با آی‌فون 6 و 6 پلاس یک‌دستی کار کنید!


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 3375
نویسنده : احمدمولا

گوشی‌های iPhone 6 و iPhone 6 Plus نسبت به مدل‌های قبلی گوشی‌های آی‌فون دارای صفحات نمایش بزرگ‌تری هستند. این موضوع طبیعتاً می‌تواند لذت بیشتری را نصیب کاربرانی کند که از صفحات نمایش بزرگ لذت می‌برند. اما صفحات نمایش بزرگ یک مشکل جدی نیز دارند و آن این است که نمی‌توان همواره با آن‌ها با یک دست کار کرد و باید با یک دست گوشی را نگه داشت و با دست دیگر صفحه نمایش را لمس کرد. اما در آی‌فون 6 و آیفون 6 پلاس این مشکل با قابلیتی به نام Reachability حل شده است. به وسیله‌ی این قابلیت می‌توان به آسانی با یک دست با گوشی در هر حالتی کار کرد.

در حالت Reachability صفحه نمایش گوشی به سمت پایین کشیده می‌شود و فضای خالی در بالای صفحه نمایش ایجاد می‌شود. این موضوع (ترفندستان) موجب این خواهد شد که صفحه نمایش بزرگ گوشی عملاً به یک صفحه نمایش کوچک تبدیل شود.

برای دست‌یابی به حالت Reachability کافی است دو بار سریع و پشت سر هم دکمه Home گوشی را لمس کنید. دقت کنید دکمه را فشار ندهید بلکه تنها دو بار آن را لمس کنید.

خواهید دید که حالت Reachability فعال شده است و می‌توانید با صفحه نمایش کوچک‌تری کار کنید.

برای بازگشت به حالت اولیه نیز مجدد دو بار کلید Home را لمس کنید.





:: موضوعات مرتبط: ترفندهای کامپیوتری , موبایل ، لپ تاپ و تبلت , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , با آی‌فون 6 و 6 پلاس یک‌دستی کار کنید! , داستان دوستی و محبت!!! ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو