر» کنیم؟ تلفن هوشمند , تلفن هوشمند روبیک , تغییر سایز تلفن هوشمند تصاویر موبایلی که سایزش تغییر می کند استفاده از بیشترین فضای آیفون , iphone , چگونه بیشترین فضای آیفونم را داشته باشم؟ iBitz Kid , گجت iBitz Kid , کاربردهای گجت iBitz Kid iBitz Kid ؛ گجتی با هدف تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل ارسال ایمیل , ترفند ویندوز 8 , صفحه شروع ویندوز ۸ آموزش اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز ۸ به همراه تصاویر جستجوی سریع در گوگل , مرورگر گوگل کروم جستجوی سریع‌ در مرورگر کروم(chrome) , موزیلا(mozila) و سافاری(safari) لپ‌تاپ‌ , لپ‌تاپ‌ لنوو G510 , لپ‌تاپ‌های لنوو معرفی لپ تاپ لنوو G510 افزایش سرعت کامپیوتر , خانه تکانی افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 8 و خانه تکانی آن لپ تاپ , لپ تاپ حرفه ای , خرید لپ تاپ حرفه ای ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب سیستم‌ عامل‌ آی , او , اس , ارسال‌نشدن ایمیل , ترفند موبایل مشکلات سیستم آی , او , اس و راههای رفع آن دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710 راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر تمیز کردن قطعات سیستم , تمیزکردن cd-drive چطور رايانه خود را خانه تكاني كنيم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , پرفروش ترین تبلت , راهنمای خرید تبلت 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی ایجاد الگوی قفل گوشی , گوشی موبایل باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) گجت , بهترین لپ تاپ , بهترین گجت ها برای سفر گجت های به درد بخور در سفر جراحی بینی , جراحی زیبایی بینی , جراحی پلاستیک بینی آژانس تفریحی , رزروهتل , تفریحی گردشگری تزریق بوتاکس , جراحی زیبایی بینی هتل ایران , هتل های آنلاین آژانس مسافرتی , رزروهتل رژیم غذایی دکتر کرمانی , کالری مواد غذایی , غذاهای رژیمی , رژیم آنلاین دکتر کرمانی بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد , بلیط کده , هتل , مسافرت , تور تور لحظه آخری , آژانس مسافرتی تبلیغات , ثبت آگهی رایگان دسته گل طبیعی , دسته گل آژانس مسافرتی , رزرو هتل هتل ایران , هتل های آنلاین اچ تی سی آژانس مسافرتی , تور ترکیه لوازم بدنسازی , دستگاه های پزشکی تصاویر جذاب , عکسهای زیبا , عکسهای جذاب ادامه تصاویر دیدنی امروز » فال بـازار تصاویر دیدنی شارژ اینترنت , خرید شارژ اینترنت آژانس مسافرتی , رزرو هتل کمک به خیریه , کمکهای مردمی , کودکان بی سرپرست هایپراستار پـربیننده های کامپیوتر تـازه ترین های کامپیوتر  صفحه‌کلید , صفحه‌کلید هوشمند , قابلیت های صفحه‌کلید هوشمند صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد! اخبار , اخبار تکنولوژی , کارت الکترونیک همه کارتها در یک کارت اعتباری + تصاویر ترفند ویندوز 8 , آنتی‌ویروس کارهایی که باید هنگام استفاده از رایانه جدید انجام دهید ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 سیستم‌عامل آی , او , اس , تنظیمات گوشی فعال‌سازی حالت شبانه در آی , او , اس 8 آموزش فتوشاپ , تبدیل فایل ویدئویی به gif چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , اخبار , اخبار تکنولوژی , شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت زمین شوی صنعتی , جاروبرقی صنعتی ایستگاه مشاوره , سلامت و زیبـــایی موهای ضخیم , درمان و رفع ریزش مو , ریزش موی ارثی جلوگیری , درمان ریزش مو , تقویت رشد مو , با کلاه لیزری رشد موی IGROW کرایولیپولیز چیست , کاهش سایز شکم , لاغری سریع , آب کردن شکم ساده ترین و ارزان ترین راه برای از بین بردن چربــی های شکــم , پهلــو و ران بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده , زندگی شما را به مرز نابودی کشیده است؟ میکروپیگمنتیشن , میکروپیگمنتیشن ابرو , میکروپیگمنتیشن لب , تاتو , دستگاه میکروپیگمنتیشن آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی) پروتز لب , پروتزلب , دستگاه حجم دهنده لب , دستگاه پروتز لب PLP دستگاه پروتز لب PLPحجم دهنده لب باحفظ فرم طبیعی وبدون تزریق ژل درلب ها جراحی زیبایی , جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی پلک چشم , جراحی زیبایی ابرو همه چیز درباره جراحی زیبایی پلک و بالا بردن ابروها بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد اعتیاد یک بیماری است , و ارتباطی به ضعف اخلاقی و یا تغییرات رفتاری ندارد بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد عوارض و بیماری های ناشی از مصرف مواد مخدر افیونی بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد پذیرش اعتیاد و ارتباط صحیح با معتاد جراحی سینه , جراحی کوچک کردن سینه ها , بزرگ کردن سینه ها , پروتز سینه , جراحی کوچک کردن شکم همه چیز درباره جراحی سینــه و شکــم و لیـزر لیـپـولیـــز درمان با طب سوزنی , برطرف کردن چین و چروک , طب سنتی , آشنایی با تاثیرات طب سوزنی بر جوان سازی پوست و اصلاح اندام بدن جراحی بینی , جراحی زیبایی , جراحی بینی و زیبایی , عمل بینی همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آشنایی با انجمن های گمنام 12 قدمی ترک اعتیاد بوتاکس , تزریق بوتاکس , عوارض بوتاکس , بوتاکس صورت , ژل گونه همه چیز درباره ی تزریـق بوتـاکس و ژل , اثرات زیبـایی , درمانی و عوارض ممکن زیبـایی و تناسب اندام کوچک کردن بینی , روشهای کوچک کردن بینی چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟ کرم گونه , صورت چاق , چاقی صورت اگه صورت لاغری دارید و می خواهید تپل شوید بخوانید لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم چطور در طول 3 روز وزن کم کنیم؟ لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم برطرف کردن ریزش مو و رویش مجدد موها با زاندروکس لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم بدون تزریق بوتاکس لب هایی زیبا داشته باشید آخرین اخبار ایران و جهان  اخبار , اخبار سیاسی , حسن روحانی روحانی:دولت به اقتصاد مقاومتی ملتزم است عکس : ابراز احساسات هدیه تهرانی به سگ ولگرد عاقبت استفاده از مته برقی + عکس زندی جانشین کرار می شود؟ جواب تلخ محبت‌های مادر کارگر ساده به دست همسرش کشته شد/ قاتل: شوهرم بداخلاق و معتاد بود کادر درماني بيمارستان ها , طعمه هاي جديد کلاهبرداران گزارش سایت فیفا از برد پرسپولیس مقابل لخویا دیدارهای مهم رییس جمهور در قم + تصاویر کری جالب قاسم‌خانی بعد از برد پرسپولیس +عکس 3 کشته در سقوط بالگرد ارتش در شمال تهران سایر خبرهای داغ » تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد تبلیغات , تبلیغات اینترنتی این جوری شماره های مزاحم را بلاک کنید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی چگونه چهره ایی زیبا داشته باشیم؟ تبلیغات , تبلیغات اینترنتی یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تبلیغات , تبلیغات اینترنتی قیمت جدیدترین خودروهای روز تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تونل عشــــق (جالب و دیدنی) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تغییر دکوراسیون در سال جدید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز , سکه , دلار تبلیغات , تبلیغات اینترنتی بهترین هدیـــــه برای همسرتان تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت (نوروز94) ---------------- سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه ------------------  اخبار , اخبار اقتصادی , قیمت برق قیمت برق امسال دوبار گران می شود؟ اخبار , اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1 امیدواری صالحی نسبت به توافق هسته‌ای اخبار , اخبار امروز , اخبار جدید اختلاس عادی شد , نگران نباشید! آقای احمدی‌نژاد نوبت سفر شما رسید! روحانی لباس رزم پوشیده است موج جدید کاهش قیمت در بورس وضعيت قيمت ملك در اطراف تهران(+جدول) خودرو رویایی ب‌ام‌و به بازار می آید؟(+عکس) در آزادی بیان , مرگ فقط برای همسايه! تجاوز به زنان آواره سوری در کردستان عراق تشدید شکاف آمریکا و رژیم اسرائیل درباره ایران مراسم ختم دختر آیت‌الله خاتمی مرکل: اروپا به دنبال ساختن امنیت با روسیه است تندترین انتقاد نتانیاهو از قدرت های جهانی انتقاد تند جان کری از نخست وزیر اسرائیل بازتاب برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۹» در تنگه هرمز و خلیج فارس انفجار نسبتاً شدید در نزدیکی سفارت ایران در کابل بازار خودروهای د‌اخلي و وارداتی (+جدول) اف بی‌ آی سه نفر را به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش بازداشت کرد (+ تصاویر) نقش‌های صادق طباطبایی در تحولات انقلاب ---------------- همچنین در بیتوته بخوانید -----------------------  اخبار , اخبار فرهنگی , اخباراحمد مهران فر احمد مهران‌ فر هنوز یخ اش باز نشده؟! اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های ویشگا آسایش ویشکا آسایش در مسابقه خیریه اسکی آلپاین اخبار , اخبار فرهنگی , دستمزد بازیگران تلویزیون فهرست گران‌ترین بازیگران تلویزیونی جهان اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم اهدا جوایز اسکار 2015 تصاویر اجرای لیدی گاگا در اسکار 2015 گاف شوک آور مراسم اسکار 2015 شخصيت هاي سينمايي كه از افراد واقعي الهام گرفته شده اند+تصاویر همه بازیگرانی كه نقش روحانی را بازی کردند واکنش ها به اجرای بد مجری اسکار 2015 شدت گرفت! بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا را بشناسید هدست برقی مخصوص تغییر دادن خلق و خو + تصاویر کشف جسد مومیایی هزار ساله در مجسمه بودا آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور , نکونام , کعبی و دو روزنامه 5 قایق تفریحی شگفت انگیز در دنیا +عکس واکنش عابدزاده به از دست دادن عنوان محبوب ترین پرسپولیسی تکنولوژی ساخت خانه درختی مدرن + تصاویر افتتاح ۱۰ هتل در سال 2015 + تصاویر بنر جالب هواداران منچسترسیتی برای لیونل مسی! + عکس زیباترین رودخانه جهان + تصاویر چهره ها در شبکه‌های اجتماعی باران کوثری: در2سال ممنوع الکاری , حامد بهداد خرجم را می‌داد این روزهای آزاده صمدی همه مردان سریال حریم سلطان صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ TGM Co , | All Rights Reserved - © 2013 باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد , , ,
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 3659
نویسنده : احمدمولا

تبدیل منوی استارت به منوی اپلیکیشن ها !

نوار تکسبار, ویندوز 8

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 3476
نویسنده : احمدمولا

 ترکیب پوشه‌ها در سیستم‌‌ عامل‌ مک

 ترفندهای مک, ترکیب پوشه‌ها

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , [آژانس مسافرتی , رزروهتل] صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ جمعه , 08 اسفند 1393 کامپیوتر و اینترنتترفندهای کامپیوتریترکیب پوشه‌ها در سیستم‌‌ عامل‌ مک تازه های ترفندهای کامپیوتری  ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 اگر شما نیز به جمع کاربران ویندوز 10 پیوسته‌اید , حتما از این‌ که رایانه‌ خود را به ویندوزی مجهز… فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری آموزش کامپیوتر , رم ریدر آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت سیستم عامل ویندوز , افزایش حافظه ویندوز Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم بیشتر » خانه اخبار داغ نرخ دلار قیمت سکه موبایل خرید خودرو خرید سیم کارت تصاویر دیدنی آژانس گردشگری , رزروهتل , مسافرت و تفریح  ترکیب پوشه‌ها در سیستم‌‌ عامل‌ مک مجموعه: ترفندهای کامپیوتری ترفندهای مک , ترکیب پوشه‌ها قابلیت Merge یا ترکیب کردن دو پوشه در سیستم‌‌های‌عامل‌ مختلف از جمله ویندوز و لینوکس براحتی امکان‌پذیر است , برای مثال چنانچه قصد دارید محتوای دو پوشه با نام test را در سیستم‌عامل ویندوز با یکدیگر ترکیب کنید , می‌توانید پوشه‌ موردنظر را روی پوشه‌ مقصد کشیده و رها کنید , نام یکسان دو پوشه مشکلی را ایجاد نمی‌کند و در صورتی‌که فایل‌های همنام در مبدا و مقصد مشاهده شود , با پرسش از شما , فایل‌های مبدا جایگزین فایل‌های مقصد شده یا از جایگزین کردن فایل‌های همنام صرف‌نظر می‌شود , متاسفانه این قابلیت در سیستم‌عامل مک او , اس , ایکس با مشکلاتی همراه است , مشکل نیز از همان ابتدای کار دردسر ساز می‌شود , زیرا وقتی بخواهید در مک محتوای دو پوشه‌ همنام را با یکدیگر ترکیب کنید , به‌جای بررسی فایل‌های هم‌نام , در همان ابتدای کار هشداری مبنی بر وجود پوشه‌ همنام داده شده و چنانچه عملیات ترکیب را ادامه دهید , پوشه‌ مقصد همراه با همه محتوای موجود در آن حذف شده و پوشه‌ مبدا جای آن را می‌گیرد , در این شرایط نه تنها عملیات ترکیب محتوای دو پوشه صورت نگرفته , بلکه محتوای پوشه‌ مقصد را نیز از دست داده‌اید , یکی از روش‌های رفع این مشکل استفاده از ترفند Option+Drag است , در این ترفند شما کلید Option را فشار داده و با استفاده از عملیات کشیدن و رها کردن , پوشه‌ مبدا را به مقصد انتقال می‌دهید , در صورتی‌که هر دو پوشه همنام باشد , پنجره‌ای با گزینه‌های ترکیب , توقف و جایگزینی به شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید با انتخاب گزینه‌ ترکیب , بدون از دست رفتن اطلاعات پوشه‌ مقصد , محتوای دو پوشه را با یکدیگر ترکیب کنید , متاسفانه این ترفند نیز مشکلاتی دارد , برای مثال چنانچه دو فایل همنام در مبدا و مقصد وجود داشته باشد صرف‌نظر از این‌که شما قصد دارید فایل‌های مبدا به‌جای فایل‌های مقصد قرار گیرند , فایل جدیدتر باقی می‌ماند , در حالی که ممکن است شما به فایل قدیمی‌تر که در مبدا وجود دارد , نیاز داشته باشید , اکنون که با مشکلات ترکیب محتوا در مک آشنا شدید , برای رفع دائمی مشکل ترکیب پوشه‌ها و محتوای آنها , استفاده از ترفند زیر پیشنهاد می‌شود , 1ـ ابزار ترمینال را اجرا کنید , (کلید Command + Space را فشار داده و پس از تایپ عبارت Terminal کلید اینتر را فشار دهید) 2ـ فرمان زیر را در ترمینال وارد کنید: ditto path_to_source_folder path_to_destination_folder توجه: به‌جای path_to_source_folder و path_to_destination_folder ‌باید مسیر کامل پوشه‌ مبدا و مقصد را وارد کنید , البته توجه داشته باشید بین دو مسیر پوشه‌ مبدا و مقصد در فرمان بالا , یک فاصله‌ قرار دارد , به‌عنوان مثال با استفاده از فرمان زیر , محتوای پوشه‌ Test در دسکتاپ , با محتوای پوشه‌ Test در پوشه‌ Downloads ترکیب شده و چنانچه فایل‌های همنامی در مقصد وجود داشته باشد , فایل‌های مبدا (فایل‌های پوشه‌ تست در دسکتاپ) جایگزین فایل‌ها در مقصد می‌شود , این جایگزینی به قدیمی یا جدیدتر بودن فایل‌های مقصد بستگی ندارد و به‌هرحال فایل‌ها از مبدا , جایگزین فایل‌های همنام در مقصد می‌شوند , ditto ~/Desktop/Test ~/Downloads/Test منبع:jamejamonline , ir طلاوجواهرات , گردنبند , زیورآلات , جواهرات سال , ساعت , ساعت مچی یک پیشنهاد برای جلوگیری از بوی بد دهان روی فلش های سبز کلیک کنید (خیلی جالبه) خاطرات بسیار شیریـــن با همسرتان بسازید بلیط های زیر قیمت ( عجله کنید) همسر خود را برای عید سورپرایز کنید شگفت انگیز و منحصر به فرد(حتما ببینید) ثبت آگهی رایگان تور کیش ارزان پیشنهاد ویژه برای شاد کردن فرزندتان ازدواج کردید و قصد بارداری دارید؟ بخوانید خواص این میوه شگفت انگیز را بخوانید وسایلی که خانه شما برای نوروز 94 شیک خواهد کرد خطراتی که همه دختر , پسرها را تهدید خواهد کرد بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید تونل عشــــق (جالب و دیدنی) جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز , سکه , دلار جزیره ایی زیبا و دیدنی + عکس تست فشار خون فقط در چند دقیقه تور ویژه دبی (سه شب) Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 بینی , جراحی بینی , بینی زیبا گالری عکس های جراحی بینی رژیم , رژیم درمانی ده قدم تا لاغـــــری جراحی , جراحی بینی , جراحی زیبایی گونه هایتان را اینگونه برجسته کنید , , , رژیم غذایی , دکتر کرمانی 5 حرکت آسان برای داشتن شکمی تخت آژانس مسافرتی , رزرو هتل بهترین ها در نورزو 94 (با ما باشید) دستگاه تصفیه هوا , دستگاه تصفیه آب این نکات را همه زنان باید بدانند پس بخوانید روغن نباتی , روغن مایع یک پیشنهاد برای غذای خوشمزه تــر لوازم منزل , داتیس خانه ایی شیک و متفاوت در نوروز 94 یبوست , بیماری شقاق , بواسیر مدفوع خشک یکی از عوامل بیماری , , , آژانس مسافرتی , رزرو هتل زیبایی های ترکیه + تصویر (جالب و دیدنی) پوستی جوان , جوانسازی پوست , تخفیف گروهی خواستگار ممنوع خیلی جالب و خنده دار درآمداینترنتی , فروش شارژ فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانسل جراحی بینی , عمل جراحی , جراح زیبایی پیشنهاد های یک دکتر متخصص برای زیبا تر شدن لوازم منزل , داتیس خانه ایی متفاوت در نوروز 94 داشته باشید پاناسونیک , لوازم خانگی سفر به ژاپن به صورت رایگان(عجله کنید) جشن , جشنامه همه خانم ها کلیک کنند دندان پزشکی , بیمه دندان پزشکی دیگر نگران هزینه های دندانپزشکی نباشید آژانس مسافرتی , رزروهتل خاطراتی شیرین را با همسر خود تجربه کنید روغن نباتی , روغن مایع یک پیشنهاد برای غذای خوشمزه تــر پد روزانه , نواربهداشتی دوره عادت ماهیانه ( فقط بانوان بخوانند) هایپراستار , سوپرمارکت لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت آژانس مسافرتی , رزرو هتل استانبول در نوروز 94 ( عجله کنید) تازه های کامپیوتر و اینترنت(گرافیک , موبایل و کامپیوتر جیبی , اختراعات جدید , ترفندها و , , , ) سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت  طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ اینترنت مارکتینگ آموزش تایپ سریع , افزونه‌ بهبود تایپ فارسی و انگلیسی با افزونه کاربردی فایرفاکس ساعت , ساعت هوشمند , ساعت هوشمند پبل لو رفتن تصویری از ساعت هوشمند پبل با نمایشگر رنگی سیستم‌عامل مک , ترفندهای کامپیوتری تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری اخبار , اپلیکیشنGoogle Keep , اخبار تکتولوژی اپلیکیشنی با قابلیت‌های متفاوت/ از ارتباط با گجت‌ها تا یادداشت برداری گوشی Coolpad Ivvi K1 , ویژگیهای گوشی Coolpad Ivvi K1 , باریک ترین گوشی جهان با گوشی Coolpad Ivvi K1 آشنا شوید اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , لپ‌تاپ‌های پاناسونیک , لپ تاپ Toughbook CF-54 , لپ تاپ پاناسونیک از سری لپ‌تاپ‌های جان‌سخت Toughbook CF-54 رونمایی کرد اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! هدفون HE1000 , ویژگیهای هدفون HE1000 , حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت تبلیغات جدیدترین گوشی های htc یک راه برای زیباتر شدن خانه تکانی ( خیلی راحت) تورهای نورزو 94 لباس های بسیار زیبا تبلیغات خانه ایی شیک در نوروز 94 میوه ایی شگفت انگیز اندامی زیبا فقط با , , , افزایش درآمد با , , , خانه ایی شیک و متفاوت تبلیغات قیمت جدیدترین خودروها مخصوص شیک پوش ها کارت شارژ هدیه مادرها بخوانند تورکیش 94 (ارزان) اخبار سرگرمی سلامت اسرار خانه داری دنیای مد روانشناسی آرایش و زیبایی گردشگری زناشویی آشپزی و تغذیه کودکان و والدین فرهنگ و هنر مذهبی کامپیوتر و اینترنت علمی ورزش بازار جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی ابرو‎ , جراحی زیبایی کلکسیون جدید برندها , اخباربرندها فرش مشهد , چرم مشهد کارت شارژ مستقیم کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )  سیستم‌عامل اندروید , صفحات خانگی اندروید , تبلت حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید تبلت‌های اندرویدی , تبلتهای ارزان , ارزان ترین تبلتهای آندروید 10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی آموزش فتوشاپ , افكت تصوير , روتوش عکس ساخت افکت پازل در فتوشاپ کاهش حجم متن , حجم فایل , ترفندهای اینترنتی دو راه ساده اما پر کاربرد برای کاهش حجم متن ها و عکس هایتان ! گوشی هوشمندSony Xperia C , قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C , بررسی گوشی سونی اکسپریا بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C اخبار , اخبار تکنولوژی , نمایشگاه جهانی موبایل 2014 نمایشگاه جهانی موبایل 2014 مودم‌های وای‌فای , شبکه‌های بی‌سیم خانگی 5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای شارژر , دستگاه Fuel چیست , شارژر Fuel ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس اخبار , اخبارتکنولوژی , محصولات سامسونگ همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان , برنامه پاورپوینت , آموزش تصویری پاورپوینت آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت سوم) دوربین های نیکون , جدیدترین دوربین های نیکون , انواع دوربین های نیکون جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix مرورگر سافاری , آی‌پد , ترفندهای آیپد بستن همزمان کلیه تب‌ها در سافاری دستبند هوشمند Samsung , دستبند هوشمند Gear Fit , کاربرد دستبند هوشمند دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده بهینه سازی ویندوز 7 با استفاده از ابزار troubleshooter , افزایش سرعت سیستم 9 روش ساده جهت بهینه سازی ویندوز 7 مرورگر Mozilla Firefox , تنظیمات مرورگر , ترفندهای اینترنتی راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox فبلت , فبلت چیست , بهترین فبلت ها معرفی چهار فبلت برتر دنیا پین کردن آیکن به تسکبار , نوار وظیفه , ترفندهای ویندوز 8 ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar طریقه جستجو در گوگل , روشهای جستجو در گوگل روش‌های جستجو در گوگل گرانترین گوشی ها , گران ترین موبایل های دنیا , گران قیمت ترین گوشی های موبایل گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید فتوشاپ , آرایش چشم در فتوشاپ , ترفندهای فتوشاپ زنده تر کردن چشم ها توسط فتوشاپ! اخبار , اخبار تکنولوژی , قیمت تبلت پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار جی میل , ترفندهای اینترنتی , آموزش ارسال ایمیل چگونه اقدام به فرستادن ایمیل های «خود ویرانگر» کنیم؟ تلفن هوشمند , تلفن هوشمند روبیک , تغییر سایز تلفن هوشمند تصاویر موبایلی که سایزش تغییر می کند استفاده از بیشترین فضای آیفون , iphone , چگونه بیشترین فضای آیفونم را داشته باشم؟ iBitz Kid , گجت iBitz Kid , کاربردهای گجت iBitz Kid iBitz Kid ؛ گجتی با هدف تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل ارسال ایمیل , ترفند ویندوز 8 , صفحه شروع ویندوز ۸ آموزش اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز ۸ به همراه تصاویر جستجوی سریع در گوگل , مرورگر گوگل کروم جستجوی سریع‌ در مرورگر کروم(chrome) , موزیلا(mozila) و سافاری(safari) لپ‌تاپ‌ , لپ‌تاپ‌ لنوو G510 , لپ‌تاپ‌های لنوو معرفی لپ تاپ لنوو G510 افزایش سرعت کامپیوتر , خانه تکانی افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 8 و خانه تکانی آن لپ تاپ , لپ تاپ حرفه ای , خرید لپ تاپ حرفه ای ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب سیستم‌ عامل‌ آی , او , اس , ارسال‌نشدن ایمیل , ترفند موبایل مشکلات سیستم آی , او , اس و راههای رفع آن دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710 راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر تمیز کردن قطعات سیستم , تمیزکردن cd-drive چطور رايانه خود را خانه تكاني كنيم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , پرفروش ترین تبلت , راهنمای خرید تبلت 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی ایجاد الگوی قفل گوشی , گوشی موبایل باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) گجت , بهترین لپ تاپ , بهترین گجت ها برای سفر گجت های به درد بخور در سفر تزریق بوتاکس , جراحی زیبایی بینی رژیم غذایی دکتر کرمانی , کالری مواد غذایی , غذاهای رژیمی , رژیم آنلاین دکتر کرمانی هتل ایران , هتل های آنلاین لوازم بدنسازی , دستگاه های پزشکی آژانس مسافرتی , رزرو هتل تبلیغات , ثبت آگهی رایگان اچ تی سی آژانس تفریحی , رزروهتل , تفریحی گردشگری تور لحظه آخری , آژانس مسافرتی هتل ایران , هتل های آنلاین آژانس مسافرتی , رزروهتل بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد , بلیط کده , هتل , مسافرت , تور دسته گل طبیعی , دسته گل جراحی بینی , جراحی زیبایی بینی , جراحی پلاستیک بینی آژانس مسافرتی , تور ترکیه تصاویر جذاب , عکسهای زیبا , عکسهای جذاب ادامه تصاویر دیدنی امروز » فال بـازار تصاویر دیدنی آژانس مسافرتی , رزرو هتل هایپراستار کمک به خیریه , کمکهای مردمی , کودکان بی سرپرست شارژ اینترنت , خرید شارژ اینترنت پـربیننده های کامپیوتر تـازه ترین های کامپیوتر  صفحه‌کلید , صفحه‌کلید هوشمند , قابلیت های صفحه‌کلید هوشمند صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد! اخبار , اخبار تکنولوژی , کارت الکترونیک همه کارتها در یک کارت اعتباری + تصاویر ترفند ویندوز 8 , آنتی‌ویروس کارهایی که باید هنگام استفاده از رایانه جدید انجام دهید ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 سیستم‌عامل آی , او , اس , تنظیمات گوشی فعال‌سازی حالت شبانه در آی , او , اس 8 آموزش فتوشاپ , تبدیل فایل ویدئویی به gif چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , اخبار , اخبار تکنولوژی , شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت زمین شوی صنعتی , جاروبرقی صنعتی ایستگاه مشاوره , سلامت و زیبـــایی بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آشنایی با انجمن های گمنام 12 قدمی ترک اعتیاد پروتز لب , پروتزلب , دستگاه حجم دهنده لب , دستگاه پروتز لب PLP دستگاه پروتز لب PLPحجم دهنده لب باحفظ فرم طبیعی وبدون تزریق ژل درلب ها کرایولیپولیز چیست , کاهش سایز شکم , لاغری سریع , آب کردن شکم ساده ترین و ارزان ترین راه برای از بین بردن چربــی های شکــم , پهلــو و ران بوتاکس , تزریق بوتاکس , عوارض بوتاکس , بوتاکس صورت , ژل گونه همه چیز درباره ی تزریـق بوتـاکس و ژل , اثرات زیبـایی , درمانی و عوارض ممکن بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده , زندگی شما را به مرز نابودی کشیده است؟ جراحی بینی , جراحی زیبایی , جراحی بینی و زیبایی , عمل بینی همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی جراحی سینه , جراحی کوچک کردن سینه ها , بزرگ کردن سینه ها , پروتز سینه , جراحی کوچک کردن شکم همه چیز درباره جراحی سینــه و شکــم و لیـزر لیـپـولیـــز درمان با طب سوزنی , برطرف کردن چین و چروک , طب سنتی , آشنایی با تاثیرات طب سوزنی بر جوان سازی پوست و اصلاح اندام بدن جراحی زیبایی , جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی پلک چشم , جراحی زیبایی ابرو همه چیز درباره جراحی زیبایی پلک و بالا بردن ابروها بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد اعتیاد یک بیماری است , و ارتباطی به ضعف اخلاقی و یا تغییرات رفتاری ندارد میکروپیگمنتیشن , میکروپیگمنتیشن ابرو , میکروپیگمنتیشن لب , تاتو , دستگاه میکروپیگمنتیشن آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی) بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد پذیرش اعتیاد و ارتباط صحیح با معتاد موهای ضخیم , درمان و رفع ریزش مو , ریزش موی ارثی جلوگیری , درمان ریزش مو , تقویت رشد مو , با کلاه لیزری رشد موی IGROW بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد عوارض و بیماری های ناشی از مصرف مواد مخدر افیونی زیبـایی و تناسب اندام کوچک کردن بینی , روشهای کوچک کردن بینی چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟ کرم گونه , صورت چاق , چاقی صورت اگه صورت لاغری دارید و می خواهید تپل شوید بخوانید لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم چطور در طول 3 روز وزن کم کنیم؟ لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم برطرف کردن ریزش مو و رویش مجدد موها با زاندروکس لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم بدون تزریق بوتاکس لب هایی زیبا داشته باشید آخرین اخبار ایران و جهان  اخبار , اخبار سیاسی , حسن روحانی روحانی:دولت به اقتصاد مقاومتی ملتزم است عکس : ابراز احساسات هدیه تهرانی به سگ ولگرد عاقبت استفاده از مته برقی + عکس زندی جانشین کرار می شود؟ جواب تلخ محبت‌های مادر کارگر ساده به دست همسرش کشته شد/ قاتل: شوهرم بداخلاق و معتاد بود کادر درماني بيمارستان ها , طعمه هاي جديد کلاهبرداران گزارش سایت فیفا از برد پرسپولیس مقابل لخویا دیدارهای مهم رییس جمهور در قم + تصاویر کری جالب قاسم‌خانی بعد از برد پرسپولیس +عکس 3 کشته در سقوط بالگرد ارتش در شمال تهران سایر خبرهای داغ » تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد تبلیغات , تبلیغات اینترنتی این جوری شماره های مزاحم را بلاک کنید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی چگونه چهره ایی زیبا داشته باشیم؟ تبلیغات , تبلیغات اینترنتی یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تبلیغات , تبلیغات اینترنتی قیمت جدیدترین خودروهای روز تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تونل عشــــق (جالب و دیدنی) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تغییر دکوراسیون در سال جدید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز , سکه , دلار تبلیغات , تبلیغات اینترنتی بهترین هدیـــــه برای همسرتان تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت (نوروز94) ---------------- سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه ------------------  اخبار , اخبار اقتصادی , قیمت برق قیمت برق امسال دوبار گران می شود؟ اخبار , اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1 امیدواری صالحی نسبت به توافق هسته‌ای اخبار , اخبار امروز , اخبار جدید اختلاس عادی شد , نگران نباشید! آقای احمدی‌نژاد نوبت سفر شما رسید! روحانی لباس رزم پوشیده است موج جدید کاهش قیمت در بورس وضعيت قيمت ملك در اطراف تهران(+جدول) خودرو رویایی ب‌ام‌و به بازار می آید؟(+عکس) در آزادی بیان , مرگ فقط برای همسايه! تجاوز به زنان آواره سوری در کردستان عراق تشدید شکاف آمریکا و رژیم اسرائیل درباره ایران مراسم ختم دختر آیت‌الله خاتمی مرکل: اروپا به دنبال ساختن امنیت با روسیه است تندترین انتقاد نتانیاهو از قدرت های جهانی انتقاد تند جان کری از نخست وزیر اسرائیل بازتاب برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۹» در تنگه هرمز و خلیج فارس انفجار نسبتاً شدید در نزدیکی سفارت ایران در کابل بازار خودروهای د‌اخلي و وارداتی (+جدول) اف بی‌ آی سه نفر را به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش بازداشت کرد (+ تصاویر) نقش‌های صادق طباطبایی در تحولات انقلاب ---------------- همچنین در بیتوته بخوانید -----------------------  اخبار , اخبار فرهنگی , اخباراحمد مهران فر احمد مهران‌ فر هنوز یخ اش باز نشده؟! اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های ویشگا آسایش ویشکا آسایش در مسابقه خیریه اسکی آلپاین اخبار , اخبار فرهنگی , دستمزد بازیگران تلویزیون فهرست گران‌ترین بازیگران تلویزیونی جهان اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم اهدا جوایز اسکار 2015 تصاویر اجرای لیدی گاگا در اسکار 2015 گاف شوک آور مراسم اسکار 2015 شخصيت هاي سينمايي كه از افراد واقعي الهام گرفته شده اند+تصاویر همه بازیگرانی كه نقش روحانی را بازی کردند واکنش ها به اجرای بد مجری اسکار 2015 شدت گرفت! بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا را بشناسید هدست برقی مخصوص تغییر دادن خلق و خو + تصاویر کشف جسد مومیایی هزار ساله در مجسمه بودا آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور , نکونام , کعبی و دو روزنامه 5 قایق تفریحی شگفت انگیز در دنیا +عکس واکنش عابدزاده به از دست دادن عنوان محبوب ترین پرسپولیسی تکنولوژی ساخت خانه درختی مدرن + تصاویر افتتاح ۱۰ هتل در سال 2015 + تصاویر بنر جالب هواداران منچسترسیتی برای لیونل مسی! + عکس زیباترین رودخانه جهان + تصاویر چهره ها در شبکه‌های اجتماعی باران کوثری: در2سال ممنوع الکاری , حامد بهداد خرجم را می‌داد این روزهای آزاده صمدی همه مردان سریال حریم سلطان صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ TGM Co , | All Rights Reserved - © 2013 باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد , , ,
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 3637
نویسنده : احمدمولا

 سه مورد از ویژگی‌های جدید و دوست داشتنی ویندوز 10

 رجیستری ویندوز, امکانات ویندوز 10

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , [آژانس مسافرتی , رزروهتل] صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ جمعه , 08 اسفند 1393 کامپیوتر و اینترنتترفندهای کامپیوتریسه مورد از ویژگی‌های جدید و دوست داشتنی ویندوز 10 تازه های ترفندهای کامپیوتری  ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 اگر شما نیز به جمع کاربران ویندوز 10 پیوسته‌اید , حتما از این‌ که رایانه‌ خود را به ویندوزی مجهز… فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری آموزش کامپیوتر , رم ریدر آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت سیستم عامل ویندوز , افزایش حافظه ویندوز Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم بیشتر » خانه اخبار داغ نرخ دلار قیمت سکه موبایل خرید خودرو خرید سیم کارت تصاویر دیدنی آژانس گردشگری , رزروهتل , مسافرت و تفریح  سه مورد از ویژگی‌های جدید و دوست داشتنی ویندوز 10 مجموعه: ترفندهای کامپیوتری مایکروسافت گویا بعد از تجربه نه چندان خوشایند ویندوز 8 اکنون با قدرت وارد صحنه می‌شود , ویندوز 10 از هم اکنون ویژگی های خوب خود را به رخ می‌کشد و توجه بسیاری از محافل و رسانه‌های فناوری را به خود جلب کرده است , سه نمونه از ویژگی های خوب این ویندوز آینده , موضوع امروز ماست , به تازگی مایکروسافت اقدام به انتشار نسخه Technical Preview از ویندوز 10 کرده که همراه با تعداد زیادی امکانات جالب جدید و بیش از هفت هزار مورد بهینه سازی در واسط کاربری و پشت صحنه است , برخی از مهم‌ترین این موارد , بازگشت منو Start , استفاده از App‌های مدرن , دسکتاپ مجازی و Task View است , در واقع اغلب این تغییر و تحولات متمرکز بر کاربران دسکتاپ است تا قدرت کاربری آن‌ها را همانند ویندوز 7 و XP افزایش دهد , ما از بین همه این تغییر و تحولات , سه نمونه کاربردی و جالب را برای شما شرح می‌دهیم , رجیستری ویندوز , امکانات ویندوز 10 1 – ابزار OneGet , یک Package Manager به سبک لینوکس در نهایت مایکروسافت اقدام به معرفی یک Package Management Framework کرد , این واسط کاربری یکپارچه کمک می کند تا جستجو , نصب و پاک کردن برنامه‌ها به سادگی امکان پذیر باشد , به این معنا که کاربران قادر هستند همه نرم افزارهای مورد نیاز خود را جستجو کرده و روی سیستم خود از مسیر آنلاین نصب کنند , همچنین پاکسازی یا به روز رسانی ابزار‌ها با همین ابزار امکان پذیر است , کاربران لینوکس و کسانی که سابقه کار با نسخه‌هایی همچون Ubuntu را دارند , می‌دانند که یک چنین ابزاری دقیقا مشابه Software Center در Ubuntu است , رجیستری ویندوز , امکانات ویندوز 10 از آنجا که OneGet پروژه ای Open Source است , همواره امکان دانلود آخرین نسخه آن از صفحه رسمی وب سایت آن هست , 2 – بهینه سازی CMD سرانجام پس از مدتها , مایکروسافت به این نتیجه رسید که کمی تغییر و تحول و بهینه سازی در CMD صورت دهد , شما همه این تغییرات و بهینه سازی ها را می توانید در تب Experimental در پنجره Properties این ابزار ببینید که از این قرار هستند؛ · تغییر اندازه زنده یا دینامیک پنجره CMD · انتخاب ساده و آسان متن , · اضافه کردن قابلیت Word Wrapping برای تطابق با اندازه پنجره , · تعداد قابل توجهی میانبر و ابزارهای نگارش , · و قابلیت شفاف سازی پنجره , رجیستری ویندوز , امکانات ویندوز 10 3 – Trackpad Gestures و Desktop Notification مایکروسافت Trackpad Gestures یا قابلیت تعیین عملکرد برای Trackpad با اشارات خاص انگشت را در ویندوز 8 معرفی کرد , ولی این ابزار در این نسخه به شدت مشکل دار و واجد خطا بود , حال در ویندوز 10 مایکروسافت این خطا‌ها را برطرف کرده و این ابزار را کارا ساخته است , در این کار , مایکروسافت به گونه‌ای راه Mac را پیش گرفته و به آن نزدیک شده است , اما در کنار این موضوع , مایکروسافت اعلان‌های دسکتاپ یا‌‌ همان Desktop Notification را بهبود بخشیده است , اکنون پیام‌ها همگی در Windows Center ذخیره می‌شوند و کاربر می تواند هر زمانی برای بررسی آن‌ها به این قسمت برود , همچنین همه این پیام‌ها از طریق مکان تعریف شده آن در Tray ویندوز قابل رویت و دسترسی هستند , رجیستری ویندوز , امکانات ویندوز 10 پر واضح است که برخی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های جدید ویندوز 10 پیش از این در لینوکس و Mac وجود داشته است , قسمت خوشحال کننده اینکه مایکروسافت به خوبی این ویژگی‌های کلیدی را شناسایی کرده است و اکنون در سیستم عامل جدید خود را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد , منبع:tabnak , ir  مرتبط با کامپیوتر و اینترنت خش گیری سی دی با خمیر دندان!! دریافت خلافی خودرو از طریق SMS طلاوجواهرات , گردنبند , زیورآلات , جواهرات سال , ساعت , ساعت مچی تصاویر جراحی بینی قبل و بعد از عمل افزایش در آمد با , , , جاذبه های دیدنی ترکیه (حتما ببینید) خانم ها و آقایان : این جوری به هم هدیه دهید خانه ایی شیک و متفاوت برای نوروز 94 داشته باشید مصرف بهینه آب با صدای بسیار کم وسایلی که همه دوست دارند آن ها را داشته باشند پیشنهاد های یک دکتر متخصص برای زیبا تر شدن جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز , سکه , دلار تور ویـــژه دبـــــی (سه شب) دستگاه تصویه آب و هوا شیک بپوشید شیک زندگی کنید اگر آب دستتان است زمین بگذارید و این مطلب را بخوانید جزایری بسیـــار زیبا و شگفت انگیز+تصویر جدیدترین و به روزترین مد سال 1394 در , , , برای افزایش رشد کودکان بخوانید همه خانم ها کلیک کنند رستوران های دبی(شاید تا به حال ندیده باشید) حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) پیشنهادی برای لاغر شدن گالری عکس های جراحی بینی Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 رزروهتل , رزرو آنلاین هتل روی فلش های سبز کلیک کنید (خیلی جالبه) خرید قهوه سبز لاغری , سریعترین روش لاغر شدن چربی های شکم و پهلو خود را از بین ببرید انیمشین نبردآخرالزمان , انیمیشن جدید ایرانی این انیمیشن زیبای ایرانی را حتـــما ببینید پوستی جوان , جوانسازی پوست , تخفیف گروهی خواستگار ممنوع خیلی جالب و خنده دار چینی , ظروف چینی , چینی زرین جدیدترین و مدرن ترین ظروف چینی ترک سیگار , راه ترک سیگار , روش ترک سیگار خطراتی که همه دختر , پسرها را تهدید خواهد کرد همرا اول همراه اولی ها حتما بخوانند گن لاغری , دستگاه های ورزشی آیا می خواهید اندامی زیبا داشته باشید ؟ عسل , رژیم غذایی خواص این میوه شگفت انگیز را بخوانید مکان های اقامتی , هتل های انلاین بهترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد روغن نباتی , روغن مایع یک پیشنهاد برای غذای خوشمزه تــر درآمداینترنتی , فروش شارژ فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانسل بینی , جراحی بینی , بینی زیبا گالری عکس های جراحی بینی دستمال مرطوب بچه , پوشک بچه رشد کودکان (مادران حتما بخوانند) همرا اول همه همراه اولی ها حتما بخوانند(عجله کنید) پوشاک , مدروز , دنیای مد شیک بپوشید شیک زندگی کنید چربی شکم , رژیم لاغری چربی های شکمتان را از بین ببرید پد روزانه , نواربهداشتی دوره عادت ماهیانه ( فقط بانوان بخوانند) موهای فر , بیگودی جادویی با کمترین هزینه موهــای خود را فــر کنید روغن نباتی , روغن مایع یک پیشنهاد برای غذای خوشمزه تــر جشن , جشنامه همه خانم ها کلیک کنند آژانس مسافرتی , رزروهتل , آژانس گردشگری معرفی بهترین هتل های ایران تازه های کامپیوتر و اینترنت(گرافیک , موبایل و کامپیوتر جیبی , اختراعات جدید , ترفندها و , , , ) سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت  طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ اینترنت مارکتینگ آموزش تایپ سریع , افزونه‌ بهبود تایپ فارسی و انگلیسی با افزونه کاربردی فایرفاکس ساعت , ساعت هوشمند , ساعت هوشمند پبل لو رفتن تصویری از ساعت هوشمند پبل با نمایشگر رنگی سیستم‌عامل مک , ترفندهای کامپیوتری تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری اخبار , اپلیکیشنGoogle Keep , اخبار تکتولوژی اپلیکیشنی با قابلیت‌های متفاوت/ از ارتباط با گجت‌ها تا یادداشت برداری گوشی Coolpad Ivvi K1 , ویژگیهای گوشی Coolpad Ivvi K1 , باریک ترین گوشی جهان با گوشی Coolpad Ivvi K1 آشنا شوید اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , لپ‌تاپ‌های پاناسونیک , لپ تاپ Toughbook CF-54 , لپ تاپ پاناسونیک از سری لپ‌تاپ‌های جان‌سخت Toughbook CF-54 رونمایی کرد اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! هدفون HE1000 , ویژگیهای هدفون HE1000 , حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت تبلیغات جدیدترین گوشی های htc یک راه برای زیباتر شدن خانه تکانی ( خیلی راحت) تورهای نورزو 94 لباس های بسیار زیبا تبلیغات خانه ایی شیک در نوروز 94 میوه ایی شگفت انگیز اندامی زیبا فقط با , , , افزایش درآمد با , , , خانه ایی شیک و متفاوت تبلیغات قیمت جدیدترین خودروها مخصوص شیک پوش ها کارت شارژ هدیه مادرها بخوانند تورکیش 94 (ارزان) اخبار سرگرمی سلامت اسرار خانه داری دنیای مد روانشناسی آرایش و زیبایی گردشگری زناشویی آشپزی و تغذیه کودکان و والدین فرهنگ و هنر مذهبی کامپیوتر و اینترنت علمی ورزش بازار جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی ابرو‎ , جراحی زیبایی کلکسیون جدید برندها , اخباربرندها فرش مشهد , چرم مشهد کارت شارژ مستقیم کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )  سیستم‌عامل اندروید , صفحات خانگی اندروید , تبلت حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید تبلت‌های اندرویدی , تبلتهای ارزان , ارزان ترین تبلتهای آندروید 10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی آموزش فتوشاپ , افكت تصوير , روتوش عکس ساخت افکت پازل در فتوشاپ کاهش حجم متن , حجم فایل , ترفندهای اینترنتی دو راه ساده اما پر کاربرد برای کاهش حجم متن ها و عکس هایتان ! گوشی هوشمندSony Xperia C , قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C , بررسی گوشی سونی اکسپریا بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C اخبار , اخبار تکنولوژی , نمایشگاه جهانی موبایل 2014 نمایشگاه جهانی موبایل 2014 مودم‌های وای‌فای , شبکه‌های بی‌سیم خانگی 5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای شارژر , دستگاه Fuel چیست , شارژر Fuel ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس اخبار , اخبارتکنولوژی , محصولات سامسونگ همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان , برنامه پاورپوینت , آموزش تصویری پاورپوینت آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت سوم) دوربین های نیکون , جدیدترین دوربین های نیکون , انواع دوربین های نیکون جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix مرورگر سافاری , آی‌پد , ترفندهای آیپد بستن همزمان کلیه تب‌ها در سافاری دستبند هوشمند Samsung , دستبند هوشمند Gear Fit , کاربرد دستبند هوشمند دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده بهینه سازی ویندوز 7 با استفاده از ابزار troubleshooter , افزایش سرعت سیستم 9 روش ساده جهت بهینه سازی ویندوز 7 مرورگر Mozilla Firefox , تنظیمات مرورگر , ترفندهای اینترنتی راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox فبلت , فبلت چیست , بهترین فبلت ها معرفی چهار فبلت برتر دنیا پین کردن آیکن به تسکبار , نوار وظیفه , ترفندهای ویندوز 8 ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar طریقه جستجو در گوگل , روشهای جستجو در گوگل روش‌های جستجو در گوگل گرانترین گوشی ها , گران ترین موبایل های دنیا , گران قیمت ترین گوشی های موبایل گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید فتوشاپ , آرایش چشم در فتوشاپ , ترفندهای فتوشاپ زنده تر کردن چشم ها توسط فتوشاپ! اخبار , اخبار تکنولوژی , قیمت تبلت پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار جی میل , ترفندهای اینترنتی , آموزش ارسال ایمیل چگونه اقدام به فرستادن ایمیل های «خود ویرانگر» کنیم؟ تلفن هوشمند , تلفن هوشمند روبیک , تغییر سایز تلفن هوشمند تصاویر موبایلی که سایزش تغییر می کند استفاده از بیشترین فضای آیفون , iphone , چگونه بیشترین فضای آیفونم را داشته باشم؟ iBitz Kid , گجت iBitz Kid , کاربردهای گجت iBitz Kid iBitz Kid ؛ گجتی با هدف تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل ارسال ایمیل , ترفند ویندوز 8 , صفحه شروع ویندوز ۸ آموزش اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز ۸ به همراه تصاویر جستجوی سریع در گوگل , مرورگر گوگل کروم جستجوی سریع‌ در مرورگر کروم(chrome) , موزیلا(mozila) و سافاری(safari) لپ‌تاپ‌ , لپ‌تاپ‌ لنوو G510 , لپ‌تاپ‌های لنوو معرفی لپ تاپ لنوو G510 افزایش سرعت کامپیوتر , خانه تکانی افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 8 و خانه تکانی آن لپ تاپ , لپ تاپ حرفه ای , خرید لپ تاپ حرفه ای ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب سیستم‌ عامل‌ آی , او , اس , ارسال‌نشدن ایمیل , ترفند موبایل مشکلات سیستم آی , او , اس و راههای رفع آن دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710 راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر تمیز کردن قطعات سیستم , تمیزکردن cd-drive چطور رايانه خود را خانه تكاني كنيم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , پرفروش ترین تبلت , راهنمای خرید تبلت 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی ایجاد الگوی قفل گوشی , گوشی موبایل باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) گجت , بهترین لپ تاپ , بهترین گجت ها برای سفر گجت های به درد بخور در سفر تزریق بوتاکس , جراحی زیبایی بینی رژیم غذایی دکتر کرمانی , کالری مواد غذایی , غذاهای رژیمی , رژیم آنلاین دکتر کرمانی هتل ایران , هتل های آنلاین لوازم بدنسازی , دستگاه های پزشکی آژانس مسافرتی , رزرو هتل تبلیغات , ثبت آگهی رایگان اچ تی سی آژانس تفریحی , رزروهتل , تفریحی گردشگری تور لحظه آخری , آژانس مسافرتی هتل ایران , هتل های آنلاین آژانس مسافرتی , رزروهتل بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد , بلیط کده , هتل , مسافرت , تور دسته گل طبیعی , دسته گل جراحی بینی , جراحی زیبایی بینی , جراحی پلاستیک بینی آژانس مسافرتی , تور ترکیه تصاویر جذاب , عکسهای زیبا , عکسهای جذاب ادامه تصاویر دیدنی امروز » فال بـازار تصاویر دیدنی آژانس مسافرتی , رزرو هتل هایپراستار کمک به خیریه , کمکهای مردمی , کودکان بی سرپرست شارژ اینترنت , خرید شارژ اینترنت پـربیننده های کامپیوتر تـازه ترین های کامپیوتر  صفحه‌کلید , صفحه‌کلید هوشمند , قابلیت های صفحه‌کلید هوشمند صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد! اخبار , اخبار تکنولوژی , کارت الکترونیک همه کارتها در یک کارت اعتباری + تصاویر ترفند ویندوز 8 , آنتی‌ویروس کارهایی که باید هنگام استفاده از رایانه جدید انجام دهید ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 سیستم‌عامل آی , او , اس , تنظیمات گوشی فعال‌سازی حالت شبانه در آی , او , اس 8 آموزش فتوشاپ , تبدیل فایل ویدئویی به gif چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , اخبار , اخبار تکنولوژی , شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت زمین شوی صنعتی , جاروبرقی صنعتی ایستگاه مشاوره , سلامت و زیبـــایی بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده , زندگی شما را به مرز نابودی کشیده است؟ جراحی سینه , جراحی کوچک کردن سینه ها , بزرگ کردن سینه ها , پروتز سینه , جراحی کوچک کردن شکم همه چیز درباره جراحی سینــه و شکــم و لیـزر لیـپـولیـــز بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد عوارض و بیماری های ناشی از مصرف مواد مخدر افیونی پروتز لب , پروتزلب , دستگاه حجم دهنده لب , دستگاه پروتز لب PLP دستگاه پروتز لب PLPحجم دهنده لب باحفظ فرم طبیعی وبدون تزریق ژل درلب ها درمان با طب سوزنی , برطرف کردن چین و چروک , طب سنتی , آشنایی با تاثیرات طب سوزنی بر جوان سازی پوست و اصلاح اندام بدن جراحی بینی , جراحی زیبایی , جراحی بینی و زیبایی , عمل بینی همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی جراحی زیبایی , جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی پلک چشم , جراحی زیبایی ابرو همه چیز درباره جراحی زیبایی پلک و بالا بردن ابروها موهای ضخیم , درمان و رفع ریزش مو , ریزش موی ارثی جلوگیری , درمان ریزش مو , تقویت رشد مو , با کلاه لیزری رشد موی IGROW بوتاکس , تزریق بوتاکس , عوارض بوتاکس , بوتاکس صورت , ژل گونه همه چیز درباره ی تزریـق بوتـاکس و ژل , اثرات زیبـایی , درمانی و عوارض ممکن میکروپیگمنتیشن , میکروپیگمنتیشن ابرو , میکروپیگمنتیشن لب , تاتو , دستگاه میکروپیگمنتیشن آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی) بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آشنایی با انجمن های گمنام 12 قدمی ترک اعتیاد بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد پذیرش اعتیاد و ارتباط صحیح با معتاد کرایولیپولیز چیست , کاهش سایز شکم , لاغری سریع , آب کردن شکم ساده ترین و ارزان ترین راه برای از بین بردن چربــی های شکــم , پهلــو و ران بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد اعتیاد یک بیماری است , و ارتباطی به ضعف اخلاقی و یا تغییرات رفتاری ندارد زیبـایی و تناسب اندام کوچک کردن بینی , روشهای کوچک کردن بینی چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟ کرم گونه , صورت چاق , چاقی صورت اگه صورت لاغری دارید و می خواهید تپل شوید بخوانید لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم چطور در طول 3 روز وزن کم کنیم؟ لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم برطرف کردن ریزش مو و رویش مجدد موها با زاندروکس لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم بدون تزریق بوتاکس لب هایی زیبا داشته باشید آخرین اخبار ایران و جهان  اخبار , اخبار سیاسی , حسن روحانی روحانی:دولت به اقتصاد مقاومتی ملتزم است عکس : ابراز احساسات هدیه تهرانی به سگ ولگرد عاقبت استفاده از مته برقی + عکس زندی جانشین کرار می شود؟ جواب تلخ محبت‌های مادر کارگر ساده به دست همسرش کشته شد/ قاتل: شوهرم بداخلاق و معتاد بود کادر درماني بيمارستان ها , طعمه هاي جديد کلاهبرداران گزارش سایت فیفا از برد پرسپولیس مقابل لخویا دیدارهای مهم رییس جمهور در قم + تصاویر کری جالب قاسم‌خانی بعد از برد پرسپولیس +عکس 3 کشته در سقوط بالگرد ارتش در شمال تهران سایر خبرهای داغ » تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد تبلیغات , تبلیغات اینترنتی این جوری شماره های مزاحم را بلاک کنید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی چگونه چهره ایی زیبا داشته باشیم؟ تبلیغات , تبلیغات اینترنتی یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تبلیغات , تبلیغات اینترنتی قیمت جدیدترین خودروهای روز تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تونل عشــــق (جالب و دیدنی) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تغییر دکوراسیون در سال جدید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز , سکه , دلار تبلیغات , تبلیغات اینترنتی بهترین هدیـــــه برای همسرتان تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت (نوروز94) ---------------- سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه ------------------  اخبار , اخبار اقتصادی , قیمت برق قیمت برق امسال دوبار گران می شود؟ اخبار , اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1 امیدواری صالحی نسبت به توافق هسته‌ای اخبار , اخبار امروز , اخبار جدید اختلاس عادی شد , نگران نباشید! آقای احمدی‌نژاد نوبت سفر شما رسید! روحانی لباس رزم پوشیده است موج جدید کاهش قیمت در بورس وضعيت قيمت ملك در اطراف تهران(+جدول) خودرو رویایی ب‌ام‌و به بازار می آید؟(+عکس) در آزادی بیان , مرگ فقط برای همسايه! تجاوز به زنان آواره سوری در کردستان عراق تشدید شکاف آمریکا و رژیم اسرائیل درباره ایران مراسم ختم دختر آیت‌الله خاتمی مرکل: اروپا به دنبال ساختن امنیت با روسیه است تندترین انتقاد نتانیاهو از قدرت های جهانی انتقاد تند جان کری از نخست وزیر اسرائیل بازتاب برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۹» در تنگه هرمز و خلیج فارس انفجار نسبتاً شدید در نزدیکی سفارت ایران در کابل بازار خودروهای د‌اخلي و وارداتی (+جدول) اف بی‌ آی سه نفر را به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش بازداشت کرد (+ تصاویر) نقش‌های صادق طباطبایی در تحولات انقلاب ---------------- همچنین در بیتوته بخوانید -----------------------  اخبار , اخبار فرهنگی , اخباراحمد مهران فر احمد مهران‌ فر هنوز یخ اش باز نشده؟! اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های ویشگا آسایش ویشکا آسایش در مسابقه خیریه اسکی آلپاین اخبار , اخبار فرهنگی , دستمزد بازیگران تلویزیون فهرست گران‌ترین بازیگران تلویزیونی جهان اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم اهدا جوایز اسکار 2015 تصاویر اجرای لیدی گاگا در اسکار 2015 گاف شوک آور مراسم اسکار 2015 شخصيت هاي سينمايي كه از افراد واقعي الهام گرفته شده اند+تصاویر همه بازیگرانی كه نقش روحانی را بازی کردند واکنش ها به اجرای بد مجری اسکار 2015 شدت گرفت! بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا را بشناسید هدست برقی مخصوص تغییر دادن خلق و خو + تصاویر کشف جسد مومیایی هزار ساله در مجسمه بودا آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور , نکونام , کعبی و دو روزنامه 5 قایق تفریحی شگفت انگیز در دنیا +عکس واکنش عابدزاده به از دست دادن عنوان محبوب ترین پرسپولیسی تکنولوژی ساخت خانه درختی مدرن + تصاویر افتتاح ۱۰ هتل در سال 2015 + تصاویر بنر جالب هواداران منچسترسیتی برای لیونل مسی! + عکس زیباترین رودخانه جهان + تصاویر چهره ها در شبکه‌های اجتماعی باران کوثری: در2سال ممنوع الکاری , حامد بهداد خرجم را می‌داد این روزهای آزاده صمدی همه مردان سریال حریم سلطان صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ TGM Co , | All Rights Reserved - © 2013 باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد , , ,
تاریخ : جمعه 8 اسفند 1393
بازدید : 3640
نویسنده : احمدمولا

غیرفعال کردن Splash Screen در آفیس ۲۰۱۳

برنامه های آفیس ۲۰۱۳, افزونه های آفیس

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , [آژانس مسافرتی , رزروهتل] صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ جمعه , 08 اسفند 1393 کامپیوتر و اینترنتترفندهای کامپیوتریغیرفعال کردن Splash Screen در آفیس ۲۰۱۳ تازه های ترفندهای کامپیوتری  ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 اگر شما نیز به جمع کاربران ویندوز 10 پیوسته‌اید , حتما از این‌ که رایانه‌ خود را به ویندوزی مجهز… فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری آموزش کامپیوتر , رم ریدر آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت سیستم عامل ویندوز , افزایش حافظه ویندوز Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم بیشتر » خانه اخبار داغ نرخ دلار قیمت سکه موبایل خرید خودرو خرید سیم کارت تصاویر دیدنی آژانس گردشگری , رزروهتل , مسافرت و تفریح  غیرفعال کردن Splash Screen در آفیس ۲۰۱۳ مجموعه: ترفندهای کامپیوتری برنامه های آفیس ۲۰۱۳ , افزونه های آفیس زمانی که شما برنامه های آفیس ۲۰۱۳ مانند ورد , اکسل و پاورپوینت را باز می کنید ابتدا یک Splash Screen یا صفحه خوش آمدگویی را مشاهده می کنید , Splass Screen در بازه زمانی بین کلیک کاربر بر روی برنامه های آفیس و بارگذاری کامل برنامه نمایش داده می شود , در این مدتی که Splash Screen نمایش داده می شود تمام فونت ها و افزونه های آفیس بارگذاری می شوند , اگر شما هم در طول روز زیاد از برنامه های آفیس استفاده می کنید شاید مایل نباشید که چندین بار این صفحه را مشاهده کنید , در اینجا قصد داریم نحوه غیرفعال کردن Splash Screen در آفیس ۲۰۱۳ را آموزش دهیم , مایکروسافت در آفیس ۲۰۱۳ یک گزینه برای این کار در نظر گرفته است: # ابتدا یکی از برنام های آفیس ۲۰۱۳ مانند Word را باز کنید , سپس بر روی منوی File کلیک کنید , # از پنل سمت چپ گزینه Options را انتخاب کنید , برنامه های آفیس ۲۰۱۳ , افزونه های آفیس # بعد از باز شدن کادر محاوره ای Options از پنل سمت چپ به زبانه General بروید , سپس در زیر قسمت Start up Options تیک گزینه Show the Start screen when this application starts را بردارید و بر روی OK کلیک کنید , برنامه های آفیس ۲۰۱۳ , افزونه های آفیس # توجه داشته باشید که: ۱ , این گزینه فقط در ورد , پاورپوینت و اکسل وجود دارد و در تنظیمات برنامه های دیگر آفیس ۲۰۱۳ مانند Outlook و OneNote این گزینه وجود ندارد , ۲ , غیرفعال کردن Splash Screen تاثیری در اجرای برنامه های آفیس ندارد فقط باعث می شود تا شما دیگر این صفحه را مشاهده نکنید , برای افزایش سرعت اجرای برنامه های آفیس شما می توانید فونت های نصب شده روی سیستم را کاهش دهید , چون هر بار که برنامه های آفیس اجرا می شوند تمام فونت ها باید Load شوند , * به کاربران حرفه ای توصیه می کنم Splash Screen را غیرفعال نکنند چون اطلاعات خوبی از مراحل Startup برنامه های آفیس را در اختیار ما قرار می دهد , به هر حال این پست یک آموزش بود و ما آن را با شما به اشتراک گذاشتیم , منبع:hinetwork , ir طلاوجواهرات , گردنبند , زیورآلات , جواهرات سال , ساعت , ساعت مچی پیشنهادی عالی برای شگفت زده کردن همسرتان در نوروز انگشتر فیروزه مهناز افشار اگر می خواهدی مغز خودتان را سرحال بیاورید کلیک کنید سفر به ژاپن در نوروز 1394 به صورت رایگان(عجله کنید) لباس های متنوع و بامزه برای کودکان و نوزادان همسرتان را برای عید سورپرایز کنید فقط افراد خوش تیپ و متفاوت کلیک کنند(شیک و زیبا) خواستگار ممنوع خیلی جالب و خنده دار (حتما کلیک کنید) چگونه شماره‌های مزاحم را بلاک کنیم؟ هتلی بسیار زیبا و دیدنی در ترکیه + عکس ازدواج کردید و قصد بارداری دارید؟ بخوانید انواع درد سینــه (ورود آقایان ممنوع) پیشنهادی برای زیباتر شــــدن برای عید نوروز خانه خود را شیک تر و زیبا تر کنید وسایلی که خانه شما برای نوروز 94 شیک خواهد کرد پهلوهای شکم و پهلوی خود را آب کنید لحظات دوست داشتنی خود را خلق کنید 5 حرکت آسان برای داشتن شکمی تخت تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) موهایی ضخیم تر و پرتر داشته باشید خانه های بسیار شیک و زیبا (حتما ببینید) Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 لباس مجلسی زنانه , پخش پوشاک زنانه جدیدترین لباسهای مهمانی را اینجا ببینید کولر , کولرگازی , اسپیلت از حمام کردن لذت ببرید با , , , آژانس مسافرتی , رزروهتل بهترین و مجلل ترین هتل های دبی ترک سیگار , راه ترک سیگار , روش ترک سیگار خطراتی که همه دختر , پسرها را تهدید خواهد کرد روغن نباتی , روغن مایع یک پیشنهاد برای غذای خوشمزه تــر آژانس مسافرتی , رزروهتل رستوران های دبی(شاید تا به حال ندیده باشید) چینی , ظروف چینی , چینی زرین جدیدترین و مدرن ترین ظروف چینی زیورآلات , فروشگاه زیورآلات مخصوص افراد خوش تیپ و متفاوت دستگاه تصفیه هوا , دستگاه تصفیه آب این نکات را همه زنان باید بدانند پس بخوانید یبوست , بیماری شقاق , بواسیر مدفوع خشک یکی از عوامل بیماری , , , قیمت خودرو در بازار , خرید خودرو خرید و فروش ماشین با هر قیمتی که بخواهید درآمداینترنتی , فروش شارژ فروشگاه اینترنتی محصولات ایرانسل چینی , ظروف چینی , چینی زرین جدیدترین و مدرن ترین ظروف چینی پوشاک , مدروز , دنیای مد شیک بپوشید شیک زندگی کنید پد روزانه , نواربهداشتی دوره عادت ماهیانه ( فقط بانوان بخوانند) موهای فر , بیگودی جادویی با کمترین هزینه موهــای خود را فــر کنید هایپراستار , سوپرمارکت لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت انیمشین نبردآخرالزمان , انیمیشن جدید ایرانی این انیمیشن زیبای ایرانی را حتما ببینید قیمت خودرو در بازار , خرید خودرو قیمت جدیدترین خودروهای روز پاناسونیک , لوازم خانگی سفر به ژاپن به صورت رایگان(عجله کنید) همرا اول همه همراه اولی ها حتما بخوانند(عجله کنید) دندان پزشکی , بیمه دندان پزشکی دیگر نگران هزینه های دندانپزشکی نباشید تازه های کامپیوتر و اینترنت(گرافیک , موبایل و کامپیوتر جیبی , اختراعات جدید , ترفندها و , , , ) سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت  طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ اینترنت مارکتینگ آموزش تایپ سریع , افزونه‌ بهبود تایپ فارسی و انگلیسی با افزونه کاربردی فایرفاکس ساعت , ساعت هوشمند , ساعت هوشمند پبل لو رفتن تصویری از ساعت هوشمند پبل با نمایشگر رنگی سیستم‌عامل مک , ترفندهای کامپیوتری تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک ترفندهای کامپیوتری , سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری اخبار , اپلیکیشنGoogle Keep , اخبار تکتولوژی اپلیکیشنی با قابلیت‌های متفاوت/ از ارتباط با گجت‌ها تا یادداشت برداری گوشی Coolpad Ivvi K1 , ویژگیهای گوشی Coolpad Ivvi K1 , باریک ترین گوشی جهان با گوشی Coolpad Ivvi K1 آشنا شوید اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , لپ‌تاپ‌های پاناسونیک , لپ تاپ Toughbook CF-54 , لپ تاپ پاناسونیک از سری لپ‌تاپ‌های جان‌سخت Toughbook CF-54 رونمایی کرد اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! هدفون HE1000 , ویژگیهای هدفون HE1000 , حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا حرفه‌ای‌ترین هدفون دنیا روانه بازار شد فرمت اطلاعات , پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت تبلیغات جدیدترین گوشی های htc یک راه برای زیباتر شدن خانه تکانی ( خیلی راحت) تورهای نورزو 94 لباس های بسیار زیبا تبلیغات خانه ایی شیک در نوروز 94 میوه ایی شگفت انگیز اندامی زیبا فقط با , , , افزایش درآمد با , , , خانه ایی شیک و متفاوت تبلیغات قیمت جدیدترین خودروها مخصوص شیک پوش ها کارت شارژ هدیه مادرها بخوانند تورکیش 94 (ارزان) اخبار سرگرمی سلامت اسرار خانه داری دنیای مد روانشناسی آرایش و زیبایی گردشگری زناشویی آشپزی و تغذیه کودکان و والدین فرهنگ و هنر مذهبی کامپیوتر و اینترنت علمی ورزش بازار جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی ابرو‎ , جراحی زیبایی کلکسیون جدید برندها , اخباربرندها فرش مشهد , چرم مشهد کارت شارژ مستقیم کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )  سیستم‌عامل اندروید , صفحات خانگی اندروید , تبلت حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید تبلت‌های اندرویدی , تبلتهای ارزان , ارزان ترین تبلتهای آندروید 10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی آموزش فتوشاپ , افكت تصوير , روتوش عکس ساخت افکت پازل در فتوشاپ کاهش حجم متن , حجم فایل , ترفندهای اینترنتی دو راه ساده اما پر کاربرد برای کاهش حجم متن ها و عکس هایتان ! گوشی هوشمندSony Xperia C , قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C , بررسی گوشی سونی اکسپریا بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C اخبار , اخبار تکنولوژی , نمایشگاه جهانی موبایل 2014 نمایشگاه جهانی موبایل 2014 مودم‌های وای‌فای , شبکه‌های بی‌سیم خانگی 5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای شارژر , دستگاه Fuel چیست , شارژر Fuel ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس اخبار , اخبارتکنولوژی , محصولات سامسونگ همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان , برنامه پاورپوینت , آموزش تصویری پاورپوینت آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت سوم) دوربین های نیکون , جدیدترین دوربین های نیکون , انواع دوربین های نیکون جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix مرورگر سافاری , آی‌پد , ترفندهای آیپد بستن همزمان کلیه تب‌ها در سافاری دستبند هوشمند Samsung , دستبند هوشمند Gear Fit , کاربرد دستبند هوشمند دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده بهینه سازی ویندوز 7 با استفاده از ابزار troubleshooter , افزایش سرعت سیستم 9 روش ساده جهت بهینه سازی ویندوز 7 مرورگر Mozilla Firefox , تنظیمات مرورگر , ترفندهای اینترنتی راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox فبلت , فبلت چیست , بهترین فبلت ها معرفی چهار فبلت برتر دنیا پین کردن آیکن به تسکبار , نوار وظیفه , ترفندهای ویندوز 8 ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar طریقه جستجو در گوگل , روشهای جستجو در گوگل روش‌های جستجو در گوگل گرانترین گوشی ها , گران ترین موبایل های دنیا , گران قیمت ترین گوشی های موبایل گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید فتوشاپ , آرایش چشم در فتوشاپ , ترفندهای فتوشاپ زنده تر کردن چشم ها توسط فتوشاپ! اخبار , اخبار تکنولوژی , قیمت تبلت پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار جی میل , ترفندهای اینترنتی , آموزش ارسال ایمیل چگونه اقدام به فرستادن ایمیل های «خود ویرانگر» کنیم؟ تلفن هوشمند , تلفن هوشمند روبیک , تغییر سایز تلفن هوشمند تصاویر موبایلی که سایزش تغییر می کند استفاده از بیشترین فضای آیفون , iphone , چگونه بیشترین فضای آیفونم را داشته باشم؟ iBitz Kid , گجت iBitz Kid , کاربردهای گجت iBitz Kid iBitz Kid ؛ گجتی با هدف تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل ارسال ایمیل , ترفند ویندوز 8 , صفحه شروع ویندوز ۸ آموزش اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز ۸ به همراه تصاویر جستجوی سریع در گوگل , مرورگر گوگل کروم جستجوی سریع‌ در مرورگر کروم(chrome) , موزیلا(mozila) و سافاری(safari) لپ‌تاپ‌ , لپ‌تاپ‌ لنوو G510 , لپ‌تاپ‌های لنوو معرفی لپ تاپ لنوو G510 افزایش سرعت کامپیوتر , خانه تکانی افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 8 و خانه تکانی آن لپ تاپ , لپ تاپ حرفه ای , خرید لپ تاپ حرفه ای ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب سیستم‌ عامل‌ آی , او , اس , ارسال‌نشدن ایمیل , ترفند موبایل مشکلات سیستم آی , او , اس و راههای رفع آن دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710 راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر تمیز کردن قطعات سیستم , تمیزکردن cd-drive چطور رايانه خود را خانه تكاني كنيم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , پرفروش ترین تبلت , راهنمای خرید تبلت 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی ایجاد الگوی قفل گوشی , گوشی موبایل باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) گجت , بهترین لپ تاپ , بهترین گجت ها برای سفر گجت های به درد بخور در سفر رژیم غذایی دکتر کرمانی , کالری مواد غذایی , غذاهای رژیمی , رژیم آنلاین دکتر کرمانی دسته گل طبیعی , دسته گل تزریق بوتاکس , جراحی زیبایی بینی آژانس مسافرتی , رزروهتل آژانس مسافرتی , رزرو هتل تبلیغات , ثبت آگهی رایگان هتل ایران , هتل های آنلاین هتل ایران , هتل های آنلاین آژانس مسافرتی , تور ترکیه اچ تی سی بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد , بلیط کده , هتل , مسافرت , تور آژانس تفریحی , رزروهتل , تفریحی گردشگری لوازم بدنسازی , دستگاه های پزشکی جراحی بینی , جراحی زیبایی بینی , جراحی پلاستیک بینی تور لحظه آخری , آژانس مسافرتی فال حافظ فال انبیاء فال روزانه فال روز تولد فال چوب طالع هندی سایر فالها استخاره با قرآن تعبیر خواب اوقات شرعی نهج البلاغه صحیفه سجادیه مطالب خنده دار اس ام اس ها فال بـازار تصاویر دیدنی کمک به خیریه , کمکهای مردمی , کودکان بی سرپرست آژانس مسافرتی , رزرو هتل هایپراستار شارژ اینترنت , خرید شارژ اینترنت پـربیننده های کامپیوتر تـازه ترین های کامپیوتر  صفحه‌کلید , صفحه‌کلید هوشمند , قابلیت های صفحه‌کلید هوشمند صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد! اخبار , اخبار تکنولوژی , کارت الکترونیک همه کارتها در یک کارت اعتباری + تصاویر ترفند ویندوز 8 , آنتی‌ویروس کارهایی که باید هنگام استفاده از رایانه جدید انجام دهید ورد ۲۰۱۳ , ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳ , paste کنیم؟ اخبار تکنولوژِی , گوشی گوگل نکسوس 9 , ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! ویندوز 10 , سیستم‌عامل دریافت سریع‌تر به‌روزرسانی‌های ویندوز 10 سیستم‌عامل آی , او , اس , تنظیمات گوشی فعال‌سازی حالت شبانه در آی , او , اس 8 آموزش فتوشاپ , تبدیل فایل ویدئویی به gif چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟ اخبار , اخبار تکنولوژی , تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض , تماشای فیلم درخواستی , , , اخبار , اخبار تکنولوژی , شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت زمین شوی صنعتی , جاروبرقی صنعتی ایستگاه مشاوره , سلامت و زیبـــایی بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد پذیرش اعتیاد و ارتباط صحیح با معتاد جراحی زیبایی , جراحی زیبایی پلک , جراحی زیبایی پلک چشم , جراحی زیبایی ابرو همه چیز درباره جراحی زیبایی پلک و بالا بردن ابروها بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد اعتیاد یک بیماری است , و ارتباطی به ضعف اخلاقی و یا تغییرات رفتاری ندارد موهای ضخیم , درمان و رفع ریزش مو , ریزش موی ارثی جلوگیری , درمان ریزش مو , تقویت رشد مو , با کلاه لیزری رشد موی IGROW درمان با طب سوزنی , برطرف کردن چین و چروک , طب سنتی , آشنایی با تاثیرات طب سوزنی بر جوان سازی پوست و اصلاح اندام بدن جراحی سینه , جراحی کوچک کردن سینه ها , بزرگ کردن سینه ها , پروتز سینه , جراحی کوچک کردن شکم همه چیز درباره جراحی سینــه و شکــم و لیـزر لیـپـولیـــز پروتز لب , پروتزلب , دستگاه حجم دهنده لب , دستگاه پروتز لب PLP دستگاه پروتز لب PLPحجم دهنده لب باحفظ فرم طبیعی وبدون تزریق ژل درلب ها جراحی بینی , جراحی زیبایی , جراحی بینی و زیبایی , عمل بینی همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده , زندگی شما را به مرز نابودی کشیده است؟ کرایولیپولیز چیست , کاهش سایز شکم , لاغری سریع , آب کردن شکم ساده ترین و ارزان ترین راه برای از بین بردن چربــی های شکــم , پهلــو و ران میکروپیگمنتیشن , میکروپیگمنتیشن ابرو , میکروپیگمنتیشن لب , تاتو , دستگاه میکروپیگمنتیشن آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی) بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد آشنایی با انجمن های گمنام 12 قدمی ترک اعتیاد بهبود اعتیاد , تست اعتیاد , درمان اعتیاد عوارض و بیماری های ناشی از مصرف مواد مخدر افیونی بوتاکس , تزریق بوتاکس , عوارض بوتاکس , بوتاکس صورت , ژل گونه همه چیز درباره ی تزریـق بوتـاکس و ژل , اثرات زیبـایی , درمانی و عوارض ممکن زیبـایی و تناسب اندام کوچک کردن بینی , روشهای کوچک کردن بینی چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟ کرم گونه , صورت چاق , چاقی صورت اگه صورت لاغری دارید و می خواهید تپل شوید بخوانید لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم چطور در طول 3 روز وزن کم کنیم؟ لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم برطرف کردن ریزش مو و رویش مجدد موها با زاندروکس لاغری , لاغری سریع , لاغری شکم بدون تزریق بوتاکس لب هایی زیبا داشته باشید آخرین اخبار ایران و جهان  اخبار , اخبار سیاسی , حسن روحانی روحانی:دولت به اقتصاد مقاومتی ملتزم است عکس : ابراز احساسات هدیه تهرانی به سگ ولگرد عاقبت استفاده از مته برقی + عکس زندی جانشین کرار می شود؟ جواب تلخ محبت‌های مادر کارگر ساده به دست همسرش کشته شد/ قاتل: شوهرم بداخلاق و معتاد بود کادر درماني بيمارستان ها , طعمه هاي جديد کلاهبرداران گزارش سایت فیفا از برد پرسپولیس مقابل لخویا دیدارهای مهم رییس جمهور در قم + تصاویر کری جالب قاسم‌خانی بعد از برد پرسپولیس +عکس 3 کشته در سقوط بالگرد ارتش در شمال تهران سایر خبرهای داغ » تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد تبلیغات , تبلیغات اینترنتی این جوری شماره های مزاحم را بلاک کنید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی چگونه چهره ایی زیبا داشته باشیم؟ تبلیغات , تبلیغات اینترنتی یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تبلیغات , تبلیغات اینترنتی قیمت جدیدترین خودروهای روز تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تونل عشــــق (جالب و دیدنی) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) تبلیغات , تبلیغات اینترنتی تغییر دکوراسیون در سال جدید تبلیغات , تبلیغات اینترنتی جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز , سکه , دلار تبلیغات , تبلیغات اینترنتی بهترین هدیـــــه برای همسرتان تبلیغات , تبلیغات اینترنتی لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت (نوروز94) ---------------- سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه ------------------  اخبار , اخبار اقتصادی , قیمت برق قیمت برق امسال دوبار گران می شود؟ اخبار , اخبار سیاست خارجی , مذاکرات ایران و 5+1 امیدواری صالحی نسبت به توافق هسته‌ای اخبار , اخبار امروز , اخبار جدید اختلاس عادی شد , نگران نباشید! آقای احمدی‌نژاد نوبت سفر شما رسید! روحانی لباس رزم پوشیده است موج جدید کاهش قیمت در بورس وضعيت قيمت ملك در اطراف تهران(+جدول) خودرو رویایی ب‌ام‌و به بازار می آید؟(+عکس) در آزادی بیان , مرگ فقط برای همسايه! تجاوز به زنان آواره سوری در کردستان عراق تشدید شکاف آمریکا و رژیم اسرائیل درباره ایران مراسم ختم دختر آیت‌الله خاتمی مرکل: اروپا به دنبال ساختن امنیت با روسیه است تندترین انتقاد نتانیاهو از قدرت های جهانی انتقاد تند جان کری از نخست وزیر اسرائیل بازتاب برگزاری رزمایش «پیامبر اعظم ۹» در تنگه هرمز و خلیج فارس انفجار نسبتاً شدید در نزدیکی سفارت ایران در کابل بازار خودروهای د‌اخلي و وارداتی (+جدول) اف بی‌ آی سه نفر را به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش بازداشت کرد (+ تصاویر) نقش‌های صادق طباطبایی در تحولات انقلاب ---------------- همچنین در بیتوته بخوانید -----------------------  اخبار , اخبار فرهنگی , اخباراحمد مهران فر احمد مهران‌ فر هنوز یخ اش باز نشده؟! اخبار , اخبار فرهنگی , عکس های ویشگا آسایش ویشکا آسایش در مسابقه خیریه اسکی آلپاین اخبار , اخبار فرهنگی , دستمزد بازیگران تلویزیون فهرست گران‌ترین بازیگران تلویزیونی جهان اخبار , اخبار فرهنگی , مراسم اهدا جوایز اسکار 2015 تصاویر اجرای لیدی گاگا در اسکار 2015 گاف شوک آور مراسم اسکار 2015 شخصيت هاي سينمايي كه از افراد واقعي الهام گرفته شده اند+تصاویر همه بازیگرانی كه نقش روحانی را بازی کردند واکنش ها به اجرای بد مجری اسکار 2015 شدت گرفت! بادیگاردهای معروف‌ترین چهره‌های دنیا را بشناسید هدست برقی مخصوص تغییر دادن خلق و خو + تصاویر کشف جسد مومیایی هزار ساله در مجسمه بودا آخرین وضعیت شکایت قلعه نویی از فردوسی پور , نکونام , کعبی و دو روزنامه 5 قایق تفریحی شگفت انگیز در دنیا +عکس واکنش عابدزاده به از دست دادن عنوان محبوب ترین پرسپولیسی تکنولوژی ساخت خانه درختی مدرن + تصاویر افتتاح ۱۰ هتل در سال 2015 + تصاویر بنر جالب هواداران منچسترسیتی برای لیونل مسی! + عکس زیباترین رودخانه جهان + تصاویر چهره ها در شبکه‌های اجتماعی باران کوثری: در2سال ممنوع الکاری , حامد بهداد خرجم را می‌داد این روزهای آزاده صمدی همه مردان سریال حریم سلطان صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ TGM Co , | All Rights Reserved - © 2013 باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد , , ,
تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1393
بازدید : 5314
نویسنده : احمدمولا

آیا نصب فایروال روی ویندوز نیاز است؟

فایروال چه وظیفه ای دارد؟ آیا لازم است یک فایروال نصب کنم؟

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , ترفندهای کامپیوتری , آموزش کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , وبسایت رایگان افزار جستجو در بخش ویندوز آیا نصب فایروال روی ویندوز نیاز است؟ آیا نصب فایروال روی ویندوز نیاز است؟ فایروال چه وظیفه ای دارد؟ آیا لازم است یک فایروال نصب کنم؟ بهتر است اول توضیح بدهیم که فایروال در کامپیوتر ما چه نقشی را ایفا می کند , وظیفه فایروال جلوگیری از برقراری تماس های مشکوک با دنیای خارج از کامپیوتر شما است , این دنیای خارج می تواند کامپیوتر دیگری در شبکه یا یک گره در سطح اینترنت باشد , فایروال این وظیفه را با قوانین از قبل تعریف شده و قوانینی که کاربر به آن اضافه می کند انجام می دهد , در بعضی موارد مشکوک که قانونی برای آن تعریف نشده باشد , فایروال از کاربر می پرسد که چه عملی در مقابل ارتباط درخواستی انجام دهد , تنظیم قانون؟ منظور از قانون , همان رول (Rule) است که با چند مثال آن را شرح می دهیم , از فایروال بخواهیم اجازه ندهد IP هایی که ما تعیین می کنیم به کامپیوتر ما دسترسی داشته باشند , از فایرول بخواهیم که اجازه ندهد نرم افزار هایی که تعیین می کنیم به اینترنت دسترسی داشته باشند , آیا فایروال ویندوز از پس وظیفه خود به خوبی بر می آید؟ خب در این مورد باید اول به این اشاره کرد که ویندوز تا قبل از Windows XP SP2 فاقد هرگونه فایروال از قبل نصب شده بود , ولی از ویندوز اکس پی سرویس پک 2 که فایروال به آن اضافه شد , امنیت کاربر را از جنبه وظیفه یک فایروال حفظ می کند , نکته مثبت درباره فایروال ویندوز این است که به ندرت مزاحم کاربر می شود و از او در مورد تصمیم گیری سوال می پرسد , و نکته منفی درباره آن این است که تنظیم قانون های جدید در آن کمی دشوار تر از تنظیم قانون در فایروال های ارایه شده توسط شرکت های دیگر است , بالاخره نصب فایروال لازم است یا نه؟ لازم است اگر از ویندوزی قدیمی تر از Windows XP Service Pack 2 استفاده می کنید , می خواهید کنترل بیشتری روی اتصال نرم افزار ها به اینترنت یا شبکه محلی داشته باشید , (و مسلما اگر حوصله و اعصاب مدام جواب دادن به فایروال را دارید) لازم نیست اگر به نرم افزار های نصب شده روی کامپیوتر خود اعتماد دارید و نیازی به مدیریت روی اتصال آن ها به اینترنت و شبکه ندارید , توسط داریوش علیپور | 2013/07/19 | امنیت Magazine مجله تکنولوژی امنیت توسط داریوش علیپور | 2013/07/19 آخرین های مرکز دانلود ویندوز BitTorrent BitTorrent 7 , 9 , 2 Build 38759 uTorrent uTorrent 3 , 4 , 2 Build 38758 VirtualBox VirtualBox 4 , 3 , 22 Build 98236 AntiVir Personal AntiVir Personal 15 , 0 , 8 , 624 doPDF doPDF 8 , 2 , 927 Shockwave Player Shockwave Player 12 , 1 , 7 , 157 VirtualDJ VirtualDJ 8 , 0 , 2139 MySQL MySQL 5 , 6 , 23 Wise Care 365 Wise Care 365 3 , 45 FileZilla FileZilla 3 , 10 , 1 , 1 آخرین های مرکز دانلود مک BitTorrent BitTorrent 7 , 4 , 2 uTorrent uTorrent 1 , 8 , 6 Build 35247 Adobe Air Adobe Air 15 , 0 , 0 , 293 Adobe Flash Player Adobe Flash Player 15 , 0 , 0 , 189 Opera Opera 25 , 0 , 1614 , 50 FileZilla FileZilla 3 , 9 , 0 , 6 iTunes iTunes 12 , 0 , 1 Firefox Firefox 33 , 0 , 1 Thunderbird Thunderbird 31 , 2 The Gimp The Gimp 2 , 8 , 14 مرکز دانلود درباره مرکز دانلود هدف از ساخت مرکز دانلود نرم افزار های رایگان در وبسایت رایگان افزار , فراهم آوردن نرم افزار های رایگان با کیفیت و در بسیاری از موارد , جایگزین نرم افزار های مشابه غیر رایگان است , از این رو , کاربران سراسر دنیا می توانند با کاهش هزینه و خیالی آسوده بوسیله رعایت قوانین کپی رایت اقدام به استفاده از طیف وسیعی از انواع نرم افزار و حتی سیستم عامل رایگان کنند , و در آخر شایان ذکر است که رعایت قوانین کپی رایت , به رشد و پیشرفت فناوری اطلاعات می انجامد , مایکروسافت ویندوز آفیس آنتی ویروس و امنیت انتقال فایل ایمیل و چت بازی توسعه دهنده تونینگ سیستم سیستمی شبکه و اینترنت شبیه ساز - ویرچوال ماشین فایل , لوح , دیسک , مرورگر وب ویدیو و صدا گرافیکی و تصویر اپل مکینتاش - Mac OS X آفیس انتقال فایل ایمیل و چت اینترنت و شبکه توسعه دهنده تونینگ سیستم سیستمی مرورگر ویدیو و صدا گرافیکی و تصویر سیستم عامل لینوکس مجله تکنولوژی دسته بندی مطالب آموزش اخبار سایت امنیت اینترنت و شبکه بازی بررسی برنامه و بازی موبایل تکنولوژی لینک دوستان مرجع تخصصی آشپزی و تغذیه خرید شارژ سیم کارت فروشگاه اینترنتی وب ویترین برلیان پیانو (در مارکت بازار) Alexa Certified Site Stats for rayeganafzar , com Review rayeganafzar , com on alexa , com RSS © 2015 رایگان افزار برای ما پیام بفرستید , ,
تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1393
بازدید : 4628
نویسنده : احمدمولا

یکی از عواملی که باعث سوختن فلش مموری می شود (در ورژن های قدیمی) کشیدن فلش بدون انتخاب گزینه Safely Remove Hardware یا Eject می باشد . در ورژن های قبلی فلش مموری ، زمانیکه انتقال اطلاعات انجام میگرفت اگر یکدفعه فلش مموری را از پورت USB جدا می کردیم ، می سوخت و دیگر دسترسی به اطلاعات نداشتیم .

ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموریجهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید

 

 



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , پرتال اجتماعی بیتوته آژانس مسافرتی,رزروهتل صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ دوشنبه, 04 اسفند 1393 کامپیوتر و اینترنتترفندهای کامپیوتریEject کردن حرفه ای فلش مموری تازه های ترفندهای کامپیوتری  فرمت اطلاعات, پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ مشکل Write Protected به این معنی که اجازه فرمت اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات را به شما نمی‌دهد , اما… ورد ۲۰۱۳, ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳، paste کنیم؟ ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری آموزش کامپیوتر , رم ریدر آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت سیستم عامل ویندوز, افزایش حافظه ویندوز Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم امکانات مخفی Word ۲۰۱۳, نوشتن معادلات ریاضی در با این پنج قابلیت مخفی در واژه پرداز Word آشنا شوید بیشتر » خانه اخبار داغ نرخ دلار قیمت سکه موبایل خرید خودرو خرید سیم کارت تصاویر دیدنی آژانس گردشگری,رزروهتل,مسافرت و تفریح  EJECT کردن حرفه ای فلش مموری مجموعه: ترفندهای کامپیوتری اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت یکی از عواملی که باعث سوختن فلش مموری می شود (در ورژن های قدیمی) کشیدن فلش بدون انتخاب گزینه Safely Remove Hardware یا Eject می باشد , در ورژن های قبلی فلش مموری ، زمانیکه انتقال اطلاعات انجام میگرفت اگر یکدفعه فلش مموری را از پورت USB جدا می کردیم ، می سوخت و دیگر دسترسی به اطلاعات نداشتیم , خوب راه حلی برای این گزینه در ویندوز ۷ وجود دارد که با فعال کردن آن می توانیم فلش مموری را بدون Eject کردن از پورت USB جدا کنیم , 1- برای انجام اینکار بر روی منوی استارت کلیک کرده و در کادر جستجو تایپ کنید Device Manager , در بالای کادر جستجو نتایج نمایش داده می شود , گزینه مورد نظر را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید , ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری 2 - در قسمت Disk Drive فلش مموریهای نصب شده به کیس نمایش داده می شود , بر روی یکی از آنها به دلخواه دابل کلیک میکنم تا صفحه مربوط به تنظیمات فعال شود , ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری 3- همانطور که مشاهده می کنید صفحه باز شده دارای چند تب می باشد , بر روی تب Policies کلیک کنید , ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری 4- بسیار خوب ۲ گزینه در این قسمت وجود دارد , در صورتیکه بخواهید فلش مموری را بدون Eject کردن از پورت USB خارج کنید ، کافیست گزینه Quick Removal را انتخاب کرده و بر روی کلید OK کلیک کنید , با انتخاب گزینه دوم هم باید قبل از کشیدن فلش مموری از گزینه Safely Remove Hardware استفاده کنیم , به همین راحتی می شود از سوختن فلش مموری جلوگیری کرد , امیدوارم آموزش خوبی بوده باشد ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری منبع:myp30 , ir طلاوجواهرات،گردنبند،زیورآلات,جواهرات سال،ساعت،ساعت مچی راه هایی برای زیباتر شدن چهره شما تورهای ویژه نوروز 94 با قیمتی مناسب زیبایی های ترکیه + عکس (حتما ببینید) لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد برای نوروز 94 تیپی متفاوت داشته باشید همه خانم ها کلیک کنند همراه اولی ها : کارت شارژ هدیه دریافت کنید جدیدترین لباس های شب و مهمانی سال 2015 خطراتی که همه دختر، پسرها را تهدید خواهد کرد تور ویژه دبی (سه شب) فروش تورهای ویژه نوروز + قیمت در سال جدید اندامی زیبا داشته باشید (به همین راحتی) قیمت روز سیم کارت 0912 برای عید نوروز خانه خود را شیک تر و زیبا تر کنید بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید خطراتی که همه دختر، پسرها را تهدید خواهد کرد جدیدترین و زیباترین گل آرایی و میوه آرایی سال از حمام کردن لذت ببرید با , , , یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تورهای آنتالیا ، دبی ، کیش و مالزی در ویرلن Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 روغن نباتی,روغن مایع یک پیشنهاد برای غذای خوشمزه تــر جراحی,جراحی بینی,جراحی زیبایی گونه هایتان را اینگونه برجسته کنید , , , زیباترین لباس عروس نوعروس,نوعروس آلبوم نو عــــــروس جشن,جشنامه همه خانم ها کلیک کنند فشارسنج,دستگاه دیجیتالی فشارسنج تست فشار خــون در چند دقیقــه آژانس مسافرتی,رزرو هتل زیبایی های ترکیه + تصویر (جالب و دیدنی) آژانس مسافرتی,رزروهتل رستوران های دبی(شاید تا به حال ندیده باشید) رژیم،رژیم درمانی عوامل موثــر در ریـــزش مو لباس مجلسی زنانه,پخش پوشاک زنانه جدیدترین لباسهای مهمانی را اینجا ببینید زیورآلات,فروشگاه زیورآلات مخصوص افراد خوش تیپ و متفاوت رزروهتل,بهترین هتل ها یکی از زیباترین هتل های چالــــوس جراحی بینی,جراحی زیبایی,عمل زیبایی چگونه ابرو های زیبا داشته باشیم ؟ آژانس مسافرتی,رزرو هتل استانبول در نوروز 94 ( عجله کنید) رزروهتل,بهترین هتل ها یکی از بهترین هتل های یزد لباس نوزاد،لباس کودک,لباس بچه لیست لوازم سیسمونی نوزاد مد,مدروز مخصوص دختر،پسرهای با کلاس و خوش تیپ جراحی بینی,عمل جراحی,جراح زیبایی پیشنهاد های یک دکتر متخصص برای زیبا تر شدن دسته گل طبیعی,دسته گل جدیدترین و زیباترین گل آرایی و میوه آرایی سال دستمال مرطوب بچه,پوشک بچه رشد کودکان (مادران حتما بخوانند) جراحی بینی,جراحی زیبایی,عمل زیبایی چگونه چهره ای زیباتر داشته باشیم؟ قیمت خودرو در بازار,خرید خودرو قیمت جدیدترین خودروهای روز چربی شکم,رژیم لاغری چربی های شکمتان را از بین ببرید تازه های کامپیوتر و اینترنت (گرافیک، موبایل و کامپیوتر جیبی، اختراعات جدید، ترفندها و , , , ) سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت  تشک هوشمند,ویژگیهای تشک هوشمند,کاربردهای تشک هوشمند تشک هوشمند هم از راه رسید اخبار,اخبار تکنولوژی,شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,چمدان هوشمند چمدان هوشمند حساس به اثر انگشت + تصاویر سیستم‌عامل مک, ترفندهای کامپیوتری تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری کیبوردی با تغییر نمادها,کیبورد Jaasta,صفحه کلید Jaasta،کیبوردی با کلیدهای جوهر الکترونیک و قابلیت تغییر نمادها تلفن همراه,حلقه Nod,اختراعات جدید کنترل تلفن همراه و تبلت با ایما و اشاره طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ اینترنت مارکتینگ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت افکت های عکس, فتوشاپ آموزش ساخت پرتره ی مربعی بلندگو, بلندگوی Ecopebble Powerbank, بلندگوی بلوتوثی ساخت بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری لپ‌تاپ‌های پاناسونیک,لپ تاپ Toughbook CF-54,لپ تاپ پاناسونیک از سری لپ‌تاپ‌های جان‌سخت Toughbook CF-54 رونمایی کرد سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت اخبار سرگرمی سلامت اسرار خانه داری دنیای مد روانشناسی آرایش و زیبایی گردشگری زناشویی آشپزی و تغذیه کودکان و والدین فرهنگ و هنر مذهبی کامپیوتر و اینترنت علمی ورزش بازار فرش مشهد,چرم مشهد جراحی زیبایی پلک,جراحی زیبایی ابرو‎,جراحی زیبایی کلکسیون جدید برندها,اخباربرندها کارت شارژ مستقیم کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )  دستگاه‌های هوشمند , تبلت , خرید موبایل 6 نکته که پس از خرید دستگاه هوشمند باید به آنها توجه کنید اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه جذاب ترین گجت های ماه / از عینک جراح تا دست بیونیک دارای حس اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی معرفی 10 تبلت ویندوزی(+تصاویر) رایحه پراکنی آیفون,Scentee,Scentee چیست رایحه پراکنی آیفون هنگام آلارم کاهش مصرف اینترنت, ترفندهای اینترنت, ویندوز 8 کاهش حجم مصرفی اینترنت در ویندوز 8 + آموزش سیستم‌عامل اندروید, صفحات خانگی اندروید, تبلت حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید 10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی آموزش فتوشاپ, افكت تصوير, روتوش عکس ساخت افکت پازل در فتوشاپ کاهش حجم متن, حجم فایل, ترفندهای اینترنتی دو راه ساده اما پر کاربرد برای کاهش حجم متن ها و عکس هایتان ! گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C اخبار,اخبار تکنولوژی,نمایشگاه جهانی موبایل 2014 نمایشگاه جهانی موبایل 2014 مودم‌های وای‌فای , شبکه‌های بی‌سیم خانگی 5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای شارژر,دستگاه Fuel چیست,شارژر Fuel ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس اخبار ,اخبارتکنولوژی,محصولات سامسونگ همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان , برنامه پاورپوینت, آموزش تصویری پاورپوینت آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت سوم) دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix مرورگر سافاری, آی‌پد, ترفندهای آیپد بستن همزمان کلیه تب‌ها در سافاری دستبند هوشمند Samsung ,دستبند هوشمند Gear Fit,کاربرد دستبند هوشمند دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده بهینه سازی ویندوز 7 با استفاده از ابزار troubleshooter, افزایش سرعت سیستم 9 روش ساده جهت بهینه سازی ویندوز 7 مرورگر Mozilla Firefox , تنظیمات مرورگر , ترفندهای اینترنتی راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها معرفی چهار فبلت برتر دنیا پین کردن آیکن به تسکبار, نوار وظیفه, ترفندهای ویندوز 8 ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar طریقه جستجو در گوگل,روشهای جستجو در گوگل روش‌های جستجو در گوگل گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید فتوشاپ, آرایش چشم در فتوشاپ,ترفندهای فتوشاپ زنده تر کردن چشم ها توسط فتوشاپ! اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار جی میل, ترفندهای اینترنتی, آموزش ارسال ایمیل چگونه اقدام به فرستادن ایمیل های «خود ویرانگر» کنیم؟ تلفن هوشمند,تلفن هوشمند روبیک,تغییر سایز تلفن هوشمند تصاویر موبایلی که سایزش تغییر می کند استفاده از بیشترین فضای آیفون, iphone, چگونه بیشترین فضای آیفونم را داشته باشم؟ iBitz Kid,گجت iBitz Kid,کاربردهای گجت iBitz Kid iBitz Kid ؛ گجتی با هدف تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل ارسال ایمیل, ترفند ویندوز 8, صفحه شروع ویندوز ۸ آموزش اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز ۸ به همراه تصاویر جستجوی سریع در گوگل, مرورگر گوگل کروم جستجوی سریع‌ در مرورگر کروم(chrome)،موزیلا(mozila) و سافاری(safari) لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو معرفی لپ تاپ لنوو G510 افزایش سرعت کامپیوتر,خانه تکانی افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 8 و خانه تکانی آن لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب سیستم‌ عامل‌ آی , او , اس, ارسال‌نشدن ایمیل, ترفند موبایل مشکلات سیستم آی , او , اس و راههای رفع آن دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710 راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت اخبار,اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر تمیز کردن قطعات سیستم , تمیزکردن cd-drive چطور رايانه خود را خانه تكاني كنيم؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی ایجاد الگوی قفل گوشی,گوشی موبایل باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) رژیم غذایی دکتر کرمانی,کالری مواد غذایی,غذاهای رژیمی,رژیم آنلاین دکتر کرمانی آژانس مسافرتی,تور ترکیه آژانس مسافرتی,رزرو هتل اچ تی سی جراحی بینی، جراحی زیبایی بینی، جراحی پلاستیک بینی آژانس مسافرتی,رزروهتل بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد, بلیط کده, هتل ,مسافرت ,تور هتل ایران,هتل های آنلاین تزریق بوتاکس,جراحی زیبایی بینی دسته گل طبیعی,دسته گل هتل ایران,هتل های آنلاین لوازم بدنسازی,دستگاه های پزشکی تور لحظه آخری,آژانس مسافرتی آژانس تفریحی,رزروهتل,تفریحی گردشگری تصاویر جذاب,عکسهای زیبا,عکسهای جذاب ادامه تصاویر دیدنی امروز » فال بـازار تصاویر دیدنی کمک به خیریه,کمکهای مردمی,کودکان بی سرپرست آژانس مسافرتی,رزرو هتل هایپراستار پـربیننده های کامپیوترتـازه ترین های کامپیوتر  صفحه‌کلید,صفحه‌کلید هوشمند,قابلیت های صفحه‌کلید هوشمند صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد! ترفند ویندوز 8, آنتی‌ویروس کارهایی که باید هنگام استفاده از رایانه جدید انجام دهید ورد ۲۰۱۳, ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳، paste کنیم؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود اخبار,اخبار تکنولوژی,عینک واقعیت مجازی محصول جدید مایکروسافت عینک واقعیت مجازی محصول جدید مایکروسافت +تصاویر اخبار تکنولوژِی, گوشی گوگل نکسوس 9, ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! سیستم‌عامل آی , او , اس, تنظیمات گوشی فعال‌سازی حالت شبانه در آی , او , اس 8 آموزش فتوشاپ, تبدیل فایل ویدئویی به gif چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض،تماشای فیلم درخواستی , , , اخبار,اخبار تکنولوژی,شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت زمین شوی صنعتی,جاروبرقی صنعتی ایستگاه مشاوره ، سلامت و زیبـــایی بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد پذیرش اعتیاد و ارتباط صحیح با معتاد کرایولیپولیز چیست,کاهش سایز شکم,لاغری سریع,آب کردن شکم ساده ترین و ارزان ترین راه برای از بین بردن چربــی های شکــم ، پهلــو و ران جراحی سینه,جراحی کوچک کردن سینه ها,بزرگ کردن سینه ها,پروتز سینه,جراحی کوچک کردن شکم همه چیز درباره جراحی سینــه و شکــم و لیـزر لیـپـولیـــز جراحی بینی,جراحی زیبایی,جراحی بینی و زیبایی,عمل بینی همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد اعتیاد یک بیماری است، و ارتباطی به ضعف اخلاقی و یا تغییرات رفتاری ندارد میکروپیگمنتیشن,میکروپیگمنتیشن ابرو,میکروپیگمنتیشن لب,تاتو,دستگاه میکروپیگمنتیشن آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی) بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد عوارض و بیماری های ناشی از مصرف مواد مخدر افیونی بهبود اعتیاد,تست اعتیاد,درمان اعتیاد آشنایی با انجمن های گمنام 12 قدمی ترک اعتیاد بوتاکس, تزریق بوتاکس, عوارض بوتاکس, بوتاکس صورت, ژل گونه همه چیز درباره ی تزریـق بوتـاکس و ژل ، اثرات زیبـایی ، درمانی و عوارض ممکن جراحی زیبایی,جراحی زیبایی پلک,جراحی زیبایی پلک چشم,جراحی زیبایی ابرو همه چیز درباره جراحی زیبایی پلک و بالا بردن ابروها پروتز لب, پروتزلب, دستگاه حجم دهنده لب, دستگاه پروتز لب PLP دستگاه پروتز لب PLPحجم دهنده لب باحفظ فرم طبیعی وبدون تزریق ژل درلب ها درمان با طب سوزنی, برطرف کردن چین و چروک, طب سنتی, آشنایی با تاثیرات طب سوزنی بر جوان سازی پوست و اصلاح اندام بدن موهای ضخیم،درمان و رفع ریزش مو،ریزش موی ارثی جلوگیری ،درمان ریزش مو ،تقویت رشد مو، با کلاه لیزری رشد موی IGROW بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، زندگی شما را به مرز نابودی کشیده است؟ زیبـایی و تناسب اندام کوچک کردن بینی,روشهای کوچک کردن بینی چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟ کرم گونه,صورت چاق,چاقی صورت اگه صورت لاغری دارید و می خواهید تپل شوید بخوانید لاغری,لاغری سریع,لاغری شکم چطور در طول 3 روز وزن کم کنیم؟ لاغری,لاغری سریع,لاغری شکم برطرف کردن ریزش مو و رویش مجدد موها با زاندروکس لاغری,لاغری سریع,لاغری شکم بدون تزریق بوتاکس لب هایی زیبا داشته باشید آخرین اخبار ایران و جهان  اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس کدام بازیکن پرسپولیس پول غذا ندارد ؟ هامبورگ در ثانیه های پایانی برد را از دست داد/لیورپول در یک قدمی منطقه مدعیان نباید به تداوم تحریم‌ها کشیده شویم رانت زنجانی در ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژادی‌ها عناوین روزنامه های دوشنبه 04 اسفند 1393 نقشه‌ ۳ جوان برای پولدار شدن نظر عارف درباره عملکرد دولت میلان در سن‌سیرو بر چه‌زنا غلبه کرد/ رم هم از یووه فاصله گرفت طراحی خودرویی با الهام از ماهی ها + عکس هادي عامل از خاطرات گزارشگری اش می گوید گزارش نوبخت از نرخ تورم بهمن‌ماه سایر خبرهای داغ » تبلیغات,تبلیغات اینترنتی لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد تبلیغات,تبلیغات اینترنتی اگــر کودک دارید حتما بخوانید تبلیغات,تبلیغات اینترنتی چگونه چهره ایی زیبا داشته باشیم؟ تبلیغات,تبلیغات اینترنتی یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تبلیغات,تبلیغات اینترنتی قیمت جدیدترین خودروهای روز تبلیغات,تبلیغات اینترنتی تونل عشــــق (جالب و دیدنی) تبلیغات,تبلیغات اینترنتی حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) تبلیغات,تبلیغات اینترنتی تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) تبلیغات,تبلیغات اینترنتی تغییر دکوراسیون در سال جدید تبلیغات,تبلیغات اینترنتی جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز،سکه،دلار تبلیغات,تبلیغات اینترنتی بهترین هدیـــــه برای همسرتان تبلیغات,تبلیغات اینترنتی لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت (نوروز94) ---------------- سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه ------------------  اخبار,اخبارسیاست خارجی,رژیم اسرائیل واکنش رژیم اسرائیل به برگزاری یک مسابقه کاریکاتور در ایران اخبار,اخباربین الملل,جیم هایمز عضو کنگره: دوستان ما به داعش کمک می‌کنند اخبار,اخبار اقتصادی ,بدهي‌هاي خارجي ايران سرانه بدهي خارجي هر ايراني چقدر است؟ تهدید داعش به زنده سوزاندن ۲۱ نیروی پیشمرگه در کرکوک (+ تصاویر) سرگردانی مشتریان بانک‌ها ۲۷ روز مانده به عید دو محصول جدید کیاموتورز در راه ایران (+تصاویر) بست نشینی نمایندگان مخالف در پارلمان ترکیه (+تصاویر) وزیر صنعت: قیمت نان باید یکدفعه آزاد شود! ملاقات احمدی‌نژاد و رحیمی در اوین! (+عکس) شرط پرداخت یارانه نقدی به زوج‌های جوان شکنجه یک موزیسین به اتهام نواختن کیبورد ماجرای ترور دختر اردوغان چیست؟ آب تطهیر بر همه «مدیریت‌هاي غلط» گذشته! اوباما تلافی می کند: تحریم آیپک به خاطر سخنرانی ضدایرانینتانیاهو در کنگره مشکل اصولگرایان با آقای خاتمی، میزان محبوبیت وحشتناک او در جامعه است محافظت نظامیان ترک از قبر «سلیمان شاه» در کوبانی( +تصویر) "پیار شولیه فرانسوی"جوان تروریست فرانسوی جزئیات پایه سنوات کارگران در سال۹۴(+جدول) 12کشته در پي اختلاف‌سیگاري داعشی‌ها! ورود بند ناشناخته به قبوض گاز و برق ---------------- همچنین در بیتوته بخوانید -----------------------  اخبار,اخبار فرهنگی ,جدیدترین عکس بازیگران چهره ها در شبکه‌های اجتماعی اخبار,اخبار گوناگون,10 چهره معروف غیرمسلمان با پوشش اسلامی 10 چهره معروف غیرمسلمان با پوشش اسلامی ! +عکس اخبار,اخبار فرهنگی ,گلشیفته فراهانی واکنش جواد عزتی به همبازی شدن با گلشیفته فراهانی!! اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر عباس غزالی آغاز زندگی مشترک «عباس غزالی» و همسرش از حرم امام رضا(ع) بادیگاردهای مرتضی پاشایی و آرمین2afm به حرف آمدند! دختر هنرپیشه معروف در کماست ! ترسناک‌ترین شخصیت‌های سینمای وحشت در تاريخ چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (71) یک بازیگر تست دیوانگی می دهد !! میمونی که یک شبه پولدار شد +عکس سگ ها چهره خوانی می کنند! کشف بسیار جالب دانشمندان درباره ی توالت مورچه ها! +عکس همسفر شدن احمدی نژاد با استقلالی ها/ چه کسی رییس جمهور سابق را دید؟ ماشین بدون سرنشین اینبار در خیابان‌های لندن + تصاویر تعمیر خودرو با سیب زمینی +عکس دلجویی هواداران از یک مدافع غمگین +عکس محمود بصیری از علت ممنوع الکاریش گفت عاشقانه های بنیامین در روز عشق ایرانی (+عکس) تبریک زیبای نیکی کریمی به عشق های زندگی اش/عکس مصاحبه شخصی آزاده نامداری با گلاره عباسی دعوت بهنوش بختیاری به چالش عکس با ماسک علت خداحافظی آنجلینا جولی از بازیگری +عکس بازیگری که بعد از 66 سال هنوز صاحب‌خانه نشده‌ صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ TGM Co , | All Rights Reserved - © 2013 باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد , , ,
تاریخ : دو شنبه 4 اسفند 1393
بازدید : 5486
نویسنده : احمدمولا

چنانچه می‌خواهید فضای خالی درایوها را افزایش دهید و نمی‌دانید کدام فایل‌ها را برای افزایش فضای خالی حذف کنید ، با ما همراه شوید.

روش‌های مختلفی برای افزایش فضای خالی هارد‌دیسک وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از قابلیت Disk Cleanup است. روش استفاده از این قابلیت در ادامه آمده است :

 Disk Cleanup, فایل‌های قابل حذف

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , پرتال اجتماعی بیتوته آژانس مسافرتی,رزروهتل صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ دوشنبه, 04 اسفند 1393 کامپیوتر و اینترنتترفندهای کامپیوتریفضای هارد دیسک خود را افزایش دهید + ترفند تازه های ترفندهای کامپیوتری  فرمت اطلاعات, پورت USB چگونه مشکل Write Protected را در فلش درایو‌ها از بین ببریم؟ مشکل Write Protected به این معنی که اجازه فرمت اطلاعات یا اضافه کردن اطلاعات را به شما نمی‌دهد , اما… ورد ۲۰۱۳, ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳، paste کنیم؟ ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری آموزش کامپیوتر , رم ریدر آموزش حذف درایوهای خالی رم ریدر از My computer آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت سیستم عامل ویندوز, افزایش حافظه ویندوز Virtual Memory و کاربرد آن در سیستم برای کمک به رم امکانات مخفی Word ۲۰۱۳, نوشتن معادلات ریاضی در با این پنج قابلیت مخفی در واژه پرداز Word آشنا شوید بیشتر » خانه اخبار داغ نرخ دلار قیمت سکه موبایل خرید خودرو خرید سیم کارت تصاویر دیدنی آژانس گردشگری,رزروهتل,مسافرت و تفریح  فضای هارد دیسک خود را افزایش دهید + ترفند مجموعه: ترفندهای کامپیوتری اخبار،سرگرمی,آشپزی,مد,روانشناسی,اینترنت چنانچه می‌خواهید فضای خالی درایوها را افزایش دهید و نمی‌دانید کدام فایل‌ها را برای افزایش فضای خالی حذف کنید ، با ما همراه شوید , روش‌های مختلفی برای افزایش فضای خالی هارد‌دیسک وجود دارد، که یکی از آن ها استفاده از قابلیت Disk Cleanup است , روش استفاده از این قابلیت در ادامه آمده است : Disk Cleanup, فایل‌های قابل حذف این روش در ویندوزهای ویستا، 7، 8 و 10 قابل استفاده است , 1ـ به دسکتاپ مراجعه کرده و روی آیکون Computer دوبار کلیک کنید , (می‌توانید کلیدهای Win + E را نیز برای دسترسی سریع‌تر مورد استفاده قرار دهید) 2ـ پس از مشاهده‌ پنجره‌ ویندوز اکسپلورر، روی درایو مورد نظر راست کلیک کرده و گزینه‌ Properties را انتخاب کنید , 3ـ در پنجره‌ باز شده روی Disk Cleanup کلیک کنید , 4ـ باتوجه به حجم درایو، چند دقیقه منتظر بمانید تا عملیات محاسبه میزان فضای قابل آزادسازی تمام شود , 5 ـ پس از اتمام عملیات در پنجره‌ Disk Cleanup اطلاعات کاملی از فایل‌های قابل حذف و فضایی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت به‌نمایش درمی‌آید , شما می‌توانید هریک از گزینه‌های موردنظر را فعال یا غیرفعال کرده و در نهایت با کلیک روی Ok عملیات حذف را آغاز کنید , (در پنجره‌ هشدار به‌نمایش درآمده روی Delete Files کلیک کنید تا مجوز حذف اطلاعات صادر شود) توجه : پیش از اجرا توصیه می‌شود از اطلاعات مهم خود در درایوها یک نسخه پشتیبان تهیه کنید , منبع:yjc , ir طلاوجواهرات،گردنبند،زیورآلات,جواهرات سال،ساعت،ساعت مچی چرا منزل شما زیباترین منزل دنیا نباشد؟ قیمت جدیدترین خودروهای روز آلــــبوم نو عـــروس در سال جدید اندامی زیبا داشته باشید (به همین راحتی) یک راه برای جذب کردن همسرتان جدیدترین و مدرن ترین گوشی های اچ تی سی این اسکناس های عجیب دنیا رو حتما ببینید راهی که شما را زیباتر خواهد کرد خانه تکانی کنید (به همین راحتی) دختر پسرهای جوان حتما کلیک کنید (دنیای مد) اگر باردار هستید یا کودک دارید کلیک کنید منبع خبری برای تمام وسایل خودرو مخصوص افراد شیک پـــوش پیشنهادی که چهره شما را زیباتر خواهد کرد تور کیش ویژه نوروز(با قیمتی متفاوت) رشد کودکان (مادران حتما بخوانند) جدیدترین گوشی های اچ تی سی هتلی بسیار زیبا و دیدنی در ترکیه + عکس لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد آميزش جنسي در دوران نامزدي بايد چگونه باشد؟ جدیدترین و مدرن ترین ظروف چینی Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 Image 03 قیمت خودرو در بازار,خرید خودرو خرید و فروش ماشین با هر قیمتی که بخواهید زیباترین لباس عروس نوعروس,نوعروس آلبوم نو عــــــروس سیم کارت,سیم کارت رند شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912Ali یبوست,بیماری شقاق,بواسیر مدفوع خشک یکی از عوامل بیماری , , , آژانس مسافرتی,رزرو هتل زیبایی های ترکیه + تصویر (جالب و دیدنی) مکان های اقامتی,هتل های انلاین بهترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد جراحی,جراحی بینی,جراحی زیبایی گونه هایتان را اینگونه برجسته کنید , , , عسل,رژیم غذایی خواص این میوه شگفت انگیز را بخوانید جدیدترین لباس ها,مدرن ترین لباس ها جدیدترین لباس هاس سال 1394 (حتما ببینید) چینی,ظروف چینی,چینی زرین جدیدترین و مدرن ترین ظروف چینی آژانس مسافرتی,رزروهتل بهترین و مجلل ترین هتل های دبی لیزر کم توان , درمان ریزش مو موهایی ضخیم تر و پرتر داشته باشید پوشاک,مدروز,دنیای مد شیک بپوشید شیک زندگی کنید لوازم منزل,داتیس خانه ایی متفاوت در نوروز 94 داشته باشید چینی,ظروف چینی,چینی زرین جدیدترین و مدرن ترین ظروف چینی جراحی بینی,جراحی زیبایی,عمل زیبایی چگونه چهره ای زیباتر داشته باشیم؟ تور لحظه آخری,آژانس مسافرتی بهترین سفرهای نوروز 94 رژیم غذایی,دکتر کرمانی 5 حرکت آسان برای داشتن شکمی تخت آژانس مسافرتی,رزروهتل,آژانس گردشگری معرفی بهترین هتل های ایران آژانس مسافرتی,رزروهتل خاطراتی شیرین را با همسر خود تجربه کنید هایپراستار,سوپرمارکت لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت آژانس مسافرتی,رزرو هتل زیبایی های ترکیه + عکس (حتما ببینید) تازه های کامپیوتر و اینترنت (گرافیک، موبایل و کامپیوتر جیبی، اختراعات جدید، ترفندها و , , , ) سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت  تشک هوشمند,ویژگیهای تشک هوشمند,کاربردهای تشک هوشمند تشک هوشمند هم از راه رسید اخبار,اخبار تکنولوژی,شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,چمدان هوشمند چمدان هوشمند حساس به اثر انگشت + تصاویر سیستم‌عامل مک, ترفندهای کامپیوتری تغییر میانبرهای صفحه‌کلید در مک ترفندهای کامپیوتری, سوختن فلش مموری Eject کردن حرفه ای فلش مموری کیبوردی با تغییر نمادها,کیبورد Jaasta,صفحه کلید Jaasta،کیبوردی با کلیدهای جوهر الکترونیک و قابلیت تغییر نمادها تلفن همراه,حلقه Nod,اختراعات جدید کنترل تلفن همراه و تبلت با ایما و اشاره طراحی سایت و اینترنت مارکتینگ اینترنت مارکتینگ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت افکت های عکس, فتوشاپ آموزش ساخت پرتره ی مربعی بلندگو, بلندگوی Ecopebble Powerbank, بلندگوی بلوتوثی ساخت بلندگویی با عمر 50 ساعته باتری لپ‌تاپ‌های پاناسونیک,لپ تاپ Toughbook CF-54,لپ تاپ پاناسونیک از سری لپ‌تاپ‌های جان‌سخت Toughbook CF-54 رونمایی کرد سایر مطالب کامپیوتر و اینترنت اخبار سرگرمی سلامت اسرار خانه داری دنیای مد روانشناسی آرایش و زیبایی گردشگری زناشویی آشپزی و تغذیه کودکان و والدین فرهنگ و هنر مذهبی کامپیوتر و اینترنت علمی ورزش بازار فرش مشهد,چرم مشهد کلکسیون جدید برندها,اخباربرندها جراحی زیبایی پلک,جراحی زیبایی ابرو‎,جراحی زیبایی کارت شارژ مستقیم کامپیوتر و اینترنت ( مروری بر گذشته )  دستگاه‌های هوشمند , تبلت , خرید موبایل 6 نکته که پس از خرید دستگاه هوشمند باید به آنها توجه کنید اخبار , اخبار تکنولوژی , جذاب ترین گجت های ماه جذاب ترین گجت های ماه / از عینک جراح تا دست بیونیک دارای حس اخبار , اخبار تکنولوژی , تبلت های ویندوزی معرفی 10 تبلت ویندوزی(+تصاویر) رایحه پراکنی آیفون,Scentee,Scentee چیست رایحه پراکنی آیفون هنگام آلارم کاهش مصرف اینترنت, ترفندهای اینترنت, ویندوز 8 کاهش حجم مصرفی اینترنت در ویندوز 8 + آموزش سیستم‌عامل اندروید, صفحات خانگی اندروید, تبلت حذف و اضافه‌ی صفحات خانگی در اندروید تبلت‌های اندرویدی,تبلتهای ارزان,ارزان ترین تبلتهای آندروید 10 مدل ارزان‌ تبلت‌های اندرویدی آموزش فتوشاپ, افكت تصوير, روتوش عکس ساخت افکت پازل در فتوشاپ کاهش حجم متن, حجم فایل, ترفندهای اینترنتی دو راه ساده اما پر کاربرد برای کاهش حجم متن ها و عکس هایتان ! گوشی هوشمندSony Xperia C,قیمت گوشی هوشمند Sony Xperia C,بررسی گوشی سونی اکسپریا بررسی گوشی هوشمند Sony Xperia C اخبار,اخبار تکنولوژی,نمایشگاه جهانی موبایل 2014 نمایشگاه جهانی موبایل 2014 مودم‌های وای‌فای , شبکه‌های بی‌سیم خانگی 5 راهکار جهت تقویت مودمهای وای فای شارژر,دستگاه Fuel چیست,شارژر Fuel ساخت شارژری کوچک در جیب شما + عکس اخبار ,اخبارتکنولوژی,محصولات سامسونگ همه محصولات رتبه اولی سامسونگ/ گلکسی S5 و سریع ترین دوربین خود فوکوس جهان , برنامه پاورپوینت, آموزش تصویری پاورپوینت آموزش گام به گام پاورپوینت (قسمت سوم) دوربین های نیکون, جدیدترین دوربین های نیکون,انواع دوربین های نیکون جدیدترین دوربین های نیکون سری Coolpix مرورگر سافاری, آی‌پد, ترفندهای آیپد بستن همزمان کلیه تب‌ها در سافاری دستبند هوشمند Samsung ,دستبند هوشمند Gear Fit,کاربرد دستبند هوشمند دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده بهینه سازی ویندوز 7 با استفاده از ابزار troubleshooter, افزایش سرعت سیستم 9 روش ساده جهت بهینه سازی ویندوز 7 مرورگر Mozilla Firefox , تنظیمات مرورگر , ترفندهای اینترنتی راهنمای جامع تنظیمات مرورگر Mozilla Firefox فبلت,فبلت چیست,بهترین فبلت ها معرفی چهار فبلت برتر دنیا پین کردن آیکن به تسکبار, نوار وظیفه, ترفندهای ویندوز 8 ایجاد فضای خالی بین آیکن های پین شده به Taskbar طریقه جستجو در گوگل,روشهای جستجو در گوگل روش‌های جستجو در گوگل گرانترین گوشی ها,گران ترین موبایل های دنیا,گران قیمت ترین گوشی های موبایل گران ترین موبایل های دنیا را بشناسید فتوشاپ, آرایش چشم در فتوشاپ,ترفندهای فتوشاپ زنده تر کردن چشم ها توسط فتوشاپ! اخبار,اخبار تکنولوژی,قیمت تبلت پرفروش های بازار در آستانه سال نو/ رقابت تبلت و موبایل برای تصاحب بازار جی میل, ترفندهای اینترنتی, آموزش ارسال ایمیل چگونه اقدام به فرستادن ایمیل های «خود ویرانگر» کنیم؟ تلفن هوشمند,تلفن هوشمند روبیک,تغییر سایز تلفن هوشمند تصاویر موبایلی که سایزش تغییر می کند استفاده از بیشترین فضای آیفون, iphone, چگونه بیشترین فضای آیفونم را داشته باشم؟ iBitz Kid,گجت iBitz Kid,کاربردهای گجت iBitz Kid iBitz Kid ؛ گجتی با هدف تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل ارسال ایمیل, ترفند ویندوز 8, صفحه شروع ویندوز ۸ آموزش اضافه کردن ایمیل شخصی به صفحه شروع ویندوز ۸ به همراه تصاویر جستجوی سریع در گوگل, مرورگر گوگل کروم جستجوی سریع‌ در مرورگر کروم(chrome)،موزیلا(mozila) و سافاری(safari) لپ‌تاپ‌,لپ‌تاپ‌ لنوو G510,لپ‌تاپ‌های لنوو معرفی لپ تاپ لنوو G510 افزایش سرعت کامپیوتر,خانه تکانی افزایش سرعت کامپیوتر در ویندوز 8 و خانه تکانی آن لپ تاپ,لپ تاپ حرفه ای,خرید لپ تاپ حرفه ای ۶ لپ تاپ حرفه‌ ای با قیمت مناسب سیستم‌ عامل‌ آی , او , اس, ارسال‌نشدن ایمیل, ترفند موبایل مشکلات سیستم آی , او , اس و راههای رفع آن دوربین دیجیتال Sony Cybershot DSC-W710 راهنمای خرید دوربین‌ دیجیتال خوب و ارزان قیمت اخبار,اخبار تکنولوژی , تبلت تمام پلاستیکی اولین تبلت تمام پلاستیکی دنیا + تصاویر تمیز کردن قطعات سیستم , تمیزکردن cd-drive چطور رايانه خود را خانه تكاني كنيم؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,پرفروش ترین تبلت,راهنمای خرید تبلت 10 دلیل برای خرید یک تبلت ویندوزی ایجاد الگوی قفل گوشی,گوشی موبایل باز کردن قفل گوشی های اندروید (فراموشی قفل الگوی صفحه) اچ تی سی لوازم بدنسازی,دستگاه های پزشکی آژانس مسافرتی,تور ترکیه آژانس مسافرتی,رزروهتل هتل ایران,هتل های آنلاین دسته گل طبیعی,دسته گل رژیم غذایی دکتر کرمانی,کالری مواد غذایی,غذاهای رژیمی,رژیم آنلاین دکتر کرمانی آژانس تفریحی,رزروهتل,تفریحی گردشگری تور لحظه آخری,آژانس مسافرتی هتل ایران,هتل های آنلاین تزریق بوتاکس,جراحی زیبایی بینی بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد, بلیط کده, هتل ,مسافرت ,تور جراحی بینی، جراحی زیبایی بینی، جراحی پلاستیک بینی آژانس مسافرتی,رزرو هتل قیمت موبایل قیمت تبلت تیتر روزنامه ها اخبار داغ کارت شارژ خرید خودرو قیمت سیم کارت قیمت خودرو قیمت دلار قیمت سکه و طلا شاخص بورس وضعیت آب و هوا فال بـازار تصاویر دیدنی کمک به خیریه,کمکهای مردمی,کودکان بی سرپرست آژانس مسافرتی,رزرو هتل هایپراستار پـربیننده های کامپیوترتـازه ترین های کامپیوتر  صفحه‌کلید,صفحه‌کلید هوشمند,قابلیت های صفحه‌کلید هوشمند صفحه‌کلید هوشمندی که توانایی شارژ و تمیز کردن خودش را دارد! ترفند ویندوز 8, آنتی‌ویروس کارهایی که باید هنگام استفاده از رایانه جدید انجام دهید ورد ۲۰۱۳, ترفندهای کامپیوتری چگونه مطالب را بدون عکس و لینک در ورد ۲۰۱۳، paste کنیم؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود اپلیکیشن جدیدی که جایگزین اینستاگرام می شود اخبار,اخبار تکنولوژی,عینک واقعیت مجازی محصول جدید مایکروسافت عینک واقعیت مجازی محصول جدید مایکروسافت +تصاویر اخبار تکنولوژِی, گوشی گوگل نکسوس 9, ویژگیهای گوشی گوگل نکسوس Google Nexus 9 با طعم آب‌نبات چوبی! سیستم‌عامل آی , او , اس, تنظیمات گوشی فعال‌سازی حالت شبانه در آی , او , اس 8 آموزش فتوشاپ, تبدیل فایل ویدئویی به gif چگونه با رایانه شخصی خود فایل‌های GIF تولید کنیم؟ اخبار,اخبار تکنولوژی,تلویزیون هوشمند تبدیل تلویزیون شما به ابررسانه/پرداخت قبوض،تماشای فیلم درخواستی , , , اخبار,اخبار تکنولوژی,شرکت اپل چه کسانی اپل را پولدار کرده اند؟ آموزش پاورپوینت , فایل پاورپوینت جایگزین کردن کلیه فونت‌ها در پاورپوینت زمین شوی صنعتی,جاروبرقی صنعتی ایستگاه مشاوره ، سلامت و زیبـــایی بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، زندگی شما را به مرز نابودی کشیده است؟ جراحی بینی,جراحی زیبایی,جراحی بینی و زیبایی,عمل بینی همه چیز درباره جراحــی زیبایــی بینی بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد پذیرش اعتیاد و ارتباط صحیح با معتاد بوتاکس, تزریق بوتاکس, عوارض بوتاکس, بوتاکس صورت, ژل گونه همه چیز درباره ی تزریـق بوتـاکس و ژل ، اثرات زیبـایی ، درمانی و عوارض ممکن پروتز لب, پروتزلب, دستگاه حجم دهنده لب, دستگاه پروتز لب PLP دستگاه پروتز لب PLPحجم دهنده لب باحفظ فرم طبیعی وبدون تزریق ژل درلب ها کرایولیپولیز چیست,کاهش سایز شکم,لاغری سریع,آب کردن شکم ساده ترین و ارزان ترین راه برای از بین بردن چربــی های شکــم ، پهلــو و ران درمان با طب سوزنی, برطرف کردن چین و چروک, طب سنتی, آشنایی با تاثیرات طب سوزنی بر جوان سازی پوست و اصلاح اندام بدن بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد اعتیاد یک بیماری است، و ارتباطی به ضعف اخلاقی و یا تغییرات رفتاری ندارد میکروپیگمنتیشن,میکروپیگمنتیشن ابرو,میکروپیگمنتیشن لب,تاتو,دستگاه میکروپیگمنتیشن آرایش دائم با متد جدید میکروپیگمنتیشن جایگزیــن تــاتــو (بدون درد و خونریزی) جراحی سینه,جراحی کوچک کردن سینه ها,بزرگ کردن سینه ها,پروتز سینه,جراحی کوچک کردن شکم همه چیز درباره جراحی سینــه و شکــم و لیـزر لیـپـولیـــز موهای ضخیم،درمان و رفع ریزش مو،ریزش موی ارثی جلوگیری ،درمان ریزش مو ،تقویت رشد مو، با کلاه لیزری رشد موی IGROW بهبود اعتیاد, تست اعتیاد, درمان اعتیاد عوارض و بیماری های ناشی از مصرف مواد مخدر افیونی بهبود اعتیاد,تست اعتیاد,درمان اعتیاد آشنایی با انجمن های گمنام 12 قدمی ترک اعتیاد جراحی زیبایی,جراحی زیبایی پلک,جراحی زیبایی پلک چشم,جراحی زیبایی ابرو همه چیز درباره جراحی زیبایی پلک و بالا بردن ابروها زیبـایی و تناسب اندام کوچک کردن بینی,روشهای کوچک کردن بینی چگونه بدون عمل جراحی زیباترین بینی را داشته باشیم؟ کرم گونه,صورت چاق,چاقی صورت اگه صورت لاغری دارید و می خواهید تپل شوید بخوانید لاغری,لاغری سریع,لاغری شکم چطور در طول 3 روز وزن کم کنیم؟ لاغری,لاغری سریع,لاغری شکم برطرف کردن ریزش مو و رویش مجدد موها با زاندروکس لاغری,لاغری سریع,لاغری شکم بدون تزریق بوتاکس لب هایی زیبا داشته باشید آخرین اخبار ایران و جهان  اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه پرسپولیس کدام بازیکن پرسپولیس پول غذا ندارد ؟ هامبورگ در ثانیه های پایانی برد را از دست داد/لیورپول در یک قدمی منطقه مدعیان نباید به تداوم تحریم‌ها کشیده شویم رانت زنجانی در ستادهای انتخاباتی احمدی‌نژادی‌ها عناوین روزنامه های دوشنبه 04 اسفند 1393 نقشه‌ ۳ جوان برای پولدار شدن نظر عارف درباره عملکرد دولت میلان در سن‌سیرو بر چه‌زنا غلبه کرد/ رم هم از یووه فاصله گرفت طراحی خودرویی با الهام از ماهی ها + عکس هادي عامل از خاطرات گزارشگری اش می گوید گزارش نوبخت از نرخ تورم بهمن‌ماه سایر خبرهای داغ » تبلیغات,تبلیغات اینترنتی لوکس ترین و ارزان قیمت ترین هتل های مشهد تبلیغات,تبلیغات اینترنتی اگــر کودک دارید حتما بخوانید تبلیغات,تبلیغات اینترنتی چگونه چهره ایی زیبا داشته باشیم؟ تبلیغات,تبلیغات اینترنتی یک پیشنهاد برای خوشمزه تر شدن غذا تبلیغات,تبلیغات اینترنتی قیمت جدیدترین خودروهای روز تبلیغات,تبلیغات اینترنتی تونل عشــــق (جالب و دیدنی) تبلیغات,تبلیغات اینترنتی حراج پاییز و زمستان مارک های معتبر (عجله کنید) تبلیغات,تبلیغات اینترنتی تور کیش با قیمت مناسب (سه شب) تبلیغات,تبلیغات اینترنتی تغییر دکوراسیون در سال جدید تبلیغات,تبلیغات اینترنتی جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز،سکه،دلار تبلیغات,تبلیغات اینترنتی بهترین هدیـــــه برای همسرتان تبلیغات,تبلیغات اینترنتی لباس های بسیار زیبا با قیمتی متفاوت (نوروز94) ---------------- سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه ------------------  اخبار,اخبارسیاست خارجی,رژیم اسرائیل واکنش رژیم اسرائیل به برگزاری یک مسابقه کاریکاتور در ایران اخبار,اخباربین الملل,جیم هایمز عضو کنگره: دوستان ما به داعش کمک می‌کنند اخبار,اخبار اقتصادی ,بدهي‌هاي خارجي ايران سرانه بدهي خارجي هر ايراني چقدر است؟ تهدید داعش به زنده سوزاندن ۲۱ نیروی پیشمرگه در کرکوک (+ تصاویر) سرگردانی مشتریان بانک‌ها ۲۷ روز مانده به عید دو محصول جدید کیاموتورز در راه ایران (+تصاویر) بست نشینی نمایندگان مخالف در پارلمان ترکیه (+تصاویر) وزیر صنعت: قیمت نان باید یکدفعه آزاد شود! ملاقات احمدی‌نژاد و رحیمی در اوین! (+عکس) شرط پرداخت یارانه نقدی به زوج‌های جوان شکنجه یک موزیسین به اتهام نواختن کیبورد ماجرای ترور دختر اردوغان چیست؟ آب تطهیر بر همه «مدیریت‌هاي غلط» گذشته! اوباما تلافی می کند: تحریم آیپک به خاطر سخنرانی ضدایرانینتانیاهو در کنگره مشکل اصولگرایان با آقای خاتمی، میزان محبوبیت وحشتناک او در جامعه است محافظت نظامیان ترک از قبر «سلیمان شاه» در کوبانی( +تصویر) "پیار شولیه فرانسوی"جوان تروریست فرانسوی جزئیات پایه سنوات کارگران در سال۹۴(+جدول) 12کشته در پي اختلاف‌سیگاري داعشی‌ها! ورود بند ناشناخته به قبوض گاز و برق ---------------- همچنین در بیتوته بخوانید -----------------------  اخبار,اخبار فرهنگی ,جدیدترین عکس بازیگران چهره ها در شبکه‌های اجتماعی اخبار,اخبار گوناگون,10 چهره معروف غیرمسلمان با پوشش اسلامی 10 چهره معروف غیرمسلمان با پوشش اسلامی ! +عکس اخبار,اخبار فرهنگی ,گلشیفته فراهانی واکنش جواد عزتی به همبازی شدن با گلشیفته فراهانی!! اخبار,اخبار فرهنگی ,تصاویر عباس غزالی آغاز زندگی مشترک «عباس غزالی» و همسرش از حرم امام رضا(ع) بادیگاردهای مرتضی پاشایی و آرمین2afm به حرف آمدند! دختر هنرپیشه معروف در کماست ! ترسناک‌ترین شخصیت‌های سینمای وحشت در تاريخ چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (71) یک بازیگر تست دیوانگی می دهد !! میمونی که یک شبه پولدار شد +عکس سگ ها چهره خوانی می کنند! کشف بسیار جالب دانشمندان درباره ی توالت مورچه ها! +عکس همسفر شدن احمدی نژاد با استقلالی ها/ چه کسی رییس جمهور سابق را دید؟ ماشین بدون سرنشین اینبار در خیابان‌های لندن + تصاویر تعمیر خودرو با سیب زمینی +عکس دلجویی هواداران از یک مدافع غمگین +عکس محمود بصیری از علت ممنوع الکاریش گفت عاشقانه های بنیامین در روز عشق ایرانی (+عکس) تبریک زیبای نیکی کریمی به عشق های زندگی اش/عکس مصاحبه شخصی آزاده نامداری با گلاره عباسی دعوت بهنوش بختیاری به چالش عکس با ماسک علت خداحافظی آنجلینا جولی از بازیگری +عکس بازیگری که بعد از 66 سال هنوز صاحب‌خانه نشده‌ صفحه اصلی اخبار داغ مطالب تازه تماس با ما تبلیغات در بیتوته کارت شارژ TGM Co , | All Rights Reserved - © 2013 باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد , , ,
تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393
بازدید : 7059
نویسنده : احمدمولا
آموزش ویروس کشی کامپیوتر


آموزش ویروس کشی کامپیوتر

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی ,  ‎روزگار ‎نقشه سایت ‎ارتباط با ما محصولات سایت روزگار روزگار روزگار آموزش ویروس کشی کامپیوتر خرداد ۲۳م, ۱۳۹۳ ترفندهای کامپیوتری آموزش ویروس کشی کامپیوتر, ترفند ویندوز 8, ویروس کشی, ویروسی شدن سیستم آموزش ویروس کشی کامپیوتر آموزش ویروس کشی کامپیوتر در این مطلب قصد داریم که به شما نحوه استفاده صحیح از آنتی ویروس مایکروسافت را آموزش دهیم , نکته قابل تامل این است که با اینکه قبلا هم گفته شد که در بین آنتی ویروس های موجود در بازار، آنتی ویروس شرکت مایکروسافت به عنوان نقطه صفر شناخته می شود اما مطمئنا از آنتی ویروسی مانند نود۳۲ که اغلب کاربران ایرانی از نسخه کرک شده آن استفاده می کنند بهتر است و توصیه ما استفاده از آنتی ویروس مایکرو سافت می باشد , در این مطلب قصد داریم راهکارهایی برای استفاده بهتر از این آنتی ویروس را به شما آموزش دهیم، پس با ما باشید , شاید اولین مشکلی که برای کاربران تازه کار ویندوز ۸ و ویندوز۸٫۱ هنگام اتصال یک حافظه خارجی به سیستمشان به وجود می آید، باز شدن خودکار و اتوماتیک آن حافظه جانبی باشد و این نگرانی را برای کاربران به وجود می آورد که احتمال ویروسی شدن سیستمشان تشدید می شود , اما برای جلوگیری از باز شدن خودکار یک حافظه جانبی مراحل زیر را دنبال کنید , ۱- به Control Panel ویندوز بروید (برای این کار می توانید از کلیدهای ترکیبی Wind + I را فشار دهید و سپس Enter را بزنید , آموزش ویروس کشی کامپیوتر آموزش ویروس کشی کامپیوتر ۲- به قسمت AutoPlay بروید , 3- در این پنجره در قسمت Removable Drives و از نوار کرکره ای موجود می توانید تنظیم موردنظرتان را اعمال کنید , در این نوار سه گزینه وجود دارد که به ترتیب در زیر آمده اند: آموزش ویروس کشی کامپیوتر Take no action: هنگام اتصال یک حافظه خارجی هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و برای دسترسی به این حافظه شما باید به My Computer بروید و از آنجا وارد شوید , Open folder to view files: هنگام اتصال حافظه به صورت اتوماتیک وارد آن خواهد شد , Ask me every time: هنگام اتصال حافظه به سیستم، برای باز کردن آن ابتدا از شما اجازه میگیرد , 4- پس از انتخاب گزینه سوم بر روی دکمه Save کلیک کنید , تا اینجا نیمی از مشکل کار حل شد و اما مشکل بعدی این است که اساسا کاربران نحوه استفاده از آنتی ویروس داخلی ویندوز را نمی دانند و یا اینکه نبود امکان اسکن از طریق منوی راست کلیک باعث گیج شدن آن ها می شود , برای اضافه کردن گزینه اسکن از طریق Defender ویندوز به منوی راست کلیک مراحل زیر را دنبال نمایید: 1- ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run ظاهر شود , 2- در پنجره‌ی Run عبارت regedit را وارد کرده و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود , 3- حالا در ویرایشگر رجیستری به مسیر زیر بروید: HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell 4- حال بر روی shell راست کلیک کرده و گزینه New و سپس Key را انتخاب کنید تا یک کلید جدید ایجاد شود , آموزش ویروس کشی کامپیوتر 5- نام این کلید جدید را scanwithwindowsdefender قرار دهید , ۶- اکنون در حالتی که scanwithwindowsdefender در حالت انتخاب است، بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و گزینه New و سپس String Value را انتخاب کنید , آموزش ویروس کشی کامپیوتر 7- نام این مقدار جدید را Icon را قرار دهید , ۸- حالا بر روی Icon دوبار کلیک کرده و در پنجره‌ی باز شده، در قسمت Value data این عبارت را وارد کرده و روی OK کلیک کنید: %ProgramFiles%\Windows Defender\MSASCui , exe,0 9- اکنون مجدد بر روی فضای خالی از صفحه راست کلیک کرده و گزینه New و سپس String Value را انتخاب کنید , ۱۰- نام این مقدار جدید را MUIVerb قرار دهید , ۱۱- بر روی MUIVerb دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عبارت Scan with Windows Defender را وارد کرده و روی OK کلیک کنید , آموزش ویروس کشی کامپیوتر 12- اکنون از قسمت سمت چپ پنجره بر روی scanwithwindowsdefender راست کلیک کرده و گزینه New و سپس Key را انتخاب کنید تا یک کلید جدید ایجاد شود , ۱۳- نام این کلید جدید را Command قرار دهید , آموزش ویروس کشی کامپیوتر 14- اکنون در حالتی که Command در حالت انتخاب است، از قسمت راست پنجره بر روی مقدار Default دوبار کلیک کنید , ۱۵- در قسمت Value data این عبارت را وارد نموده و OK کنید: “C:\Program Files\Windows Defender\MpCmdRun , exe” -scan -scantype 3 -file “%1″ (فرض بر این است که ویندوز شما در درایو C نصب شده، در غیر این صورت به جای C ، حرف درایوی که ویندوز در آن نصب شده را وارد کنید , ) آموزش ویروس کشی کامپیوتر مراحل به پایان رسید , ویندوز را ریستارت کنید , حالا اگر روی یک فایل راست کلیک کنید، گزینه‌ Scan with Windows Defender نیز در کنار سایر گزینه ها مشاهده میشود , با کلیک بر روی آن، فایل مورد نظر با Windows Defender اسکن خواهد شد , آموزش ویروس کشی کامپیوتر منبع:ariamoons , com مطالب مرتبط آموزش ویروس کشی کامپیوترعکس های جدید و شخصی پریناز ایزدیار + بیوگرافی پریناز ایزدیار آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل مانتو دخترانه نورزو ۹۴ سری دوم آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل مانتو دخترانه نورزو ۹۴ + مدل مانتو آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل مانتو دخترانه نورزو ۹۴ سری سوم آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل لباس عروس ۲۰۱۵ سری ششم آموزش ویروس کشی کامپیوترعکس های عاشقانه دختران تنها و عاشق آموزش ویروس کشی کامپیوترشیکترین مدل تونیک دخترانه ۲۰۱۵ + مدل تونیک ۱۳۹۴ آموزش ویروس کشی کامپیوترجدیدترین مدل مانتو ۲۰۱۵ آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل لباس عروس ایرانی ۲۰۱۵ آموزش ویروس کشی کامپیوترعکس های عاشقانه دختران تنها ۲۰۱۵ آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل کفش مجلسی ۲۰۱۵ آموزش ویروس کشی کامپیوتردانلود بازی پو pou برای کامپیوتر آموزش ویروس کشی کامپیوترجدیدترین مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ برند Burvin آموزش ویروس کشی کامپیوترعکس های عاشقانه پسران عاشق و تنها آموزش ویروس کشی کامپیوتررسیور iclass آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل شال و روسری ۲۰۱۵ | مدل شال و روسری ۱۳۹۴ آموزش ویروس کشی کامپیوترپیشنهاد مدل شینیون برای سال ۲۰۱۵ | مدل شینیون آموزش ویروس کشی کامپیوترتست روانشناسی ازدواج کردن آموزش ویروس کشی کامپیوترپیشنهاد مدل پالتو برای سال ۲۰۱۵ | مدل پالتو ۲۰۱۵ آموزش ویروس کشی کامپیوترتست روانشناسی نوع شخصیت آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل کت و شلوار مردانه ۲۰۱۵ | مدل کت و شلوار مردانه ۱۳۹۴ آموزش ویروس کشی کامپیوترشخصیت شناسی نوع اتومبیل آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل ساعت مردانه ۱۳۹۴ | مدل ساعت آموزش ویروس کشی کامپیوترشخصیت شناسی نوع لباس آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل کت و پالتو دخترانه ۲۰۱۵ | مدل کت و پالتو دخترانه ۱۳۹۴ آموزش ویروس کشی کامپیوترحسادت بین زن و شوهر | رابطه زناشویی آموزش ویروس کشی کامپیوترمدل شینیون مو ۲۰۱۵ | مدل مو آموزش ویروس کشی کامپیوترپیشنهاد مدل ساعت برای سال ۲۰۱۵ | مدل ساعت ۲۰۱۵ محصولات سایت روزگار روزگار ارسال نظر نام شما : ایمیل : متن و پیام شما :  روزگار آرایش و زیبایی آرایش صورت آرایش مو سلامت مو مدل ناخن آشپزی و تغذیه آموزش انواع غذاها آموزش شیرینی پزی اخبار اخبار اقتصادی و بازگانی اخبار بین المللی اخبار جامعه اخبار حوادث اخبار سیاست خارجی اخبار سیاسی اخبار علمی و آموزشی اخبار فرهنگی و هنری اخبار ورزشی اخبار کنکور و دانشگاه اخبار گوناگون تیتر روزنامه ها اسرار خانه داری شستشو ، نظافت ، لکه گیری مهارتهای زندگی هنر در خانه بیوگرافی دنیای مد اخبار مد و ستاره ها دکوراسیون ست لباس طلا و جواهرات مد و مدگرایی مدل ساعت و عینک آفتابی مدل شال و روسری مدل شینیون مدل لباس مدل لباس بچه گانه مدل لباس شب مدل لباس عروس مدل لباس مجلسی مدل لباس مردانه مدل لباس نامزدی مدل مانتو مدل مو مدل پالتو مدل کفش مدل کیف روان شناسی تست روانشناسی روانشناسی زناشویی روانشناسی کودکان مشاوره خانواده زناشویی دانستنیهای جنسی دانستنیهای قبل از ازدواج سرگرمی اس ام اس تبریک تولد اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس عاشقانه بازی محلی حکایت خواندنی و دیدنی داستانهای خواندنی دنیای بازیگران رمان ضرب المثل عکس بازیگران عکس خنده دار عکس عاشقانه عکس های فيلم و سريال فال و طالع بینی متن عاشقانه مطالب طنز و خنده دار معما و تست هوش کارت پستال و تصاویر متحرک کاریکاتور گالری عکس سلامت ایدز و اعتیاد بهداشت بانوان بهداشت کودکان بیماری و راه درمان تغذیه سالم داروهای گیاهی و طب سنتی رژیم درمانی ورزش درمانی پیشگیری بهتر از درمان علمی گزارش علمی فرهنگ هنر دانلود آهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود سریال دانلود فیلم هنر و هنرمند قیمتها در بازار قیمت خودرو ورزش زیبایی اندام کامپیوتر و اینترنت ترفندهای کامپیوتری موبایل ، لپ تاپ و تبلت گردشگری عجایب گردشگری روزگار عکس های جدید بریتنی اسپیرز Britney Spears + بیوگرافی بریتنی اسپیرز شب یلدا ۱۳۹۳ مدل پالتو مردانه و مدل کاپشن مردانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ شیکترین مدل ست لباس دخترانه و زنانه ۲۰۱۵ سریال Modern Family | سریال مدرن فایملی سری سوم مدل مانتو و پالتو دخترانه ۲۰۱۵ برند ایرانی آپامه – Apameh جدیدترین مدل لباس مجلسی ۲۰۱۵ سری دوم سری دوم مدل مانتو ۲۰۱۵ برند ایرانی بهار – Bahar Design راهنمای خرید و انتخاب لباس نارنجی بیوگرافی و عکس های جدید نگین معتضدی بازیگر سریال گذر از رنج ها مدل های جدید کت و پالتو زنانه و دخترانه ۲۰۱۵ سری دوم مدل مانتو و پالتو دخترانه ۲۰۱۵ برند ایرانی دوهه – Dohe مدل تاپ دخترانه ۲۰۱۴,۹۳ مدل عینک های طبی زنانه ۲۰۱۵ | مدل عینک عکس های سریال سیگنال موجود است + پشت صحنه سیگنال موجود است جدیدترین عکس های خنده دار و طنز دی ۹۳ جدیدترین مدل لباس مردانه و مدل لباس پسرانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ سری دوم آموزش تصویری استفاده از نخ دندان عکس های جدید و شخصی الهام پاوه نژاد + بیوگرافی الهام پاوه نژاد دانلود آهنگ جدید ۲۵ Band عکس های جدید و شخصی لاله اسکندری + بیوگرافی لاله اسکندری عکس های جدید و شخصی رونالدو Ronaldo + بیوگرافی کریستین رونالدو مدل کفش اسپرت پسرانه ۲۰۱۵ + مدل کفش پسرانه ۱۳۹۴ عکس های جدید پشت صحنه سریال شمعدانی عکس های سریال آخرین بازی + عکس های پشت صحنه سریال آخرین بازی عکی و بیوگرافی مریم معصومی بازیگر نقش سمانه سریال همه چیز آنجاست دانلود آهنگ های اوزیر مهدی زاده + Uzeyir Mehdizade سری جدید مدل پرده های شیک منزل ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ مدل کفش اسپرت پسرانه ۲۰۱۵ جدیدترین مدل مانتو ۲۰۱۵ بیوگرافی سلنا گومز + عکس های جدید سلنا گومز عکس های جدید و شخصی هلیا امامی + بیوگرافی هلیا امامی جدیدترین مدل مو باز و شینیون باز زنانه و دخترانه ۲۰۱۵ بیوگرافی سلنا گومز + عکس های جدید سلنا گومز سری ۲ عکس های سریال خانواده کیم چی + بازیگران سریال خانواده کیمچی مدل تونیک زنانه ترکیه ای ۲۰۱۵ مدل مانتو سنتی ۲۰۱۵ + مدل مانتو بیوگرافی و عکس های جدید سیما خضر آبادی بازیگر سریال حانیه عکس های شیوا کاکاخانی همسر فرزاد فرزین + بیوگرافی شیوا کاکاخانی جدیدترین مدل مانتو آیدا رحیمی ۲۰۱۵ – Aida Rahimi مدل کیف های مجلسی ۲۰۱۵،۱۹۳۴ عکس های جدید بچه پولدار های تهران ۲۰۱۵ رابطه جنسی در کودکان آموزش استفاده از کاندوم زمانه / عکس +۱۸ مدل پیراهن و لباس های زنانه ۲۰۱۵ مدل شلوار دخترانه ۲۰۱۵ | مدل شلوار رنگ سال ۱۳۹۴ مدل روسری ۲۰۱۵ + مدل روسری ۱۳۹۴ داستان قسمت آخر سریال فاطما گل بیوگرافی و عکس های جدید یون بو کیونگ بازیگر سریال خورشید و ماه مدل پالتو مردانه و مدل کاپشن مردانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ سری دوم عکس های جدید امیر غفور | بیوگرافی امیر غفور مدل مو کوتاه و مجلسی زنانه و دخترانه ۹۴ – ۲۰۱۵ سری دوم جدید ترین مدل مو عروس و مدل آرایش عروس ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ مدل لباس عروس مدل گیپور مدل ماهی پف دار ۲۰۱۵ مدل بلوز دخترانه ۲۰۱۵ سری دوم مدل شال و کلاه ۲۰۱۵ | مدل شال و کلاه ۹۴ مدل پیراهن زنانه ۲۰۱۵ , ۱۳۹۴ دانلود آهنگ تیتراژ سریال هفت سنگ با صدای مازیار فلاحی اس ام اس عاشقانه آذر ۹۳ جدیدترین مدل کیف های مجلسی زنانه برند Burberry برای سال ۲۰۱۵ اسفند ۱۳۹۳ بهمن ۱۳۹۳ دی ۱۳۹۳ آذر ۱۳۹۳ آبان ۱۳۹۳ مهر ۱۳۹۳ شهریور ۱۳۹۳ مرداد ۱۳۹۳ تیر ۱۳۹۳ خرداد ۱۳۹۳   توضیحات سایت ابر برچسب ها استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است , این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد , مانتو اروپایی مدل مانتو اسپورت مدل مدل مانتو و روسری ست مانتو با ساپورت مدل مو پسرانه وجدیدترین مدل مو model manto مدل مانتو 94 مدل مو دخترانه مدل مانتو سبز مانتو اریکا مدل لباس مجلسی مانتو مدل لباس عروس مانتو سندس مدل مانتو ۹۴ مدل مانتو ۲۰۱۵ مدل مو مدل مانتو 2015 مدل مانتو صفحات جانبی اللــهم صــل علــي محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم Feed Rss Atom Sitemap Tags Google , عکس , داف , س , , ,

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد

عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو