عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 2 اسفند 1393
بازدید : 5466
نویسنده : احمدمولا

جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا

جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا

 

ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻪ ﭘﺮﺭﺭﻭ ﺷﺪﻧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ….

… ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ دخترﻩ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﯾﻬﻮ
ﺩﺳﺘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ …
ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮﯾﻢ !!!!!!!!!!!

الکی مثلا

. اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین

سه روزه مامانم غذا درست نکرده هرچی میگم گشنمه میگه الکی مثلا ما فقیریم

الکی مثلا

رفتم نون بگیرم , دست خالی برگشتم خونه . بابام گفت پس نون کو؟
گفتم الکی مثلن نونوایی بسته بود!
یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای زد تو پوزم که آب دهنمو معلق تو هوا دیدم
وقتی بهوش اومدم دیدم بابام با لبخند ملیحی گفت:

الکی مثلن من بوروسلی ام.

الکی مثلا

ایــن روزهــا همــه چیــز " الکــی " شــده ؛؛؛
.
.
خنــدیـدنـامـون ..
دلســوزیـامــون ..
محبــت هـامــون ..
جــوک هـامـون ..
حتـــی هـــوای زمستــون امسـالـمون !!!
زمستــون میــاد ولــی ســرمـا نمیـاد …
بــاد میــاد ولـی ابــری نمیــاد … ابــر میــاد ولـی بـارون نمیــاد …
ابــر دلــش میخــواد بتــرکـه از بـی بـارونــی ولــی نمیــتونـه !!!!!!

بلـــه ! هــوا هــم دچــار " الکــی مثــلا " هـای مـا آدمــا شــده …

اس ام اس های طنز الکی مثلا

زنم زنگ زده با داد و فریاد میگه خاااک تو سرت آشغال من مگه واست کم گذاشتم؟دلت به حآله اون طفل معصوممون نسوخت؟چرا این کارو کردی…؟ منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم،بعدش خندیدو گفت:

الکی مثلا بهم خیانت کردی

الکی مثلا

میخوام درس بخونم.
.
.
الکی مثلا منم خواستگار دارم

 

الکی مثلا

 

بیاین الان چندلحظه سکوت و هم دردی کنیم
.
.
.
بخاطرکسایی که رفتن پالتوخزدارخریدن
بخاطرکسایی که چکمه تازیره زانوخریدن
بخاطرکسایی که چترکلاه وشال خریدن
ولی نمیتونن بپوشن!!!!
چون زمستون میگه:
«الکی مثلن من تابستونم!!،»

 

الکی مثلا

 

ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻢ ﯾﮏ ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮ ﺗﻤﺪﻥ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻧﯿﮏ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ
 ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮋﺍﺩ ﭘﺎﺭﺳﻢ
ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺷﺪﻧﻢ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ
 .
 .
.
 .
 .
 الکی مثلا من خیلی معتقدم (صداشو در نیارید وضع خرابه کادو گرونه )

 

الکی مثلا

 

ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل
.
.
الکی مثلا من خیلی گرگم

 

اس ام اس خنده دار الکی مثلا

 

اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه
.
.
.
‫الکی‬ مثلا من آیفون ۶ دارم

 

الکی مثلا

 

کم حرف بزنین تمرکزم از دس رفت
.
.
.
.
.
الکی مثلا دارم درس میخونم

 

الکی مثلا

 

یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن . چقد قربون صدقم میرفتن!
.
.
شمام بگید آره یادش بخیر
الکی مثلن من خیلی محبوب بودم

 

 

الکی مثلا

 

بچه ها من دارم میرم از اینجا
.الکی مثلا
شما بیاید بگید نرو تورو خدا،اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،ما به عشق تو میایم اینجا و…
ضایم نکنیدا
ببینم چیکار میکنید..این وسط جنازه جمع کنمااا

 

 الکی مثلا من

 

متاسفــــم
.
.
.
الکی مثلن من دکترم

 

الکی مثلا

 

عزیزم چقد خوشحالم که دیدمت….
.
.
.
.
.
الکی مثلا عشقم برگشته

 

الکی مثلا

 

 میخوام در جواب به اون دوست عزیزی که گفته بود باید به جای مرسی بگی ممنون
بگم که ممنون خودش یه کلمه ی عربیه و درستش اینه که بگیم سپاس
.
.
.
.
الکی مثلا من برای زبان فارسی میمیرم!

 

الکی مثلا

 

وااای ممنون استاد توضیحاتتون کامل بود جواب سوالمو توش پیدا کردم
.
.
.
.
.
الکی مثلا من از اون خرخونای دانشگاه م

 

الکی مثلا

 

 فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه!
.

.
.
.
الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم

 

الکی مثلا

 

راستی یارانه رو ماهانه میدن چقد میدن
.
.
.
.
الکی مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم

الکی مثلا




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی ,  ‎روزگار ‎نقشه سایت ‎ارتباط با ما محصولات سایت روزگار روزگار روزگار جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا بهمن ۳۰م, ۱۳۹۳ اس ام اس خنده دار اس ام اس الکی مثلا من, الکی مثلا, الکی مثلا من, جوک خنده دار الکی مثلا, عکس های خنده دار الکی مثلا, مطالب طنز جدید, مطالب طنز و خنده دار الکی مثلا جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا ﻣﺮﺩﻡ ﭼﻪ ﭘﺮﺭﺭﻭ ﺷﺪﻧﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ … , … ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﻮ ﺗﺎﮐﺴﯽ دخترﻩ ﺑﻐﻞ ﺩﺳﺘﻢ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﺑﻮﺩ ﯾﻬﻮ ﺩﺳﺘﻤﻮ ﮔﺮﻓﺖ ﺑﺮﮔﺸﺘﻢ ﭼﭗ ﭼﭗ ﻧﮕﺎﺵ ﻣﯿﮑﻨﻢ … ﻣﯿﮕﻪ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﺜﻼ ﻣﺎ ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮﯾﻢ !!!!!!!!!!! ◊ الکی مثلا ◊ , اقا این الکی مثلا چیه تو دهن مردم انداختین سه روزه مامانم غذا درست نکرده هرچی میگم گشنمه میگه الکی مثلا ما فقیریم ◊ الکی مثلا ◊ رفتم نون بگیرم , دست خالی برگشتم خونه , بابام گفت پس نون کو؟ گفتم الکی مثلن نونوایی بسته بود! یهو دیدم بابام با لگد چنان ضربه ای زد تو پوزم که آب دهنمو معلق تو هوا دیدم وقتی بهوش اومدم دیدم بابام با لبخند ملیحی گفت: الکی مثلن من بوروسلی ام , ◊ الکی مثلا ◊ ایــن روزهــا همــه چیــز " الکــی " شــده ؛؛؛ , , خنــدیـدنـامـون , , دلســوزیـامــون , , محبــت هـامــون , , جــوک هـامـون , , حتـــی هـــوای زمستــون امسـالـمون !!! زمستــون میــاد ولــی ســرمـا نمیـاد … بــاد میــاد ولـی ابــری نمیــاد … ابــر میــاد ولـی بـارون نمیــاد … ابــر دلــش میخــواد بتــرکـه از بـی بـارونــی ولــی نمیــتونـه !!!!!! بلـــه ! هــوا هــم دچــار " الکــی مثــلا " هـای مـا آدمــا شــده … اس ام اس های طنز الکی مثلا زنم زنگ زده با داد و فریاد میگه خاااک تو سرت آشغال من مگه واست کم گذاشتم؟دلت به حآله اون طفل معصوممون نسوخت؟چرا این کارو کردی…؟ منو میگی ۳تا سکته رو رد کردم،بعدش خندیدو گفت: الکی مثلا بهم خیانت کردی ◊ الکی مثلا ◊ میخوام درس بخونم , , , الکی مثلا منم خواستگار دارم ◊ الکی مثلا ◊ بیاین الان چندلحظه سکوت و هم دردی کنیم , , , بخاطرکسایی که رفتن پالتوخزدارخریدن بخاطرکسایی که چکمه تازیره زانوخریدن بخاطرکسایی که چترکلاه وشال خریدن ولی نمیتونن بپوشن!!!! چون زمستون میگه: «الکی مثلن من تابستونم!!،» ◊ الکی مثلا ◊ ﻣﺮﺍ ﺑﺎ ﻭﻟﻨﺘﺎﯾﻦ ﮐﺎﺭﯼ ﻧﯿﺴﺖ ﻣﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﻢ ﯾﮏ ﺁﺭﯾﺎﯾﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮ ﺗﻤﺪﻥ ﻭ ﻓﺮﻫﻨﮓ ﻧﯿﮏ ﺩﺭ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮋﺍﺩ ﭘﺎﺭﺳﻢ ﺭﻭﺯ ﻋﺸﻖ ﺩﺭ ﺳﺮﺯﻣﯿﻦ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﺁﻓﺮﯾﺪﻩ ﺷﺪﻧﻢ ﺁﻏﺎﺯ ﺷﺪ , , , , , الکی مثلا من خیلی معتقدم (صداشو در نیارید وضع خرابه کادو گرونه ) ◊ الکی مثلا ◊ ما گرگها خودکشی کرده ایم جنگل بماند برای بچه خرگوش های خوشگل , , الکی مثلا من خیلی گرگم اس ام اس خنده دار الکی مثلا اه این گوشی منم ک چقد سریع خم میشه , , , ‫الکی‬ مثلا من آیفون ۶ دارم ◊ الکی مثلا ◊ کم حرف بزنین تمرکزم از دس رفت , , , , , الکی مثلا دارم درس میخونم ◊ الکی مثلا ◊ یادش بخیر قدیما چقد برام کامنت قلب میذاشتن , چقد قربون صدقم میرفتن! , , شمام بگید آره یادش بخیر الکی مثلن من خیلی محبوب بودم  ◊ الکی مثلا ◊ بچه ها من دارم میرم از اینجا , الکی مثلا شما بیاید بگید نرو تورو خدا،اگه تو بری ما رگمونو میزنیم،ما به عشق تو میایم اینجا و… ضایم نکنیدا ببینم چیکار میکنید , , این وسط جنازه جمع کنمااا الکی مثلا من متاسفــــم , , , الکی مثلن من دکترم ◊ الکی مثلا ◊ عزیزم چقد خوشحالم که دیدمت… , , , , , , الکی مثلا عشقم برگشته ◊ الکی مثلا ◊ میخوام در جواب به اون دوست عزیزی که گفته بود باید به جای مرسی بگی ممنون بگم که ممنون خودش یه کلمه ی عربیه و درستش اینه که بگیم سپاس , , , , الکی مثلا من برای زبان فارسی میمیرم! ◊ الکی مثلا ◊ وااای ممنون استاد توضیحاتتون کامل بود جواب سوالمو توش پیدا کردم , , , , , الکی مثلا من از اون خرخونای دانشگاه م ◊ الکی مثلا ◊ فکر نکنین خاویار چیز خاصیه ها باور کنین مزه تن ماهی میده آدم زده میشه! , , , , الکی مثلا من وضعم خوبه هر روز خاویار میخورم ◊ الکی مثلا ◊ راستی یارانه رو ماهانه میدن چقد میدن , , , , الکی مصلن ما پولداریم یارانه نمیگیریم الکی مثلا مطالب مرتبط جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا ترول و عکس های خنده دار ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس های خنده دار و ترول های خنده دار آبان ۹۳ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جدیدترین عکس های خنده دار ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جدیدترین عکس های خنده دار و طنز دی ۹۳ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا کاریکاتور های مفهومی جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس های خنده دار سری ۳ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جوک های جدید و خنده دار جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جوک خنده دار و جدید جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس های خنده دار سری ۲ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا اس ام اس جوک جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا مطالب خنده دار جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا مطالب طنز و خنده دار جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جوک جدید جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس های خنده دار جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا اس ام اس خنده دار و سرکاری آذر ۹۳ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا سری جدید اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جوک های بی ادب و بی تربیت زشت +۱۸ | اس ام اس و پست ﺧﺎﮐﺒﺮﺳﺮی جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا سری سوم اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا سری دوم اس ام اس خنده دار , مطالب طنز و خنده دار , عکس خنده دار ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا اس ام اس خنده دار جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا جدیدترین جوک نوشته ها و اس ام اس های خنده دار دی ۹۳ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا استاتوس و پست های باحال و اس ام اس های خنده دار فیس بوک ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا اس ام اس های خنده دار ضد دختر فیس بوک تانگو لاین ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس و بیوگرافی فرزانه ارسطو بازیگر تغیر جنسیت زن ایرانی جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس های جدید نیکول کیدمن Nicole Kidman + بیوگرافی نیکول کیدمن ۲۰۱۵ جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا عکس های جدیدی و شخصی ترلان پروانه +‌ بیوگرافی ترلان پروانه جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا مژده لواسانی جوان ترین مجری تلویزیون+ عکس جدیدترین جوک و اس ام اس های طنز الکی مثلا داستان کوتاه عاشقانه شرط عشق محصولات سایت روزگار روزگار ارسال نظر نام شما : ایمیل : متن و پیام شما :  روزگار آرایش و زیبایی آرایش صورت آرایش مو سلامت مو مدل ناخن آشپزی و تغذیه آموزش انواع غذاها آموزش شیرینی پزی اخبار اخبار اقتصادی و بازگانی اخبار بین المللی اخبار جامعه اخبار حوادث اخبار سیاست خارجی اخبار سیاسی اخبار علمی و آموزشی اخبار فرهنگی و هنری اخبار ورزشی اخبار کنکور و دانشگاه اخبار گوناگون تیتر روزنامه ها اسرار خانه داری شستشو ، نظافت ، لکه گیری مهارتهای زندگی هنر در خانه بیوگرافی دنیای مد اخبار مد و ستاره ها دکوراسیون ست لباس طلا و جواهرات مد و مدگرایی مدل ساعت و عینک آفتابی مدل شال و روسری مدل شینیون مدل لباس مدل لباس بچه گانه مدل لباس شب مدل لباس عروس مدل لباس مجلسی مدل لباس مردانه مدل لباس نامزدی مدل مانتو مدل مو مدل پالتو مدل کفش مدل کیف روان شناسی تست روانشناسی روانشناسی زناشویی روانشناسی کودکان مشاوره خانواده زناشویی دانستنیهای جنسی دانستنیهای قبل از ازدواج سرگرمی اس ام اس تبریک تولد اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس عاشقانه بازی محلی حکایت خواندنی و دیدنی داستانهای خواندنی دنیای بازیگران رمان ضرب المثل عکس بازیگران عکس خنده دار عکس عاشقانه عکس های فيلم و سريال فال و طالع بینی متن عاشقانه مطالب طنز و خنده دار معما و تست هوش کارت پستال و تصاویر متحرک کاریکاتور گالری عکس سلامت ایدز و اعتیاد بهداشت بانوان بهداشت کودکان بیماری و راه درمان تغذیه سالم داروهای گیاهی و طب سنتی رژیم درمانی ورزش درمانی پیشگیری بهتر از درمان علمی گزارش علمی فرهنگ هنر دانلود آهنگ جدید دانلود تیتراژ دانلود سریال دانلود فیلم هنر و هنرمند قیمتها در بازار قیمت خودرو ورزش زیبایی اندام کامپیوتر و اینترنت ترفندهای کامپیوتری موبایل ، لپ تاپ و تبلت گردشگری عجایب گردشگری روزگار عکس های سریال کیمیا + داستان سریال کیمیا عکس و بیوگرافی فرزانه ارسطو بازیگر تغیر جنسیت زن ایرانی عکس های جدید کتی پری+ بیوگرافی کیتی پری ۲۰۱۵ مدل لباس عروس ۲۰۱۵ | مدل لباس عروس ۱۳۹۴ مدل شینیون مو ۱۳۹۴ | مدل مو عکس و بیوگرافی هومن حاج عبدالهی + همسرش سلیمه قطبی بیوگرافی و عکس های جدید کیم مین سو بازیگر سریال خورشید و ماه عکس های جدیدی و شخصی دانیال عبادی + بیوگرافی دانیال عبادی دانلود تیتراژ سریال فاطما گل پیامک عاشقانه جدید عکی و بیوگرافی مریم معصومی بازیگر نقش سمانه سریال همه چیز آنجاست مهم ترین عناوین روزنامه ها شیکترین مدل ست لباس دخترانه و زنانه ۲۰۱۵ سری چهارم مدل مانتو دخترانه نوروز سال ۱۳۹۴ مدل مانتو دخترانه ۲۰۱۵ سرطان تخمدان چیست + علائم سرطان تخمدان جدیدترین مدل کفش مجلسی دخترانه و زنانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ جدید مدل مانتو انارگل ۲۰۱۵ – Anargol جدیدترین مدل شال و روسری ۲۰۱۵ سری دهم جدیدترین مدل های دیزاین ناخن ۲۰۱۵ و طراحی ناخن ۲۰۱۵ جدیدترین اس ام اس تبریک تولد آذر ۹۳ جدیدترین مدل بوت و پوتین و مدل کفش دخترانه ۲۰۱۵ مدل مانتو دخترانه مدل نوروز سال ۹۴ + مدل مانتو ۲۰۱۵ دانلود آهنگ تیتراژ ماه عسل ۹۳ سری سوم عکس های جدید تیلور سویفت در سال ۲۰۱۵ آموزش ماساژ صورت جدیدترین عکس های جاستین بیبر ۲۰۱۵ + بیوگرافی کامل جاستین بیبر مدل سارافون اسپرت دخترانه ۲۰۱۵،۱۳۹۴ جدیدترین مدل لباس مردانه و مدل پالتو مردانه ۲۰۱۵ برند Ralph Lauren جملات زیبا برای زندگی مدل لباس مجلسی دخترانه و زنانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ برند Alena Goretskaya بیوگرافی و عکس های جدید شاهزاده یانگ میونگ بازیگر سریال خورشید و ماه مدل لباس شب مشکی ۲۰۱۵ عکس های محسن مسلمان و همسرش غراله میر مدل ایرانی مدل تی‌شرت پسرانه ۲۰۱۵ مدل لباس عروس ایرانی ۲۰۱۵ روشهای نگهداری مواد غذایی ۲ عکس های عاشقانه دختران تنها و عاشق ضرب المثل نقل کفر ، کفر نیست جدیدترین اس ام اس بوسه عاشقانه آذر ۹۳ مدل کفش اسپرت پسرانه ۲۰۱۵ + مدل کفش پسرانه ۱۳۹۴ عکس های جدید سحر جعفری جوزانی + بیوگرافی سحر جعفری جوزانی عکس های جدید سعید معروف | بیوگرافی سعید معروف جدیدترین عکس های خنده دار ۲۰۱۵ زیباترین عکس های عاشقانه و نوشته های عاشقانه LOVE عکس های سریال آخرین بازی + عکس های پشت صحنه سریال آخرین بازی عکس های جدید صدف طاهریان سری دوم سری دوم مدل لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه ۲۰۱۵ – ۹۴ اظهارات‌روحانی پس از دیدار بارقبای‌ پارسال بیوگرافی و عکس های جدید شاهزاده لی هون بازیگران سریال خورشید و ماه علایم ویروس کرونا + درمان ویروس کرونا جدیدترین مدل مانتو آیدا رحیمی ۲۰۱۵ – Aida Rahimi مدل کت و شلوار سفید دخترانه ۲۰۱۵ عکس های جدید تینا آخوند تبار + بیوگرافی تینا آخوند تبار جدیدترین مدل مانتو سنتی با رنگ شاد از برند ایرانی Loo-D جدیدترین مدل دیزاین ناخن و طراحی ناخن سری ششم جدیدترین مدل لباس بچه گانه دخترانه و پسرانه ۲۰۱۵ – ۹۴ مدل کفش بچه گانه ۲۰۱۵ | مدل کفش بچه گانه ۱۳۹۴ مدل سارافون دخترانه ۲۰۱۵ جدیدترین مدل لباس مردانه و مدل لباس پسرانه ۲۰۱۵ – ۱۳۹۴ سری دوم اسفند ۱۳۹۳ بهمن ۱۳۹۳ دی ۱۳۹۳ آذر ۱۳۹۳ آبان ۱۳۹۳ مهر ۱۳۹۳ شهریور ۱۳۹۳ مرداد ۱۳۹۳ تیر ۱۳۹۳ خرداد ۱۳۹۳   توضیحات سایت ابر برچسب ها استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع امکانپذیر است , این سایت ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد اسلامی میباشد و تمام فعالیت های این سایت طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد , مانتو اروپایی مدل مانتو اسپورت مدل مدل مانتو و روسری ست مانتو با ساپورت مدل مو پسرانه وجدیدترین مدل مو model manto مدل مانتو 94 مدل مو دخترانه مدل مانتو سبز مانتو اریکا مدل لباس مجلسی مانتو مدل لباس عروس مانتو سندس مدل مانتو ۹۴ مدل مانتو ۲۰۱۵ مدل مو مدل مانتو 2015 مدل مانتو صفحات جانبی اللــهم صــل علــي محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم Feed Rss Atom Sitemap Tags Google , احمدالمولی , عکس , داف , س , , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو